Viinajekku vaimolle
Aamupäivällä kun vaimo lähtee töihin ja olet vetänyt edellisenä iltana jallun naamariin, niin sanot että on kurja olo. Sitten vedät salajallupullon, ja kun iltapäivällä vaimo tulee töistä on pöydällä puoliksi juotu viinipullo ja taustalla Suomi-ruotsi puolivälierämatsi. Koska jallu ei nouse päähän niin kuin muut viinat (sokeri), olet kuin normi vatsatautinen sohvalla. Sitten illalla Siwaan ostamaan olutta, ja kaikki menee hienosti. Ainoa mitä vaimo ei tiedä on todellinen humalatila ja se päiväjallu! Cheers!
Kommentit (36)
Hieno jekku sulla! Semmoinen kyssäri vaan pyrkii mieleen, et miks niinku jaksat elää jonku kans, joka ei tykkää viinasta? Tai mä lähtisin ainaki menee jos en sais olla koko ajan kännissä. Onneks mun vaimo on kanssa kännissä koko ajan Ja just tossa juteltiin, kuinka hirveetä olis jos ei vois aina juoda.
Kyllä se vaimo varmasti susta haistaa että viinaa on tullut otettua
Hei nelonen, kiitti negatiivisesta asenteesta, sä olet niin tilastokusipää. ;) No ei vaan, eikai kukaan täysjärkinen, perheellinen, työssäkäyvä ja muutenkin täysin asiallinen ole koko ajan ympäripäissään. Tilannehan oli ihan hetkellinen viihdekäyttö, jossa kusetettiin vaimoa ihan streitisti. Haloo!!
nelonen täs kuittaa että vitut oon negatiivinen koska mekin ollaan viattomia viihdeläyttäjiä ihan rehellisesti mutta me ei Ikinä Juotas toisten viinoja tai kusetettas toista millään tavalla
Ap vastaa, vai miten te sen alkuperäisen viestin kirjoittajna ymmärrätte. Ideana oli vetää enemmän viinaa kuin mikä näkyy päällepäin ja mikä selviää muille kuin itselle. Miehenä suunnittelin päivän näin niin kuin alussa kerroin, jotta maksimoisin viihdyttämiseni ja toisaalta minimoisin negatiiviset vaikutukset. Tilapäisesti. Aamulla taas lapset harrastuksiin autolla ja sitä rataa.
Ap jatkaa, ja se joka ekana fiilistelee että ajan autoa humalassa tai lapset kärsii, niin saa pääpalkinnon! :)
tärkeintä ja parasta on kun saa ryypätä, kyllä kai mäkin sen nyt tajuan mitta miks yksin?
13 nimenomaan idea on tuo. Jos vaimo inhoaa alkoholia, niin pitää keksiä juttuja. Tietysti jos se kehittyy ongelmaksi, niin sille pitää tehdä jotain. Nyt onklyse tilapäisestä viihdekäytöstä niin, että nautinto on huipussaan, mutta kustannukset minimissään. Dinkl about it. :D
ÄH vittu mitä pelleilyä, vaimo ulos, viinaa sisään jos se tommosta vitun nyhjäämistä on. Tollasta vitun kieroilua niinku joku 10 vuotias faijalleen, joo en oo ryypänny. Vittu aikuinen äijä jaksaa tota
Ap vastailee: Niin. Herättää vain ajatuksia siitä, että kuinka paljon teidän Adidas-miehistä, joilla on rintataskussa tiskiharja, vetävät viinaa niin että ette ymmärräkään?
En tajunnut mitään, mutta repeilen täällä :D
Ap vastaa: Juuri toi repeily aiheuttaa täälläkin repeilyä.....!!! Eli niin kuin te täällää sanotte, Reps ja kops. :DDDDD
oikein sun paskalle vaimolle, että kusetat sitä. Saatanan tyhmä lahna e ees tajuu. Toivottavasti ees tiskaa ja ottaa suihin vai onks siihenkin liian tyhmä?
Ei hitto mä luin itsekin tämän ketjun läpi, ja nauran niin että hiirikin menee virransäästötilaan..!! :D terv Ap
Oikeesti ei tää ollu niin big diil, mua huvittaa koko juttu..!! :D
miksei pullon juomisen jälkeen susta näy et oot kännissä?