Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko häissä tarjota muutaman nirson takia siideriä/lonkeroa?

Vierailija
22.02.2014 |

Kun tarjolla on jo viiniä, boolia ja olutta, joista mikään ei tälle nirppanokkapariskunnalle ja muutamalle muulle kelpaa.

Aikuisvieraille en ole myöskään varannut limua. Onko törkeää sanoa että juokaa vettä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille kivennäisvettä tai sitruunaviipalein maustettua jäävettä. Pelkkä hanavesi on vähän ankea. Mitään siidereitä tai limsoja ei tarvitse mielestäni varata nirsoille.

Vierailija
62/65 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei kai ihminen joka ei juo alkoholia muuta kuin vettä tarvitse. Itse absolutistina hävettäisi pyytää jotain mehua tai muuta häissä, vesi sopii kaikkien ruokien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei kai ihminen joka ei juo alkoholia muuta kuin vettä tarvitse. Itse absolutistina hävettäisi pyytää jotain mehua tai muuta häissä, vesi sopii kaikkien ruokien kanssa.

Vierailija
64/65 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 18:59"]

Miten ap meinasit pitää huolen ettei aikuiset ota limsaa? :D Seisot koko illan siinä pöydän vieressä ja heität ne aikuiset pihalle jotka kehtaa ottaa limsaa? :D Katotaan vaan niin ihan varmaan siellä on aikuisia limsaa lasissaan...ja sille sä ET voi mitään!

[/quote] Ihan samaa minäkin täällä naureskelen. :-D Olen 40 vuotias, joka tykkää juoda välillä limpparia, eli olisin lasten juomapöydän ääressä ihan taatusti jossakin vaiheessa. Ap:n ka,jättää siis valita limppariksi keltaista tai mustaa, mutta ei veden näköistä, siinä voi mennä muuten limut ja hanavedet sekaisin juomien kyttääjällä. :)

Vierailija
65/65 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 18:59"]

Miten ap meinasit pitää huolen ettei aikuiset ota limsaa? :D Seisot koko illan siinä pöydän vieressä ja heität ne aikuiset pihalle jotka kehtaa ottaa limsaa? :D Katotaan vaan niin ihan varmaan siellä on aikuisia limsaa lasissaan...ja sille sä ET voi mitään!

[/quote] Ihan samaa minäkin täällä naureskelen. :-D Olen 40 vuotias, joka tykkää juoda välillä limpparia, eli olisin lasten juomapöydän ääressä ihan taatusti jossakin vaiheessa. Ap:n ka,jättää siis valita limppariksi keltaista tai mustaa, mutta ei veden näköistä, siinä voi mennä muuten limut ja hanavedet sekaisin juomien kyttääjällä. :)

[/quote] ja kiireellä kirjoitetusta tekstistä tuli taas mitä sattuu,eli ap:n kannattaa valita keltaista tai mustaa limua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme