Meidän takapihalla metsässä näkyy täysin valkoinen ihmismäinen hahmo. Mikä se voi olla?
Lapset ja mies ovat nähneet. Viimeisimmäksi nyt. Mies lähti sitä pojan kanssa katsomaan lähempää, itse jäin ovelle ettei se mene sisälle. Tulivat karjuen juosten pois. Iso mieskin juoksi karkuun. Mikä se voi olla? Kasvot täysin vaaleat. Ei näy vaatteita. Eivät osaa kuvailla. Kuulema jotain mitä eivät ole koskaan nähneet. Ilmestyy pimeällä.
Olen itse valmis soittamaan poliisit, mutta mies kieltää.
Kommentit (75)
Luuletteko tosiaan, että uskallan lähteä tuonne pimeään kuvaa ottamaan. Ap
Jeesushan se. Kauan on jo kerrottu, että hän on tulossa. Nyt siis on saapunut teidän takapihalle. Wau!
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko tosiaan, että uskallan lähteä tuonne pimeään kuvaa ottamaan. Ap
No mikset uskaltaisi? Taskulamput mukaan ja video nauhoittamaan.
Ihan selvä haamuhan se on, kun poika vain kaksikosta sen näki. Todennäköisesti pahanhenkinen.
Pyydä miestä menemään ottamaan kuva.
Oliko se tuollainen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-tassa-todiste-humanoidien-vier…
Olette syöneet sieniä koko perhe.
Ite näin jonkin ihmisen kaltaisen olennon nuorena, oisinko ollu 10v. (tästä on yli 20v)Se oli kauttaaltaan valkoinen eikä sillä ollut minkäänlaisia kasvonpiirteitä eikä vaatteita yms. Oltiin kaverin kanssa metsässä leikkimässä ja yhtäkkiä huomasin että joku kurkkaa puun takaa. Säikähdin sitä kasvottomuutta niin paljon että juoksin rapiat 100m peltoaukealle varmasti alle 10sekunnin. Pysähdyin ottamaan henkeä ja kaveri seurasi hätääntyneenä että mikä mulle oli tullut. Osoitin tulosuuntaani jossa näkyi se olento kävelevän rauhalliseen tahtiin traktoripolulla, mutta kaverini ei nähnyt sitä, vaikka se oli selvästi näkyvillä. Voisko olla sama tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Ite näin jonkin ihmisen kaltaisen olennon nuorena, oisinko ollu 10v. (tästä on yli 20v)Se oli kauttaaltaan valkoinen eikä sillä ollut minkäänlaisia kasvonpiirteitä eikä vaatteita yms. Oltiin kaverin kanssa metsässä leikkimässä ja yhtäkkiä huomasin että joku kurkkaa puun takaa. Säikähdin sitä kasvottomuutta niin paljon että juoksin rapiat 100m peltoaukealle varmasti alle 10sekunnin. Pysähdyin ottamaan henkeä ja kaveri seurasi hätääntyneenä että mikä mulle oli tullut. Osoitin tulosuuntaani jossa näkyi se olento kävelevän rauhalliseen tahtiin traktoripolulla, mutta kaverini ei nähnyt sitä, vaikka se oli selvästi näkyvillä. Voisko olla sama tyyppi?
Täysin samanlainen! Pää oli iso, täysin valkoinen, ei vaatteita. Ap
Mulle tulee mieleen sellainen taannoisten pressanvaalien yhteydessä nähty pahvi-Sauli. Olisiko ajan myötä kauhtunut versio sellaisesta?
Muista kuvatessasi heiluttaa kameraa niin ettei oikein mitään selvää saa hahmosta. Sitten linkität youtubeen sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samanlainen! Pää oli iso, täysin valkoinen, ei vaatteita. Ap
Vesipäinen pervo?
Luultavasti perheesi pelleilee kustannuksellasi. Nauraa kihertävät paniikillesi.
Video heitin, valaistu hallowee hahmotms. Siellä jota ohjailevat kaukosäätimellä tai ajastimella. Nolasit jo itsesi.
Leipuri?
Seonnut koronatestinottaja uniformussaan?
Muumi?
Vaarallisinta, mitä se voi olla on ihminen. Relaa.
Eläimet välttelee meidän kanssa kohtaamista ja noita muita ketjussa mainittuja ei ole.
Taikausko tekee elämästä ahdistavaa. Eikö olisi kiva kun suakaan, ap, ei olisi höpötetty uskomaan olemattomiin.
Vierailija kirjoitti:
UFO?
Ei voi olla, jos se ei lennä. Jos oliskin USO (unidentified standing object)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UFO?
Ei voi olla, jos se ei lennä. Jos oliskin USO (unidentified standing object)
Bad standing vai good standing?
Eräs kouluaikainen kaveri näki luokassa liitutaulun edessä valkoisen hahmon. Kukaan muu ei nähnyt sitä. Rakennus paloi myöhemmin. Jos ap:n talo on puutalo, kannattaa olla varovainen.
Valkoinen hirvi se on. Tiedetään että liikkuu.
Kuva tai ei tapahtunut.