Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te annatte lasten kummeille jouluna? Kortti? Lahja? Ei mitään?

Vierailija
16.12.2013 |

Kolme lasta, jokaisella kolme kummia.. Pienestä kymmenen euron muistamisestakin tulisi jo 90 euroa. Äh. Mitä te annatte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan aina jotenkin - nätillä kynttilällä, suklaalla, itse leivotulla leivällä, glögipullolla, joulukukalla tms. Eli ei mitään kamalan suurta, mutta joku jouluinen juttu kuitenkin. Ja kuluva, ei sellainen, josta jää jotain tavaraa, jota pitää säilytellä.

Vierailija
2/6 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kummit ovat sisariani tai ystäviäni, joita muistan muutenkin. Tai siis lapsettomille kummeille ostan lahjat, ja niille joilla on itsellä lapsia, ostan lapsille lahjat. Ollaan kummeja "ristiin". 

Ihan normaaleja lahjoja ostan: tänä vuonna esimerkiksi yhdelle kummipariskunnalle kastehelmi-astian (jota tiedän heidän toivovan) ja kunnolliset hanskat. Yhdelle kummille lautasia, joita kerää, ja "lapsellisten" kummien lapsille kirjoja, dvd:itä ja äänikirjoja. Esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tekee kortin ja minä ostan suklaat/joulukukan. Isoja lahjoja ei osteta, mutta muistetaan kummejakin.

Lapsille ei ole pakko haalia niin paljon kummeja, jos se heidän muistamisensa on ylivoimaista.

Vierailija
4/6 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan tänä vuonna ei muuta kuin lähetettiin kortit. Olen hoitovapaalla ja rahat niin tiukilla ettei tässä kauhean monille ole vara halvimpiakaan lahjoja ostella.

Vierailija
5/6 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortit laitettu kummeille. Miksi pitäisi muistaa erikseen? Meidän lasten kummit eivät vaivaudu edes korttia kaikki lähettämään muusta yhteydenpidosta puhumattakaan.

Vierailija
6/6 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ristiin kummeja ja annetaan vain kortit + kummilapsille lahjat. Kummilapsien sisaruksille emme anna lahjoja, se on ollut sovittu kaikkien kanssa jo vuosia sitten. Pidämme muuten aika paljon yhteyttä, käymme toistemme luona ja olemme erilaisilla kokoonpanoilla milloin missäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän