Haamuplussa?
Aamulla muistin tehä raskaustestin kun menkat vähän myöhässä ja outo olo ollut. Mutta kävi niin hullusti että meillä oli ihan kauhea kaaos aamu ja unohdin käydä tsekkaan sen tuloksen! Päivemmällä nyt katsoin testiä uudestaan ja siinä näkyy kaksi viivaa, himmeä plussa... eihän tulosta pitäisi näin myöhään lukea ja uutta testiä ostamaan toki, mutta kertokaa jos tiedätte että voiko tosta nyt yhtään mitään päätellä...? RFSUN testi kyseessä.
Kommentit (11)
Mä kyllä venaisin pari päivää ja tekisin aamulla uusiksi. Liian aikainen plussa on muutenkin ikävä, kun puolet noista menee kesken eli menkat alkaa plussasta huolimatta. Että malttia. Itsellä käynyt just niin, että plussa ja neljän päivän päästä kuitenkin menkat.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 19:10"]No niin, tuolta lähikaupasta ostin Pregcheckin testin, joka näytti sitten negaa. Lisäksi siinä luki, että tulosta ei voi tulkita enää yli 5 minuutin kuluttua, koska testi voi näyttää silloin väärän positiivisen. Ehkä näin oli käynyt myös sen RFSU:n testin kanssa? Pakko varmaan huomenna vielä hakea RFSU:n testi Citymarketista ja muistaa lukea se tulos ajoissa niin pääsisi tästä epätietoisuudesta :(
Mitä muilla kokemuksia tuosta halvasta Pregcheck-testistä? Entä RFSU? Onko kellään kokemusta "väärästä positiivisesta"? Mikä testi teillä on näyttänyt plussan aikaisin?
terveisin kärsimätön ap :)
[/quote]
Kolmonen testasi positiiviset pregcheckillä :) Se raskauskohta ei värjäydy, ellei hormonia ole ja on tosi harvinaista että testi antaa väärän positiivisen, toisinpäin on paljon yleisempi. Aamulla pissaa uudelleen, kun on väkevämpää tavaraa rakossa.
Pregcheck-liuskalla kahdesti plussanut jo 4pvää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa, päiväpissasta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 19:15"]
Mä kyllä venaisin pari päivää ja tekisin aamulla uusiksi. Liian aikainen plussa on muutenkin ikävä, kun puolet noista menee kesken eli menkat alkaa plussasta huolimatta. Että malttia. Itsellä käynyt just niin, että plussa ja neljän päivän päästä kuitenkin menkat.
[/quote]
Jep. Olisi vaan lauantai-iltana juhlatkin, joissa boolia tarjolla ja haluisin sitäkin varten tietää kumminkin. Ei sillä että olisi ihan pakko juoda, mutta jos varmistuu nega niin voin yhtä hyvin maistaa eikä ala raskaushuhut kulkee :-)
Tilanne nyt siis, että oon ton RFSU:n haamuplussan/virheellisen positiivisen ja Pregcheckin negatiivisen kanssa epätietoisuudessa. Toi jälkimmäinen ei miksikään ole muuttunut parissa tunnissa vaan on selkeä nega. Jännä että RFSU:n testissä sanotaan näin ohjeessa
Odota 5 minuuttia ja anna tikun olla paikallaan. Tikussa näkyy yksi tai kaksi värillistä viivaa vaaleaa taustaa vasten värjätyn osan vieressä. Tarkasta tulos uudestaan 30 minuutin kuluessa.
Eli antais ymmärtää, että myöhempi tulos olisi luotettavampi. Pregcheckissä sen sijaan sanottiin just sitä, että myöhemmin kuin 5min ei voi tulosta lukea, kun voi olla väärä +.
Joo, malttia malttia, mä vaan jännitän ja intoilen :)
ap
Rfsu:n testin viiva tulee olla punertava, jos on haamu! Muuttuu nopeasti tsekkausajan jälkeen harmaaksi se testiviiva, vaikka olisi nega! VAIN haalean PUNERTAVA on haamu!
Ap, pissitkö tikkuun uudelleen? :)
Minä jouduin testaamaan oletetuja menkkoja aiemmin lääkkeen vuoksi. Olin koko ajan näkevinäni kaksi viivaa, toinen oli niin himmeä, että aina kun siihen sai katseen tarkennettya, se katosi. Seuraavana päivänä testi oli kuivunut ja olihan siinä toinen viiva, hauraasti.
Eipä ne menkatkaan tulleetkaan, ihan kunnon plussa tulikin sitten kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
APUA! Kiitos onnitteluista!?
Kai sitten todennäköisesti raskaana olen! Tulen vielä kertomaan mitä seuraava testi näytti.
No niin, tuolta lähikaupasta ostin Pregcheckin testin, joka näytti sitten negaa. Lisäksi siinä luki, että tulosta ei voi tulkita enää yli 5 minuutin kuluttua, koska testi voi näyttää silloin väärän positiivisen. Ehkä näin oli käynyt myös sen RFSU:n testin kanssa? Pakko varmaan huomenna vielä hakea RFSU:n testi Citymarketista ja muistaa lukea se tulos ajoissa niin pääsisi tästä epätietoisuudesta :(
Mitä muilla kokemuksia tuosta halvasta Pregcheck-testistä? Entä RFSU? Onko kellään kokemusta "väärästä positiivisesta"? Mikä testi teillä on näyttänyt plussan aikaisin?
terveisin kärsimätön ap :)