Mihin ammattiin et osaa kuvitella tosi isorintaista naista ?
Kommentit (40)
Taitoluistelija tai balettitanssija.
Parturi-kampaaja. Tai osaan kyllä kuvitella, koska olen nähnyt. Kiva siinä sitten, kun ne rinnat ovat painautuneena asiakkaan selkään ja pahimmassa tapauksessa naamaan, jos esim. leikkaa otsista.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:42"]
Topless-haitarinsoittaja
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:49"]
Hammaslääkäriksi. Siinä ammatissa isot rinnat vierivät asiakkaiden päälle, eih...
[/quote]
Mä olen käynyt kerran Turussa hammaslääkärillä, joka oli semmoinen keski-ikäinen, muutenkin tukevahko mutta varsinkin erittäin isorintainen nainen. Kieltämättä se oli vähän huvittavaa kun niiden isojen tissiensä kanssa siinä vieressä touhusi...
Sääliksi kävisi yläkoulun opettajaa jolla on isot rinnat ja on muuten hyvännäköinen eli ei läskistä johtuvat isot rinnat. Teinipojat kun käyttäytyy kun kiimaset hyeenat, yök.
Sitten liikunnalliset ammatit kuten jo mainittu, voisi olla vähän käytännössä hankalaa vaikkapa telinevoimistella isojen rintojen kera. Balettitanssijana tällainen taas ei menestyisi, siinä maailmassa kun pieniäkin rintoja joskus teipataan piiloon.
Hammaslääkärissä olisi kiusallista jos lääkärin ryntäät roikkuisivat potilaan naamalla. Tämä on tietysti ratkaistavissa vaatetuksellakin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:37"]
Sääliksi kävisi yläkoulun opettajaa jolla on isot rinnat ja on muuten hyvännäköinen eli ei läskistä johtuvat isot rinnat. Teinipojat kun käyttäytyy kun kiimaset hyeenat, yök.
[/quote]
Eivät käyttäydy. Siinä tulee se kasvattajan auktoriteetti esiin. Miespuoliset kollegat ovatkin sitten ihan toinen juttu.
Ajattelitteko sitten, että tosi isomunainen mieskään ei sovi opettajaksi?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:37"]
Sitten liikunnalliset ammatit kuten jo mainittu, voisi olla vähän käytännössä hankalaa vaikkapa telinevoimistella isojen rintojen kera. Balettitanssijana tällainen taas ei menestyisi, siinä maailmassa kun pieniäkin rintoja joskus teipataan piiloon.
Hammaslääkärissä olisi kiusallista jos lääkärin ryntäät roikkuisivat potilaan naamalla. Tämä on tietysti ratkaistavissa vaatetuksellakin.
[/quote]
Eli pystyit kuvittelemaan isorintaisen naisen kaikkiin noihin ammatteihin. Hankaluuksia ammatin harjoittamisessa olisi, mutta onnistuit kuvittelemaan. Koitappa nyt keksiä ammatti mihin _et_osaa_kuvitella_ isorintaista naista. ;)
Hammaslääkärissä tulikin täällä jo, mut sanon silti koska omaa kokemusta on ja siksi en hammaslääkäriin enää mene koska tunne oli niin kiusallinen. Ensinnäkin tissit kokoajan koskettivat kylkeäni operoinnin ajan ja kun hammaslääkärini kurotti ottamaan tavaroita minun ylitseni olevalta pieneltä apupöydältä (miksei hän voinut siirtää sitä viereensä?!) niin tissit tuli väkisin naamalle.
Meinasin antaa asiasta palautetta, mutta mietin et olisko mua otettu tosissaan.
Hammaslääkärissä tulikin täällä jo, mut sanon silti koska omaa kokemusta on ja siksi en hammaslääkäriin enää mene koska tunne oli niin kiusallinen. Ensinnäkin tissit kokoajan koskettivat kylkeäni operoinnin ajan ja kun hammaslääkärini kurotti ottamaan tavaroita minun ylitseni olevalta pieneltä apupöydältä (miksei hän voinut siirtää sitä viereensä?!) niin tissit tuli väkisin naamalle.
Intin kouluttajana. Meillä muutama vuosi takaperin oli isorintainen naisluutnantti kouluttajana ja joukkuekaverit eivät keskittyneet koulutukseen kun tiirasivat rva luutnantin rintavarustusta.
Tytöllä on lukiossa ope jolla on megatissit ja muuten on kyllä pieni.
Tyttö kertoi nauraen että opella on niin isot tissit että lepuuttaa käsiä niiden päällä niinkuin pöydällä ;)
Ööh. Isorintaiset naiset voi olla missä vaan. Koska ei kai siinä ole mitään erikoista, että isorintainen liikkuu etc. T: Valtavat lollot ja törkee haba.
Käräjäoikeuteen lautamieheksi (tietty ironia you know)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:35"]
Onko joku ammatti tai työ yleensä ?
[/quote] korkeushyppääjäksi.
Mun entisellä hammaslääkärillä oli valtavat rinnat. Siis sellaiset päätä isommat. Ne tuli mun päälle aina kun se asetteli rautoja mun suussani uudelleen. Ensimmäisellä kerralla oli vähän häiritsevää, sit totuin. Rinnat oli kuitenkin pehmeät ja lämpimät. Jos se olis tehnyt jotain kivuliasta, olisin varmaan valittanut.
Rinnat on osa naista, en näe oikein mitään ammattia mihin niiden kanssa ei voisi mennä. Joku tennispelaaja pienensi rintansa, koska koki että ovat tiellä ja nyt saa lyönteihinsä enemmän tehoa. Tiedä siitä sitten!
Lapsi kävi kerran parturissa, jossa hiukset leikkasi kesäharjoittelija. Tytöllä oli valtavat rinnat ja tosi avoinen pusero (wt-tyyliä). Ei kiva, kun lisäksi haisi vielä tupakalle.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:49"]Hammaslääkäriksi. Siinä ammatissa isot rinnat vierivät asiakkaiden päälle, eih...
[/quote]
oon ollut tällaisen hammalääkärin hoidettavana. Vähän epämiellyttävää, kun pää uppoaa sinne rintoihin.
Mulla on isot rinnat. H-kupit. Olen kuitenkin muuten ihan normaalikokoinen ihminen. Ja opetan yläkoulussa. Koskaan, siis _koskaan_ kukaan oppilaistani ei ole kiinnittänyt mitään huomiota rintoihini tai ulkonäkööni muutenkaan. Käytävillä voivat puhua mitä huvittaa, mutta en usko, että kukaan uskaltaisi luokassa lohkaista mitään asiatonta. Tai muutenkaan. Ei ne nuoret ole mitään hirviöitä. Itse asiassa paljon paremmin käyttäytyviä, kuin vaikka perheenisät marketeissa...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:51"]
[/quote]
Uuh, mutta joillekin asiakkaillehan se voi sopia paremmin kuin hyvin. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:46"]
Missä sitten menee raja jolloin rinnat ovat tosi suuret?
Mutta joo ekana tulee ainakin nuo liikunnalliset ammatit, ainakin kaikki sellaiset, joissa tissit oikeasti jo rajoittaa.
[/quote]
Onko minulla hyvä mielikuvitus, vai muilla huono? Pystyn hyvin kuvittelemaan ihan järkyttävän kokoisilla tisseillä varustetun pikajuoksijan ja fitnessohjaajan.