Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin työhaastattelussa

Vierailija
15.12.2013 |

haastattelun jälkeen oli hyvä fiilis. Mut nyt oon ihan varma etten saa paikkaa! Toisaalta ajatus työstä tavallaan myös ahdistaa kun tulisi isoja mutta tarpeellisia muutoksia. 

Olen miettiny puheitani ja taisin puhua ihan höpöjä ja liikaa vain yhdestä asiasta. 

Voi P. Jos en saa sitä niin sit joudun vuorotöihin ja se vasta iso muutos oliskin. 

Muistaakohan se haastattelija edes mun nimeä kun piti haastattelussa paperista tarkastaa? Ei tehneet muistiinpanojakaan, miten ne muistaa kuka hakija oli kuka? Mä en edes lähettäny hakemusta vaan soitin suoraan ja puhelimessa kutsuttiin haastatteluun. Olis ehdottomasti pitäny jättää niille edes cv missä olis ollu kuva ja yhteystiedot!!

Voi ahdistus. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sille enää mitään voi.

Vierailija
2/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi ei.

Myöhästä pyllistää ku on housus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä CV nyt jälkikäteen. Ehkä muistuu sitten paremmin mieleen?

Vierailija
4/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhästä sekin kun vastaus asiaan pitäis tulla huomenna tai viimeistään tiistaina...

Haastattelussa vissiin käyny joku 4-6hlö.

Vierailija
5/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija sano kyllä lopuksi että annoin positiivisen kuvan itsestäni. 

Aluksi sano että hänen kokemuksella yleensä aina on monta jotka vois töihin ottaa ja sitten vaan on tehtävä päätös.

Pakko purkaa edes täällä kun miestä ei pätkääkään kiinnosta koko asia. Ja mua taitaa hiukka jännittää!!! 

3 vuoden kotona olon jälkeen pitäis töihin palata...

Vierailija
6/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kans töihin joka kaukana kotoa ja vuorotyö. Jos sattuis pääsemään, niin taas alkas mieletön järjestely ja satojen kilometrien kulkeminen ees taas ja jatkuva koti-ikävä. Olen siis ennenkin kulkenut reissutöissä ja on henkisesti tosi raastavaa. Päätin mukamas vakaasti, että tämän äitiysloman jälkeen etsin töitä kotinurkilta, mutta vastaavaa (mielekästä ja hyvä palkkasta) työtä ei ole lähellä. Rahakassa alkaa olla tyhjä ja pakko jotain päätöksiä alkaa tekemään..

Nyt sitten vaan odotellaan kuin ellun käy.

Vierailija
7/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sullekkin odotteluun. Aika piinaavaa! Toivottavasti saat työn, vaikka se järjestelyjä toisikin. Kun ilmeisesti sen kuitenkin haluat. 

Tuokin oli ainoa oman alan paikka mikä on nyt syksyn mittaan ollu haussa... Muuten pitää alkaa hakemaan vähän siitä vierestä, ei niin mieleistä työtä. :/

ap

Vierailija
8/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin, että lähettäisin vielä kuvallisen cv:n perään. Lyhyillä saatesanoilla "Koska sovimme haastattelusta puhelimitse blaa blaa"

Vierailija
9/9 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olis pitäny herätä tilanteeseen ja lähettää se cv perään vaikka heti haastattelun jälkeen... Nyt sekin on jo myöhästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän