Miksi ostat vaatteita H&M:lta?
Siis mikä on se syy joka saa aikuisen naisen ostamaan itselleen H&M:n vaatteita....
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:49"]
Toi Gerry Weber-tila oli hauska. Olen 46-vuotias ja en aio ikinä mennä GW-tilaan.
[/quote]
Sama vika. Olen 43v ja kammoan näitä Gerry Weber-tyylisiä vaatteita.
[/quote]
Same here, too, ikää 46v. 76-vuotias äitini ostaa joskus vaatteita Gerry Weberiltä :D
Ostin aikaisemmin. Mielestäni laatu oli H&M kaupassa 2000-luvun alussa parempaa. Minulla on nytkin muutama vaate sieltä, joka on siistin näköinen ja on kestänyt hyvin, mutta olen huomannut että tuotteissa tahtoo olla suuria laatuongelmia vaikka ei ihan halvimmasta päästä ostaisikaan. Pesukoneessa on rikkoutunut huomattavan paljon vaatteita tai kulunut nopeasti niin hirveän näköisiksi ettei niitä tee mieli pitää. Topit on myös minulle jotenkin väärin leikattu, koska kaula-aukko roikkuu koossa 36 liian alhaalla.
Ostin aikaisemmin sieltä, koska ei ollut rahaa kalliimpiin vaatteisiin opiskelijana. Nykyään olen huomannut että paremmistakin liikkeistä saa hyviä vaatteita ale-aikaan todella halvalla.... joten en osta enää henkkamaukalta.
Olen 30v, enkä osta H&M:n vaatteita. Eivät ole koskaan oikein istuneet minulle.
No en kyllä ostais jos en olisi opiskelija. Sen takia että on niin epäeettistä niiden (ja muiden vastaavien) touhu.
Nainen 39 v, Hki, kork.koulutettu, nettotulot n. 2000 € / kk, ei-edustavassa ammatissa...:
Lindex
Kappahl
Vero Moda
Only
Vila
Stadium
HM
Halpoja luomupuuvillaisia toppeja, hyvälaatuisia ja samalla edullisia urheiluvaatteita. On tietysti hienompaa ostaa ne Steocmannilta, mutta et sinä niistäkään tiedä kuka ne on oikeasti ommellut.
Ostan ihan siksi, että haluan. Löydän sieltä kotelomekkoja jotka passaa minulle. Olen ostanut jopa jakkuja ja suoria housuja (hui!!!). Enkä välitä yhtään mitä mieltä ne hienot ladyt on kun näkevät minut stokkalla kassajonossa.
Jos niillä menee räkä kurkkuun minun pukeutumisesta niin hyvä, pienet on murheet ja sehän on aina positiivinen asia :-D
Ostan ns. työvaatteet menkkahaukasta. En muuten tykkää pukeutua sellaiseen konservatiiviseen toimistotyyliin kuten tällä alalla vaaditaan niin en jaksa laittaa niihin tuhottomasti rahaa. Ajavat hyvin asiansa.
25, katso tätä listaa!
http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/wme-honorees/
Vuoden 2013 eettisimmät yritykset, siellä on H&M.
Iso yritys pystyy tekemään paljon hyvää ihan jo senkin takia, että on iso ja sillä on vaikutusvaltaa!
Koska ne lapsityövoimalla tuotetut alusvaatteet ovat mahtavia päällä! Muut vaatteet eivät kyllä ole oikein tyylisiäni.
Itselleni en niinkään osta, mutta lapsille kyllä. Miksi ostan? Helppo myydä eteenpäin eli vaatteet liikkuu hyvin käytettynäkin. Se on minulle tärkeää. Osakkeenomistajanakin tietty tykkään ostaa :D
Panko ostaa, koska H&M on meidän kaupungissa ainut liike, joka myy äitiysvaatteita. Enne niitä sai myös Lindexiltä, mutta ovat lopettaneet. Ja paikallinen polarn o pyret on aivan ylihintainen, en edes viitsi käydä katsomassa. Ja äitiysvaatteilla yllättävän hyvä jälleenmyynti arvo!
Lapsille ostan koska ovat halpoja, eikä haittaa joa rikkoontuvat pian tai menevät pieniksi. Itselle saatan joskus ostaa jotain mutta yleensä en löydä mitään kivaa vaan ostan sitten omat vaatteeni Vilasta, Micksistä ja Vero Modasta.
Vaatteet eivät kiinnosta mua lainkaan. Pääasia, että jotain ehjää, siistiä ja puhdasta on päällä.
Postimyynti toimii heillä hyvin, vihaan vaatekaupoissa pyörimistä ja sovittelua.
Jos tarvitsen esim. juhlavaatetta, silloin menen sinne Stokkalle, pyydystän pukeutumisneuvojan ja hän sitten hoitaa ne vaatteet eteeni, joita katsoo juhlissa tarvittavan.
Hyvin on homma toiminut näin jo vuosia.
Koska sieltä löytyy joskus ihan järjettömän kauniita vaatteita. Just ostin ihanan takin <3 Eikä hintakaan ole yleensä paha.
H&M vaatteet ovat kopioita kalliimmista luksus/merkkivaatteista. Blogeissa ne menevät vielä täydestä mutta oikeassa elämässä ei. Henkkamaukan vaatteet ovat laaduttomia rättejä.
Täytyy sanoa, että minusta mikään firma joka tuottaa "kertakäyttövaatteita" eli nopeasti rikkoutuvia vaatteita ei voi olla eettinen. H&M on kuulu laatuongelmistaan monen muun teinivaatemuotifirman lisäksi, joten en pitäisi sitä missään tapauksessa eettisenä. Sama koskee osaa vaatteitaan kalliimmalla hinnalla myyvien muotitalojen mallistoja. Korkea hinta ei aina takaa kestävyyttä.
Parhaimmat rintsikkani ovat H&M:stä ostetut!
Edulliset ja TOSI hyvät juuri mun kropalleni.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:41"]
Olen miettinyt samaa, sillä kyllä H&Mään pukeutuvat erottaa. Ei ole todella mitään laadukkaan näköisiä leidejä :(
[/quote]
Eikö se ole juuri hyvän sinun kannaltasi? Kun muut ovat rumia, näytät sinä entistä kauniimmalta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:49"]
Toi Gerry Weber-tila oli hauska. Olen 46-vuotias ja en aio ikinä mennä GW-tilaan.
[/quote]
Sama vika. Olen 43v ja kammoan näitä Gerry Weber-tyylisiä vaatteita.