Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ongelma parisuhteessa on yllättänyt eniten?

Vierailija
04.11.2020 |

Siis tyyliin en olisi ikinä uskonut tai ei olisi ikinä tullut mieleenkään, että meille tapahtuu tällaista.

Omalla kohdalla miehen seksuaalinen haluttomuus. Kuvittelin nuorena, että kaikki miehet haluaa aina seksiä.

Kommentit (2601)

Vierailija
2161/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Että naiset alkaa tosiaankin nalkuttaa 30 ikävuoden jälkeen. Jäkä jäkä jäkä. Tiskikoneen luukku auki. Paita väärässä paikassa. Auto likainen -> pese. Maidot väärässä paikassa jääkaapissa. Miksi toit kaupasta tätä makua? Jne... 

B) Seksi ei jaksa kiinnostaa ja sitten kun kiinnostaa niin toista ei kiinnosta (miljoona riitaa aiheesta käyneenä). Jos mies ei jaksa -> loukkaannutaan ja mökötetään. Jos nainen ei jaksa, se on ihan ok (tasa-arvo?)

C) Erilaiset rahankäytön tottumukset säästäjä vs. kaikki heti menemään ja 2vk ennen seuraavaa tiliä itketään miksei ole rahaa

D) kaverisuhteet tosiaan hiipuu, ei ole kuin se oma kupla ja oma perhe lisättynä omilla vanhemmilla. Muita ei juuri tule nähtyä eikä suoraan sanoen edes kiinnosta.

Siinäpä neljä heti kerralla ja on niitä muitakin. 

Vierailija
2162/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aate ja mielipide erot, riitaa aiheuttaa miehen foliohattuteoriat/denialismi. Riidanaiheita mm.korona,rokotteet huom kaikki mahdolliset rokotteet, koronarajoitukset, maskien käyttö, kaikki hullut salaliittoteoriat mitä vaan voi olla, kemikaalit, ravintoasiat yms. Ajattelee kaikista ja kaikesta asioista erilailla mitä valtaväestö on mieltä. Enpähän olik uskonut että normaalit miehestä voi tulla tuollainen höperö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun puute.

Vierailija
2164/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikkeliskokkelis kirjoitti:

A) Että naiset alkaa tosiaankin nalkuttaa 30 ikävuoden jälkeen. Jäkä jäkä jäkä. Tiskikoneen luukku auki. Paita väärässä paikassa. Auto likainen -> pese. Maidot väärässä paikassa jääkaapissa. Miksi toit kaupasta tätä makua? Jne... 

B) Seksi ei jaksa kiinnostaa ja sitten kun kiinnostaa niin toista ei kiinnosta (miljoona riitaa aiheesta käyneenä). Jos mies ei jaksa -> loukkaannutaan ja mökötetään. Jos nainen ei jaksa, se on ihan ok (tasa-arvo?)

C) Erilaiset rahankäytön tottumukset säästäjä vs. kaikki heti menemään ja 2vk ennen seuraavaa tiliä itketään miksei ole rahaa

D) kaverisuhteet tosiaan hiipuu, ei ole kuin se oma kupla ja oma perhe lisättynä omilla vanhemmilla. Muita ei juuri tule nähtyä eikä suoraan sanoen edes kiinnosta.

Siinäpä neljä heti kerralla ja on niitä muitakin. 

Annapa arvaan, et näe minkäänlaista yhteyttä kohtien A, B ja D välillä?

Vierailija
2165/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies n psykoottisesti masentunut alinomaa kivireki eikä tajua sitä

Vierailija
2166/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten paljon täysin erilaiset seksimieltymykset tuhoavat suhdetta.

Toisaalta se, miten hirveän vapaamielinen, resilientti ja joustava puolisoni osaa olla kun perinteisestä vanilja-avioliitosta heittäydyttiin kertarysäyksellä kinkyyn polyamoriaan.

Toivottavasti tarkoitat tällä kahta eri asiaa, vaniljasta kinkyyn, sekä monogamiasta polyamoriaan, samanaikaisesti. Etkä yritä käyttää näitä termejä väärin.

