Leveäleukainen/hevosnaamainen nainen! Miten kestät?
Kommentit (55)
Mä en ole leveäleukainen tai hevosnaamainen, mutta olen aika ruma. Miten mä kestän?
Se ap:n ongelma varmaan onkin, että hän on täysin yksin ja ainoa positiivinen piirre taitaa olla jotain muuta elukkaa muistuttava ulkonäkö kuin hevosta. Rotta?
No ei se Ap sinunkaan elämäsi varmaan kovin helppoa ole kun ihan tosissaan joudut tuollaista asiaa pohtimaan
Kiusaaminen aikuisena on tervettä ja virkistävää, erityisesti toisten ulkonnäön haukkuminen on se mielekkäin asia, ap on nyt ihan oikeilla jäljillä.
Ap:n tyyliset ihmiset kiusasivat minua jo kouluaikoina lähes 7 vuotta, joten tiedostan jo hyvin sen että en ole kaunis. Jokainenhan valitsee itse oman ulkonäkönsä, joten minun on syytä katsoa peiliin, kirjaimellisesti. Mitäs olin niin tyhmä että hankin itselleni hevosnaaman, kukaan ei siihen pakottanut!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 08:30"]
Kiusaaminen aikuisena on tervettä ja virkistävää, erityisesti toisten ulkonnäön haukkuminen on se mielekkäin asia, ap on nyt ihan oikeilla jäljillä.
Ap:n tyyliset ihmiset kiusasivat minua jo kouluaikoina lähes 7 vuotta, joten tiedostan jo hyvin sen että en ole kaunis. Jokainenhan valitsee itse oman ulkonäkönsä, joten minun on syytä katsoa peiliin, kirjaimellisesti. Mitäs olin niin tyhmä että hankin itselleni hevosnaaman, kukaan ei siihen pakottanut!
[/quote]
Olen jonkunlainen hevosnaama, mutta en ole silti ruma. Ap:n kaltaista ihmistä sen sijaan en haluaisi ystäväksi ja tiedän, että mieheni ei olisi hänenkaltaisestaan törpöstä kiinnostunut naisena. Taitaa olla joku omituinen hylkiö.
Ap:n tyyliset ihmiset kiusaavat vaikka olisitkin kaunis. Oikeastaan sitä suuremmalla syyllä. Kyllähän se varmasti ärsyttää jos joku on kaunis niin silloin on ehkä helpompi kääntää joku piirre ulkonäöstä negatiiviseksi kuin sanoa että "hei, onpa kaunis nainen". Ja aika harva ihminen on oikeasti edes ruma. Vaikka yrittäisin miettiä niin ei mulle tule ketään rumaa ihmistä mieleen, paljon on toki niitä jotka joku Ap:n kaltainen on saanut uskomaan olevansa ruma ja peittävät sitten kauneutensa.
Ap taitaa olla se joka käy huutelemassa tuota hevosnaamaa ihmisten blogeissa tuon tuostakin, onneksi eräs aikuinen bloggaaja julkaisi hänen rumat kommenttinsa eli nolasi itsensä loppujen lopuksi.
Tirsk, leveä leuka, vähäks noloo! Tietenkin ostan vain pooloja ja yritän piilottaa sitä niiden sisälle ja kulkea sen näköisenä et apua älkää kukaan ikinä katsoko mua. Mut tieteskin joka päivä mua vastaan tulee joku ap ja osoittaa just mun leukaa ja huutaa kovalla äänellä "Äiti kato kuinka tuolla tädillä on leveä leuka!"
AP:llä joku outo hevosfiksaatio... juu emme halua tietää enempää...... :-o
ne on poikkeuksetta itse sellaisia leuattomia hiirinaamoja jotka haukkuu naisia joilla voimakkaat kuvaukselliset piirteet :D minulla on ns. heppanaama mutta olen tehnyt sillä paljon ylimääräistä rahaa niin kuvauksissa kuin näytöksissäkin :)))
Ei ole mitään sen kiusallisempaa, kuin aikuinen, toisten ulkonäköä haukkuva ihminen...Tästä puuttuu enää vaan se osio että ap linkittää tänne hevosnaamaisten kuvia ja kirjoittaa viestiin "ihhahhaa".
Eihän kukaan valitse ulkonäköään. Sitä vaan synnytään tiettyjen piirteiden kanssa. Perimä vaikuttaa, minkäs teet? Aina voi korostaa niitä parhaita puoliaan.
Mulla on tosi leveä leuka ja kulmikkaat kasvot, mutta kummasti tuntuu löytyvän miehiä jotka nimenomaan tykkää mun ulkonäöstä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 08:47"]
Eihän kukaan valitse ulkonäköään. Sitä vaan synnytään tiettyjen piirteiden kanssa. Perimä vaikuttaa, minkäs teet? Aina voi korostaa niitä parhaita puoliaan.
[/quote]
vain luuserit syntyy rumaksi hevosnaamaksi. ap
Miehenä en ymmärrä tätä!? Kuvitteleeko joku edelleen vuonna 2014 oikeasti, että me kaikki miehet haluamme samanlaisen naisen? Itse olen, vaimoni lisäksi, "ihastunut" työpaikallani erääseen naiseen, jolla on aavistuksen verran normia enemmän testosteronia veressään, mutta yhtäkaikki erittäin suosittu mieskolleegojen joukossa, nätti. Senkin tiedän, että juuri noiden ominaisuuksien takia hän olisi sängyssä todella villi, mutta samalla valitettavasti pettäjä-geeneillä varustettu syöjätär. Myös vaimoni on samaa mieltä ko. analyysistäni tätä naista kohtaan, kun tuntee hänet ja tietää mikä vaikutus hänellä on työyhteisön miespuolisiin jäseniin.
Että toivottavasti sulla ei nyt mennyt pasmat ihan täydellisesti uusiksi. Me oikeat myös paljon testosteronia erittävät miehet emme välttämättä edes halua hiirtä/lahnaa vaimoksemme, vaan naisen jossa on luonnetta ja elämänkumppania enemmän kuin kaikissa niisku-neideissä yhteensä.