Viinajekku vaimolle
Aamupäivällä kun vaimo lähtee töihin ja olet vetänyt edellisenä iltana jallun naamariin, niin sanot että on kurja olo. Sitten vedät salajallupullon, ja kun iltapäivällä vaimo tulee töistä on pöydällä puoliksi juotu viinipullo ja taustalla Suomi-ruotsi puolivälierämatsi. Koska jallu ei nouse päähän niin kuin muut viinat (sokeri), olet kuin normi vatsatautinen sohvalla. Sitten illalla Siwaan ostamaan olutta, ja kaikki menee hienosti. Ainoa mitä vaimo ei tiedä on todellinen humalatila ja se päiväjallu! Cheers!
Kommentit (36)
Ap: Oikeastaan tämä on sanoma kaikile vaimoille, tyttöystäville, kumppaneille. Antakaa partnereittenne vetää rauhassa viihteellisen päänsä täyteen, kunhan se ei ole ongelma ja siten toistuva negatiivinen tulos. Älkää vittuilko vain siksi, että parisuhteessa tulee tehdä niin, vaan nukkukaa viinalta haisevan partnerinne vieressä onnellisena siksi, että seuraavana päivänä on uusi päivä, jolloin kaikki on toisin.
Okei. Mites toi viinan haju? Mä haistan miehestäni kyllä jo yhden kaljahörpynkin jälkeen, että on vedetty jotain..
Puoliksi juotu viinipulo tekee juuri tuon riittävän hajun.
Ap: Idea onkin siinä, että haistaan jo etukäteen. Sitten kaikki muu laitetaan samaan piikkiin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:47"]En tajunnut mitään, mutta repeilen täällä :D
[/quote]
Sama täällä, onneksi avasin tän, meinasin jo käydä nukkumaan!
Suomimies pelasti tämänkin illan. Oikein toiveheppu tämä, kun saisin itselleni, harmi kun naimisissa on hän.
Mahtavaa ap! Ootko muuten hoksannu, että kannattaa juoda joka ilta 1 olut, niin sitten voi samalla juoda sen piilojallun joka ilta siihen lisäksi? KOKO AJAN SAA OLLA KÄNNISSÄ JA VAIMO VAAN LUULEE ETTÄ YHDEN ON JUONUT!!!
T: Pena 48v, etäisä
Vitsi, mikään ei ole niin fiksu kuin mies (luulee hän).
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:01"]
Aamupäivällä kun vaimo lähtee töihin ja olet vetänyt edellisenä iltana jallun naamariin, niin sanot että on kurja olo. Sitten vedät salajallupullon, ja kun iltapäivällä vaimo tulee töistä on pöydällä puoliksi juotu viinipullo ja taustalla Suomi-ruotsi puolivälierämatsi. Koska jallu ei nouse päähän niin kuin muut viinat (sokeri), olet kuin normi vatsatautinen sohvalla. Sitten illalla Siwaan ostamaan olutta, ja kaikki menee hienosti. Ainoa mitä vaimo ei tiedä on todellinen humalatila ja se päiväjallu! Cheers!
[/quote]
Uuno on numero yksi. Uuno. Uuno on numero uno. Uuno. Uuno on uusi musta. Uuno. Uuno on pelkkää kusta.
No minä en tajunnut tuosta juonesta mitään, mitä ihmeen hyötyä siitä oli? Vaimo luuli että olet pöhnässä ja mahataudissa, vai mitä? Jokatapauksessa lopputulos oli se että hönössä sohvalla haisit ja vahtasit peliä? Oliko sulla nyt jotenkin ylimaallisen ihana olo kun olit juonut jallua niin paljon, ja vielä viiniä ja kaljaa päälle? En kyllä usko, mielummin olisin oikeasti mahataudissa...
Kuules etäpena kyn ei se maailma pyöri niin, että kaikki vaan juo jallun ja kaljan illassa. Todellakin pitää juoda harvoin ja silloin vetää sen verran viinaa, että se näkyy ja tuntuu, mutta fiiliksen mukaan samaan piikkiin voi kumota enemmänkin. Lukisitte ajatuksella näitä tekstejä täällä!
Jos tää "jekku" olis mulle, niin ihan ekana ihmettelisin, että missä v*?un mielenhäiriössä oon ollu miestä valitessani. Olisin ihmetellyt sitä jo siinä edeltävän illan Jallun kohdalla. Toinen ajatus olisi, että saatanan äkkiä eroon tosta äijästä, ja se myös tapahtuisi.
Mikään ei oo järkympää, kun nää suomalaiset sohvalla lojuvat viikonloppuviinoja / korjaussarjoja / pelikaljoja / voittokaljoja / tappiokaljoja tai muutenvaankaljoja latkuttavat tyhjäpäät. Onneks tästäkin maasta löytyy muunlaisiakin miehiä, ja yks niistä on pesiytynyt meille.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:12"]
Jos tää "jekku" olis mulle, niin ihan ekana ihmettelisin, että missä v*?un mielenhäiriössä oon ollu miestä valitessani. Olisin ihmetellyt sitä jo siinä edeltävän illan Jallun kohdalla. Toinen ajatus olisi, että saatanan äkkiä eroon tosta äijästä, ja se myös tapahtuisi.
Mikään ei oo järkympää, kun nää suomalaiset sohvalla lojuvat viikonloppuviinoja / korjaussarjoja / pelikaljoja / voittokaljoja / tappiokaljoja tai muutenvaankaljoja latkuttavat tyhjäpäät. Onneks tästäkin maasta löytyy muunlaisiakin miehiä, ja yks niistä on pesiytynyt meille.
[/quote]
Se ukko ei vetelekään viikonloppukaljoja vaan viimeisiään... Tai vaihtoehtoisesti tasaisella vauhdilla joka päivä!
Ap vastaileepi: Sepäse! Täällä adidasmiesten ja etäpenojen yhteiskunnassa ei kellään saisi olla koskaan kivaa. Se ainoa viikko-olutkin pitäisi kaataa lasiin ja juoda anteeksipyydellen pää painuksissa. Ja siitä sitten heti tiskikonetta täyttämään. Älkää nyt vahingossakaan naurako.
Juot viinaa ja vielä huvittaa?