Vierailija
2167/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nimike: vaniljaseksi on oikein kiva. Ja kun olen nainen, niin valitsen sen. Siihen ei mitkään p...reikäjutut varmaan kuulu eikä muutkaan inhottavuudet. Voihan sitä vähän maustaa, mutta kohtuudella. Miehellehän sen luulis kelpaavan. Ei tarvi pingottaa ja vähemmällä pääsee. Jos tarvii muuta, niin menköön maksullisiin. Ja sehän on sama kuin parturissa käynti....vai onko?

Vierailija
2168/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinanraivo kirjoitti:

Se on yllättävää, että nainen ei haluta, kun päästää itsensä lässähtämään. Ei edes lässähtänyt kovin pahasti, oli vielä iha normaalipainoissa, mutta kuitenkin halut lähti. Sitten se alkoi liikkumaan, niin olin ihan hulluna. Ikävä kyllä ero lopulta tuli mykkäkoulun takia. Avovaimo oli esim. yli kuukauden puhumatta minulle. Sen kuukauden aikana tein päätöksen, että tämä suhde loppuu. Vieläkin himottaa kyllä hänen kehonsa silloin kun piti siitä huolta. Ei ole parempaa naista sängyssä kuin Lähi-idästä tullut.

Toinen yllättävä on sitten se, että mitä tapahtuu seksielämälle, kun sormuksen laittaa sormeen. Ensimmäinen suuri muutos naisen haluissa tapahtui välittömästi, kun muutettiin yhteen. Toinen muutos oli kun menimme naimisiin. Lopulta emme harrastaneet seksiä vuoteen, koska en halua tökkiä halutonta. Onneksi muualta saa halukasta seksiä. Nyt päädyimme asumuseroon vaimon kanssa lopulta ja emme vieläkään eronneet lapsen takia. Tässä suhteessa ihmetytti myös se vaimon jatkuva tarve yrittää muuttaa minua, ja se että hän muuttui kun olisin halunnut hänen pysyvän sinä samana henkilönä, johon rakastuin.

Mutta ihmiset on yksilöitä. Noissa kahdessa suhteessa, ensimmäisessä olin haluttomampi ja kaipasin vähemmän läheisyyttä kuin avovaimoni. Toisessa avovaimo oli aluksi samaa tasoa läheisyyden kaipuussa ja seksissä, mutta myöhemmin sitoumuksia tehdessä vaimolta lähti molemmat.

Varsin yllättävää että suhteesi ovat kariutuneet, kuvottavaa tekstiä.

Vierailija
2169/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunlehti kirjoitti:

Aate ja mielipide erot, riitaa aiheuttaa miehen foliohattuteoriat/denialismi. Riidanaiheita mm.korona,rokotteet huom kaikki mahdolliset rokotteet, koronarajoitukset, maskien käyttö, kaikki hullut salaliittoteoriat mitä vaan voi olla, kemikaalit, ravintoasiat yms. Ajattelee kaikista ja kaikesta asioista erilailla mitä valtaväestö on mieltä. Enpähän olik uskonut että normaalit miehestä voi tulla tuollainen höperö

Joko hän on kertonut myös ihailevansa Putinia?

Vierailija
2170/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinta Platonin luolavertauksesta sai aina aikaan riidan ja lopullinen niitti oli kun tajusin Bataillen Sisäisen kokemuksen ja mies ei. Ja tämä on tositarina.

Vierailija
2171/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on eniten yllättänyt se, että kun itse olen tukenut toista vaikeuksissa ihan luonnostaan ja olen saanut tunteen, että nainenkin tekee vastavuoroisesti samoin omissa vaikeuksissani, niin ei. Aina minut jätetään, kun minulla on vuorostani vaikeaa tai sairastun.

Vierailija
2172/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten riitä alkuhuumaa pitemmälle, vaikka kaikki speksit ovat halutunlaisia (ainakin puheiden perusteella), olen ihanin koskaan, seksi on taivaallista ja yhteys kuulemma ennenkokematonta. Ja nainen ei ole edes vain alkuhuumaa etsimässä. Minussa ei kuulemma ole mitään vikaa.

Koettu yli 10 kertaa, joten vika ON minussa. Minä en vain riitä.

Vierailija
2173/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos

Vierailija
2174/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se etten riitä alkuhuumaa pitemmälle, vaikka kaikki speksit ovat halutunlaisia (ainakin puheiden perusteella), olen ihanin koskaan, seksi on taivaallista ja yhteys kuulemma ennenkokematonta. Ja nainen ei ole edes vain alkuhuumaa etsimässä. Minussa ei kuulemma ole mitään vikaa.

