Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiskaleikeistä tykkäävät, mikä siinä on niin hienoa?

Vierailija
04.11.2020 |

Kun itse on kasvanut tiukkakurisessa perheessä, jossa tällaista kilttiä tyttöäkin toisinaan kuritettiin vyöllä piiskaamalla, niin tuntuu vähän vtuilulta, että jotkut sitten tykkää siitä, mikä itsestä on tuntunut kurjalta. Selittäkää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole piiskauksesta koskaan innostunut. Minua hakattiin kun olin lapsi. Ei nyrkillä mutta nahkavyöllä. Pidän naisen kanssa kunnon rajuista panoista, ja kiihotun jos nainen raivoaa ja käy päälleni, ja hyvittää sen kiihkeällä seksillä. Kipua en enää halua. Sitä sain lapsena tarpeeksi kun olin ollut tuhma ja isä laittoi minut lattialle. Riisui housuni, otti vyönsä ja löi sillä minua lujaa. Vain persiille. Muistan sen kivun ja pelon vieläkin. Siitä on n 30 vuotta. Isä kuoli kun olin nuori. Maailman paras tyyppi. Selkäsauna oli oma vikani.

Vierailija
22/24 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole piiskauksesta koskaan innostunut. Minua hakattiin kun olin lapsi. Ei nyrkillä mutta nahkavyöllä. Pidän naisen kanssa kunnon rajuista panoista, ja kiihotun jos nainen raivoaa ja käy päälleni, ja hyvittää sen kiihkeällä seksillä. Kipua en enää halua. Sitä sain lapsena tarpeeksi kun olin ollut tuhma ja isä laittoi minut lattialle. Riisui housuni, otti vyönsä ja löi sillä minua lujaa. Vain persiille. Muistan sen kivun ja pelon vieläkin. Siitä on n 30 vuotta. Isä kuoli kun olin nuori. Maailman paras tyyppi. Selkäsauna oli oma vikani.

Ennen eivät tajunneet miten tuo kuritus vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka tykkäätte piiskasta, kuritettiinko teitä ollenkaan lapsena?

Minua ei, varmasti joitakin on.

Sama. Mutta muistan fantasioineeni piiskaamisesta jo esimurrosikäisenä, ei tosin vanhempieni vaan esim. miesopen antamana.

Vierailija
24/24 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuminen vaan on kiihottavaa. Jotkut tykkää siitä, jotkut jostain muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme