Saanko kesäkuuhun mennessä ylimääräiset kilot pois 135 kilosta?
Eli saanko kesäkuun alkuun mennessä pois 60 kiloa, jos aloitan kurinalaisen, mutta terveellisen kalorinpolton nyt? Vai otanko rennommin ja pudotan saman määrän ensi marraskuuhun asti?
Kommentit (23)
On se mahdollista, mutta sinun pitää tietää mitä teet.
Olet katsonut liikaa Suurinta pudottajaa. 25 kiloa/vuosi on realistinen ja terveellinen tahti. Eli kaksi ja puoli vuotta menisi tuohon projektiin.
Kyllä onnistuu. Nimittäin kesäkuuhun 2023 mennessä.
Suosittelen VLCD:tä aluksi ja sitten hyväksrppausta. Toimii! Tsemppiä ❤️
Puolessa kilossa rasvaa on noin 3500 kcal. Jos siis söisit vaikka sen 500 kcal tavallista vähemmän (eli 2000 kcal päivittäisellä kulutuksella 1500), menisi 60 kg painonpudotukseen
(60 x 7000) / 500 = 840 päivää.
Tota alempi päivittäinen kulutusvaje on omasta mielestäni ainakin aikalailla mahdoton, paitsi jos paastoat välillä. Muutoin alkaa himot ottaa vallan liikaa.
Onnistuu kun syöt seuraavan kerran toukokuun lopussa.
Kyllä voit saada kesäkuuhun mennessä, jos se kesäkuu on vuonna 23.
Muuta läski lihakseksi. Ei painolla ole niin väliä jos lihaskuntosi on hyvä. Lihasmassasta ei ole haittaa, jos et mikään bodaripelle halua kuitenkaan olla. Syöt pääasiassa proteiinia, lenkkeilet ja nostat painoja. Muista myös treenittömät palautuspäivät.
Mä sain vuodessa 50kiloa pois ja nahkakin kutistui samalla.
Olin tosin nuori silloin, 21v.
Nyt olen kolmikymppinen ja normaalipainoinen edelleen.
60 kg seitsemässä kuukaudessa kuulostaa aika hurjalta. Mutta älä anna sen estää itseäsi aloittamasta. Kyllä siinäkin ajassa kerkiää paljon painoa saada pois.
Vierailija kirjoitti:
Muuta läski lihakseksi. Ei painolla ole niin väliä jos lihaskuntosi on hyvä. Lihasmassasta ei ole haittaa, jos et mikään bodaripelle halua kuitenkaan olla. Syöt pääasiassa proteiinia, lenkkeilet ja nostat painoja. Muista myös treenittömät palautuspäivät.
Mahdoton tehtävä. Läskiä ei saa muutettua lihakseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää varmaan toimii jos ylipainoa on ihan vähän. Mutta ei ap:n kohdalla kun ylipainoa on useita kymmeniä kiloja.
Et saa.
Tuo on ainakin parin vuoden urakka.
Puolessa vuodessa ei noin suuresta ylipainosta pääse irti, mutta pääsee kylläkin hyvään alkuun.
Ja riippuhaan se noin normaalipainosi siitäkin, minkä pituinen ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää varmaan toimii jos ylipainoa on ihan vähän. Mutta ei ap:n kohdalla kun ylipainoa on useita kymmeniä kiloja.
Ei takuulla onnistu.
Suosittelen maltillista tahtia, niin ei muutu urakka ikäväksi. 2 kiloa/kuukausi on jo hyvä saavutus ja varmasti terveellä, kestävällä pohjalla. Siitä tulee sitten uusi elämäntapasi elää terveellisesti. Tsemppiä!
20kg voi lähteä, itsellä se menossa samalla aikataululla 85kg lähtö ja tavoite 65kg kesään menessä. Kamalaa on mutta aikaisemmin söin suklaata päivittäin ja usein pikaruokaa, jo niiden ja light-juomiem pudottamisella pois lähtenyt 5kg parissa kuukaudessa..
Siis MITEN muka voi saada kesäkuun alkuun pois 60 kiloa? Mulla on urakka kesäkuun alkuun 20 kiloa ja SEKIN on jo raskasta! Mulla lähtee 400-500g viikossa kun lasken kaloreita ja juoksen 30km viikossa. En tajua miten joku voisi saada kolminkertaisen määrän samassa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis MITEN muka voi saada kesäkuun alkuun pois 60 kiloa? Mulla on urakka kesäkuun alkuun 20 kiloa ja SEKIN on jo raskasta! Mulla lähtee 400-500g viikossa kun lasken kaloreita ja juoksen 30km viikossa. En tajua miten joku voisi saada kolminkertaisen määrän samassa ajassa.
Ap ei maininnut minkä vuoden kesäkuu.
Saat. Mutta todellakin joudut elämään kiukkusta ja tiukkaa säännöllistä elämää. Tulee yhtä nopeesti takaskin sitten.
Itse aloittaisin, enkä hötkyilis viimeisen päivän perään. Kunhan vaaka näyttää sopivia lukemia, niin sitten se on vienyt sen tietyn määrä aikaa. Suurempi todennäköisyys pitää läskit poissa.
Nyt 68 kg, ennen 144 kg