Miksi ostat vaatteita H&M:lta?
Siis mikä on se syy joka saa aikuisen naisen ostamaan itselleen H&M:n vaatteita....
Kommentit (64)
Halpoja. Siel on kivoja ja istuvia, halpoja toppeja. Niitä lähinnä ostan.
Treenikamat on hyvälaatuisia ja edullisia, kausivaatteet kivoja ja noita klassisempiakin vaatekappaleita on löytynyt pari sopuhintaan.
Löysin kaksi todella kivaa mekkoa, jotka vielä molemmat istuivat kuin hansikas mun päälle. Miksi siis ei? Kotelomekko maksoi alle 30e ja näyttää mun päällä todella kivalta.
Olen miettinyt samaa, sillä kyllä H&Mään pukeutuvat erottaa. Ei ole todella mitään laadukkaan näköisiä leidejä :(
Koska ne ovat halpoja. Jos haluaisin ostaa laadukkaita perusvaatteita, joutuisin säästämään sen puoli vuotta per vaatekappale. Ostaisin mielelläni parempia vaatteita, jos olisi rahaa. Tässä elämäntilanteessa sitä vaan ei ole.
Ostan koska ovat kivoja ja halpoja. Tosin laatu ei ole aina kovin hyvää, joten se harmittaa kun muuten vaate olisi hyvä mutta kulahtaa äkkiä pesussa.
Itselläni syyt: vähävaraisuus ja se, jos vaatteet miellyttää silmää.
Viimeksi olen ostanut takin (pidin sen ulkonäöstä) ja jumppatopin (oli jumppatopiksi halpa). Olen kolmikymppinen nainen.
Jos tuloni olisivat suuremmat, ostaisin H&M:ltä luultavasti sellaisia vaatteita, jotka miellyttäisivät silmääni. Mutta esimerkiksi en välttämättä silloin tuota takkia, jos olisi varaa ostaa takki, joka maksaa 100-200 euroa, en välttämättä katselisi takkia H&M:ltä. Sukkahousuja, alusvaatteita, jumppavaatteita ja mekkoja kuitenkin todennäköisesti edelleen ostaisin sieltä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:41"]
Olen miettinyt samaa, sillä kyllä H&Mään pukeutuvat erottaa. Ei ole todella mitään laadukkaan näköisiä leidejä :(
[/quote]
Työskentelen nuorisomuodin ja trendien parissa joten olisin ihan väärässä paikassa jos pukeutuisin "laadukkaan leidisti". :D
[/quote]
Ja se pilaa sinun päivän, kun ei ole kuin sinä. Plääähh!!
Sieltä löytyy mukavan näkäisiä vaatteita ihan järkevään hintaan.
Espritit ja Benettonit ovat yleensä aika mielikuvituksettomia enkä koe olevani vielä Gerry Weber-tilassa...joten..poimin nuorisoketjuista itselle sopivat palat.
Toki ostan perusjakut ja muut ajattomat ostokset paremmista liikkeistä, mutta käyttövaate nuorisoliikkeist.
N40
Miksi et osta käytettynä laatuvaatteita, sen sijaan että tuet halpatyövoimaa ja epäeettistä kuluttamista jos oikeasti haluaisit laatua?
Esim. itse ostin juuri huutonetistä bossin uuden paitapuseron (laputkin vielä kiinni ja tiedän olevan aito kun minulla samanlainen erivärisenä) 33 eurolla. Hilfigerin uudenveroisen takin 42 eurolla (siis postikuluineen) ja Tara jarmonin mekon (uusi, jossa laput kiinni) 28 eurolla. Kyllä köyhemmälläkin on varaa ostaa laadukasta jos vain niin haluaa!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:45"]
[/quote]
Ja se pilaa sinun päivän, kun ei ole kuin sinä. Plääähh!!
[/quote]
No mut onneksi se pilaa vain HÄNEN päivänsä! XD
Toi Gerry Weber-tila oli hauska. Olen 46-vuotias ja en aio ikinä mennä GW-tilaan.
Aloitus on yksi tapa nostaa itsensä muiden ylä puolelle tyyliin en minä, mutta kun te muut.
Minä olen ostanut muutaman neulee ja ikinä enää en osta sieltä mitään. Toisesta neuleesta purkautui silmukat olkapäältä jo 2 pitokerran jälkeen ja toinen on yltäpäältä nukkainen alle 10 pitokerrasta = käyttökelvoton (eikä ole edes villaa, jonka nukkautumisen ymmärtää). Nuo maksoi yhteensä 59e, mutta ei kyllä kannattanut sillä muutaman kuukaden ilo on kyllä liian kallis minulle.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:46"]
Miksi et osta käytettynä laatuvaatteita, sen sijaan että tuet halpatyövoimaa ja epäeettistä kuluttamista jos oikeasti haluaisit laatua?
Esim. itse ostin juuri huutonetistä bossin uuden paitapuseron (laputkin vielä kiinni ja tiedän olevan aito kun minulla samanlainen erivärisenä) 33 eurolla. Hilfigerin uudenveroisen takin 42 eurolla (siis postikuluineen) ja Tara jarmonin mekon (uusi, jossa laput kiinni) 28 eurolla. Kyllä köyhemmälläkin on varaa ostaa laadukasta jos vain niin haluaa!
[/quote]
Ostan UFF:ilta takkeja. Kirpputorien ym. läpikäyminen vaatii myös aikaa, mitä minulla ei ole. Myös noiden kuvailemiesi sopivien merkkivaatteiden löytäminen on välillä tuuria. Urheiluvaatteita en ostaisi käytettynä, vastenmielinen ajatus. Samoin nuo sukkikset ja alusvaatteet.
Tuskin kukaan tähän ketjuun vastanneista ostaa pelkästään H&M:ltä.
10
Mä en osta enää ns. "laatuvaatteita" Olen muutaman kerran erehtynyt maksamaan paljon ns. hyvistä vaatteista ja saanut silkkaa kuraa. Mieluummin maksan vähemmän niin ei ole niin harmi jos vaate meneekin pesussa heti pilalle.
[/quote]
Ehkä kaikki ei halua ollakaan laadukkaan näköisiä leidejä. Helvettiäkö se kenellekään kuuluu mistä joku vaatteensa ostaa.
Ovat halpoja