Aika moni nainen nykyään mt-ongelmaisia jotka etsii juuri sitä alkuhuumaa parantamaan henkistä oloaan. Kun se sitten pikkuhiljaa haihtuu, niin tarvitaan uusi annos.

Vierailija
2175/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi nimike: vaniljaseksi on oikein kiva. Ja kun olen nainen, niin valitsen sen. Siihen ei mitkään p...reikäjutut varmaan kuulu eikä muutkaan inhottavuudet. Voihan sitä vähän maustaa, mutta kohtuudella. Miehellehän sen luulis kelpaavan. Ei tarvi pingottaa ja vähemmällä pääsee. Jos tarvii muuta, niin menköön maksullisiin. Ja sehän on sama kuin parturissa käynti....vai onko?

"Miehellehän sen luulis kelpaavan." Heh, hyvä että tämä asenne tuli tekstistäsi niin selvästi esille. 

Ja olet toki oikeassa, yleensä kyllä kelpaa, mikäli miehellä ei "ole varaa" parempaan ja kiinnostavampaan tapaukseen. 

Vierailija
2176/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas toisinpäin, eli se miten tärkeää miehelle on seksi. Toinen asia on se miten paljon puolison sukulaiset vaikuttavat parisuhteeseen ja ajan käyttöön. Jos nämä kaksi asiaa olisin arvannut olisin pysynyt sinkkuna.

Jos minäkin olisin tajunnut, että seksi on miehelle tärkeintä, olisin pysynyt sinkkuna. Olen jotenkin ihan kurkkuani myöten täynnä koko aihetta. Meillä on riidelty seksistä paljon. Ihan kuin jotenkin mystisesti haluaisin sitä enemmän sitten kun siitä on oikein riidelty, kävi päinvastoin. Se, että seksi on tärkeintä kävi lopulta ällöttämään. Näin on muuten käynyt yhdelle ystävällenikin.

Pihtariksi sanominen loukkaa. Heitän siihen välittömästi takaisin sanan alisuorittaja. Jos kerta minä pihtaan niin hän alisuorittaa (kaikessa)

En enää kolmikymppisenä huolisi naista, jolle seksi ei olisi parisuhteessa prioriteetti. Elämässä tulee vastaan niin paljon kaikenlaista häiriötekijää, stessin aihetta ja kiirettä, että jos seksi ei ole tärkeysjärjestyksessä korkealla, se on lopulta tärkeysjärjestyksessä pohjalla. Tuossa tilanteessa on menetetty kosketus siihen, miksi parisuhteeseen on alkujaan hakeuduttu.

Perus mieslogiikka kunhan seksiä saa niin asiat on kunnossa ja jos nainen ei halua seksiä niin se on haluton. Ei kyetä katsomaan yhtään mikä se siellä peilissä tapittaa takaisin. Käyttäydytään kuin idiootti, jätetään roskat, tiskit, vaatteet ja p**t miten sattuu ja ei paina omaa päätä vaikka toista haittaisi että joutuu aikuisen ihmisen jälkiä siivoomaan, tiuskitaan ja pidetään mykkäkouluja, mennään tasan oman navan mukaan eikä taas paljoa paina jos toisella olis jotain menoa. Huudetaan kuin keskenkasvuinen eikä mitään ymmärrystä lapsille. Ei viitisi itse käydä kaupassa mutta valittaa kun ei ole sellaista ruokaa mitä tekisi just mieli. Ja juu sitten iski vielä jostain puskasta naisen haluttomuus, ei mitenkään ole yhteydessä miehen käytökseen. Etenkin kun iloinen naama on vastassa niin kauan kuin toivoa on seksistä jos ei sinä iltana jaksa niin hymy meni siinä ja mitä sitä sitten mistään puhumaan tai olemaan lähellä.

Mutta se on vaan se naisen haluttomuus, naisen ongelma.

Haluttomuutta ei olis niin paljoa kun miehet ymmärtäis ottaa itsestään ja käyttäytymisestään vastuuta.

Vierailija
2177/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas toisinpäin, eli se miten tärkeää miehelle on seksi. Toinen asia on se miten paljon puolison sukulaiset vaikuttavat parisuhteeseen ja ajan käyttöön. Jos nämä kaksi asiaa olisin arvannut olisin pysynyt sinkkuna.

