Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä pakkoinkontinenssiin?

Vierailija
04.11.2020 |

Olen viisikymppinen tantta, ylipainoa noin 10 kg. Tämän pahuksen etätyön myötä on kehkeytynyt aivan kamala pakkoinkontinenssi, joka aiemmin rajoittui vaan kotiin mutta nythän olen aina täällä.
Varoaika ensimmäisestä vessahädän signaalista räjähdykseen on noin 3 sekuntia, useimmiten en ehdi ajoissa pöntölle.
Auttakaa naista hädässä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanmoinen seuraa kiinnostuneena. Tosin minulla ei ole ihan noin huono tilanne (vielä), mutta on se vaan järkyttävää kuinka tuollainen ennenkuulumaton oire alkaa vaivata :(

Vierailija
2/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muu auta kuin jumppa. Yksinkertaista tiukkaa puristusta kiinni ja ylös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni auttaa.

Vierailija
4/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla samaa. Mutta vaivaa ehkä kerran kahdessa viikossa. Kuuluuko tämmöinen ikään vai siihen, että liikkuu liian vähän, vai vakavampaan?

Vierailija
5/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kegel harjoitukset auttavat. Olen oppinut hengitysharjoituksilla lopettamaan sen kauhean kiireen tunteen, veda henkea nenan kautta ja puhalla ulos suusta niinkuin sammuttaisit kynttilaa.

USAssa  saa reseptivapaana AZO nimista rakkoa rauhoittavaa, voi olla etta Suomessakin saa. Kysy apteekista. Laakarilta ainakin pitaisi saada (Oxybutynin Chloride 5 mg.)

Vierailija
6/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeeni auttaa.

Olen rintasyovan takia estrogeenia poistavalla estolaakkeella.