Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän takapihalla metsässä näkyy täysin valkoinen ihmismäinen hahmo. Mikä se voi olla?

Vierailija
04.11.2020 |

Lapset ja mies ovat nähneet. Viimeisimmäksi nyt. Mies lähti sitä pojan kanssa katsomaan lähempää, itse jäin ovelle ettei se mene sisälle. Tulivat karjuen juosten pois. Iso mieskin juoksi karkuun. Mikä se voi olla? Kasvot täysin vaaleat. Ei näy vaatteita. Eivät osaa kuvailla. Kuulema jotain mitä eivät ole koskaan nähneet. Ilmestyy pimeällä.

Olen itse valmis soittamaan poliisit, mutta mies kieltää.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu. Varma tieto. Ne on tänä vuonna lähteneet ajoissa tarkkailemaan lapsia ja lapsenmielisiä. 

Vierailija
62/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. vanhasuomalainen eli väritön, niitä ei enää kovin usein näe, kun mustasta on tullut vakio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kaksi vaihtoehtoa:

-Viesti on Porvoosta

-#Lääkkeet

Vierailija
64/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UFO?

Ei voi olla, jos se ei lennä. Jos oliskin USO (unidentified standing object)

Bad standing vai good standing?

Eräs kouluaikainen kaveri näki luokassa liitutaulun edessä valkoisen hahmon. Kukaan muu ei nähnyt sitä. Rakennus paloi myöhemmin. Jos ap:n talo on puutalo, kannattaa olla varovainen.

Ristejä seiniin ja talon siunaamista Jeesuksen nimeen

Vierailija
65/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toisen todellisuuden tason asukki, jonka osa ihmisistä aistii ikään kuin se olisi täällä. Mieli tiedostaa ettei se ole ihan tavallinen ja kuulu tänne, mutta yrittää kuitenkin laittaa sitä tuntemiinsa kaavoihin eli ihmisen muotoon. Merkiksi vieraudesta jää joitain ei-inhimilliseltä näyttäviä piirteitä, nämä siis aivojen tulkintaa kuten koko ihmismuoto. Kameralle nämä ei tallennu eikä kaikki näe niitä vaikka toisen kanssa vierekkäin katsoisi samaan suuntaan.

Eivät ole vaarallisia, ovat täällä ikään kuin kangastuksia eikä pysty toimimaan fyysisesti täällä, esim satuttamaan ketään. Yleensä nämä eivät edes tiedosta tulleensa havaituksi, joskus tiedostavat ja voivat hakea kontaktia koska kokevat ihmisen vähän samoin kuin ihminen heidät, outona mutta kiinnostavana. Itse olen hakenut joskus näihin kontaktia ja oppinut myös näkemään laajemminkin värähtelytaajuuksia tai todellisuuden tasoja mistä tulevat meditaatiotilassa.

Vierailija
66/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on toisen todellisuuden tason asukki, jonka osa ihmisistä aistii ikään kuin se olisi täällä. Mieli tiedostaa ettei se ole ihan tavallinen ja kuulu tänne, mutta yrittää kuitenkin laittaa sitä tuntemiinsa kaavoihin eli ihmisen muotoon. Merkiksi vieraudesta jää joitain ei-inhimilliseltä näyttäviä piirteitä, nämä siis aivojen tulkintaa kuten koko ihmismuoto. Kameralle nämä ei tallennu eikä kaikki näe niitä vaikka toisen kanssa vierekkäin katsoisi samaan suuntaan.

Eivät ole vaarallisia, ovat täällä ikään kuin kangastuksia eikä pysty toimimaan fyysisesti täällä, esim satuttamaan ketään. Yleensä nämä eivät edes tiedosta tulleensa havaituksi, joskus tiedostavat ja voivat hakea kontaktia koska kokevat ihmisen vähän samoin kuin ihminen heidät, outona mutta kiinnostavana. Itse olen hakenut joskus näihin kontaktia ja oppinut myös näkemään laajemminkin värähtelytaajuuksia tai todellisuuden tasoja mistä tulevat meditaatiotilassa.

Höpö höpö. Ristin mies kertoi Pilatukselle syntyneensä maailmaan sitä varten että todistaisi totuuden puolesta. Joh. 18: 37. Hän kertoi totuuden: on olemassa paha, langennut enkeli ja kolmasosa enkeleistä lankesi myös. Nämä voivat tekeytyä valkeuden enkeleiksi, humanoidiksi, aaveiksi, vainajiksi, miksi hyvänsä. Ne voi ajaa pois ristin miehen nimessä mutta vain jos on hänen omansa. Mutta avuksi kannattaa huutaa häntä, ja kysyä olennolta että tunnustaako se/hän ristin miehen kr-stukseksi, lihaan tulleksi(ihmiseksi syntyneeksi). Ne eivät voi tunnustaa häntä.

Vierailija
67/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite näin jonkin ihmisen kaltaisen olennon nuorena, oisinko ollu 10v. (tästä on yli 20v)Se oli kauttaaltaan valkoinen eikä sillä ollut minkäänlaisia kasvonpiirteitä eikä vaatteita yms. Oltiin kaverin kanssa metsässä leikkimässä ja yhtäkkiä huomasin että joku kurkkaa puun takaa. Säikähdin sitä kasvottomuutta niin paljon että juoksin rapiat 100m peltoaukealle varmasti alle 10sekunnin. Pysähdyin ottamaan henkeä ja kaveri seurasi hätääntyneenä että mikä mulle oli tullut. Osoitin tulosuuntaani jossa näkyi se olento kävelevän rauhalliseen tahtiin traktoripolulla, mutta kaverini ei nähnyt sitä, vaikka se oli selvästi näkyvillä. Voisko olla sama tyyppi?

Näit siis harhoja. Ei muut näe sun harhojasi tietenkään.

Vierailija
68/75 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ettekste ny snaijaa?

Hopeakettu täysvalkoisissa tie-ten-kin!

Vierailija
69/75 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä puketuneena kertakäyttöhaalariin etsimässä suppilovahveroita. Haalari ehkäisee kaikki ötökät.

Naama on aina valkoinen.

Vierailija
70/75 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen tyyppi on, voisin ommella sen munsalanpuvun!

Vierailija
71/75 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin aikoihin Tum Dula liikkuu ympäri metsiä ja vaatii uhreja.

Olisiko Tom Dula kyseessä?

Vierailija
72/75 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvi. Näitte hirven takaapäin.

Vierailija
73/75 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan hätänumeroon soita niin kauan kuin otus ei tunge oven läpi sisään. Ei ole haamut hätäpuhelun paikka!

Olisiko pila pois suljettu, jokin liikuntatoiminolla varustettu halloweenhahmo tai ihminen erikoisessa naamarissa? Näin aikoinaan hyytävän Youtubevideon kasvottomasta parista jalkapallo-ottelussa, myöhemmin selvisi että kyseessä oli hyvin aidon oloiset naamiot ja jonkinlainen taideperfomanssi.

Vierailija
74/75 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne miehes ja poikasi näki jos juoksujalkaa tulivat sisään? Olisivatko yksissä tuumin tehneet sulle jekun?

Vierailija
75/75 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko, vai olisko siitä suomalaisesta jouluelokuvasta karannut koulutettava pukkikokelas.

Tai lumikko