Suomalaiset ovatkin oliivinruskeaa kansaa?
Moni sanoo olevansa vain "hyvin päivittynyt niin että rusketus kestää yli talven", mutta itse olen alkanut epäilemään ja kyseenalaistamaan sitä stereotypiaa että natiivien suomalaisten iho olisi mitenkään poikkeukselliseen vaaleaa ja valkoista kuten usein kuvitellaan ja uskotellaan. Oliivin- eli kermatoffeenruskeita suomalaisia näkee kaikkialla, enkä usko että suomalaisten ihon tummuus johtuu talven yli säilyvästä rusketuksesta vaan ihan muusta. Minusta olisi aika katsoa peiliin ja myöntää rehellisesti ja reilusti ettemme me suomalaiset olekaan se Euroopan kaikista vaaleaihoisin kansa. Kaikessa kun ei aina voi olla maailman paras.
Kommentit (123)
Martta-mummu sanoi aina että jos et ole valkoinen kuin lakana, voit aina hyvin lähteä pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hulluja tämä ketju on täynnä?
Täällä on suomalaisia, yksi kirottu, sekä vähintään yksi vanja-natalia.
Kansanluonteet täydellisessä ristiriidassa ja ymmärrystä ei koskaan tule olemaan.
Jos ihmisillä ei olisi muureja, koko planeetta olisi ollut tuhon oma jo ajat sitten.
Tämä on hyvä asia. Jokainen hankkiutukoon kaltaistensa seuraan.
Mitä ne kaltaiset ovat? Olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni, siitä huolimatta minulla on 100% afrikkalainen isoisoisoisä ja toiselta puolen amerikan alkuperäiskansaa geeniperimän mukaan.
Mieheni on musta ja lapseni käyvät valkoisista. Keitä ovat ne kaltaisemme?
Vehnävellin sävy on kaikkein kuvaavin, monellakin tapaa.