Jos minäkin olisin tajunnut, että seksi on miehelle tärkeintä, olisin pysynyt sinkkuna. Olen jotenkin ihan kurkkuani myöten täynnä koko aihetta. Meillä on riidelty seksistä paljon. Ihan kuin jotenkin mystisesti haluaisin sitä enemmän sitten kun siitä on oikein riidelty, kävi päinvastoin. Se, että seksi on tärkeintä kävi lopulta ällöttämään. Näin on muuten käynyt yhdelle ystävällenikin.

Pihtariksi sanominen loukkaa. Heitän siihen välittömästi takaisin sanan alisuorittaja. Jos kerta minä pihtaan niin hän alisuorittaa (kaikessa)

En enää kolmikymppisenä huolisi naista, jolle seksi ei olisi parisuhteessa prioriteetti. Elämässä tulee vastaan niin paljon kaikenlaista häiriötekijää, stessin aihetta ja kiirettä, että jos seksi ei ole tärkeysjärjestyksessä korkealla, se on lopulta tärkeysjärjestyksessä pohjalla. Tuossa tilanteessa on menetetty kosketus siihen, miksi parisuhteeseen on alkujaan hakeuduttu.

Perus mieslogiikka kunhan seksiä saa niin asiat on kunnossa ja jos nainen ei halua seksiä niin se on haluton. Ei kyetä katsomaan yhtään mikä se siellä peilissä tapittaa takaisin. Käyttäydytään kuin idiootti, jätetään roskat, tiskit, vaatteet ja p**t miten sattuu ja ei paina omaa päätä vaikka toista haittaisi että joutuu aikuisen ihmisen jälkiä siivoomaan, tiuskitaan ja pidetään mykkäkouluja, mennään tasan oman navan mukaan eikä taas paljoa paina jos toisella olis jotain menoa. Huudetaan kuin keskenkasvuinen eikä mitään ymmärrystä lapsille. Ei viitisi itse käydä kaupassa mutta valittaa kun ei ole sellaista ruokaa mitä tekisi just mieli. Ja juu sitten iski vielä jostain puskasta naisen haluttomuus, ei mitenkään ole yhteydessä miehen käytökseen. Etenkin kun iloinen naama on vastassa niin kauan kuin toivoa on seksistä jos ei sinä iltana jaksa niin hymy meni siinä ja mitä sitä sitten mistään puhumaan tai olemaan lähellä.

Mutta se on vaan se naisen haluttomuus, naisen ongelma.

Haluttomuutta ei olis niin paljoa kun miehet ymmärtäis ottaa itsestään ja käyttäytymisestään vastuuta.

Just. Keskustelussa aikaisemmin taas ongelmana oli miehen haluttomuus ja kiihottumisongemat, niin kannustettiin mielestäni heti jättämään. Ts. tässä ongelmana ei voinut olla se nainen.

Vierailija
2178/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mies n psykoottisesti masentunut alinomaa kivireki eikä tajua sitä

Psykoottisesti masentunut ei tajua mistään mitään, vaan elää omissa maailmoissaan. Hän ei pysty prosessoimaan mitään, vaikka kuinka kertoisit hänen olevan taakka.

Vierailija
2179/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen nykyään mt-ongelmaisia jotka etsii juuri sitä alkuhuumaa parantamaan henkistä oloaan. Kun se sitten pikkuhiljaa haihtuu, niin tarvitaan uusi annos.

Niin on miehetkin. Naiset vaan eivät häpeä mt-ongelmiaan niin paljon, joten uskaltavat kertoa niistä.

Vierailija
2180/2601 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on eniten yllättänyt se, että kun itse olen tukenut toista vaikeuksissa ihan luonnostaan ja olen saanut tunteen, että nainenkin tekee vastavuoroisesti samoin omissa vaikeuksissani, niin ei. Aina minut jätetään, kun minulla on vuorostani vaikeaa tai sairastun.

Ikävä kuulla. Sun kannattaa ottaa joku henkisesti vahva nainen. Itselläni on ollut paljon ongelmia terveyteni kanssa (fyysinen terveys) ja tuntuu, että olen käynyt helvetin läpi. Empatiaa siis löytyy kärsiviä kohtaan ja yritän tukea miestäni. Yhdessä kohta 10v.