Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopat pakaroiden sivuilla

Vierailija
20.02.2014 |

Johtuuko heikoista pakaralihaksista vai missä vika? Olen 165 cm pitkä ja painoa 58 kg. Pari vuotta olen harrastanut melko aktiivisesti salia ja muuta liikuntaa ja pudottanut noin 10 kg. Ilmeisesti kuitenkin rasvan vähenemisen myötä pakaroiden sivuille on tulleet sellaiset pienet kuopat, jotka näyttävät mielestäni rumilta, pepun muoto on muutenkin hieman outo, koska yläpakara on leveämpi ja alaspäin pakarat kapenevat ja jotenkin valahtavat. Korjaantuuko ongelma, jos jatkan määrätietoisesti pepputreenejä?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vielä vähän kaikille, jotka kokee epävarmuutta asiaan.

Tosiaan pyölyn saa tosi hyväksi treenaamalla. Vaikka kehoasa olisi esim. HipDipsit tai pientä lommoa reunoilla, niillä ei ole mitään väliä, ku pakarat treenataan kunnolla. Niihin jää suurimmalla osalla pientä lommoa ja sitä ei tarvi pelätä. Kukaan ei kiinnitä siihen huomiota, jo pylly on treenattu kunnolla. Tosiaan tämä vaatii aikaa kuitenkin, eikä kannata uskoa mihinkää 3vk treeniohjelmiin. Puhutaan ennemminkin 10-24kk vähintään kestävästä salitreenistä, jona tehdään 2-3x viikossa.

Tässä aiheesta loistava video missä kerrotaan asiasta. Katsokaa naiset:

Vierailija
42/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta mitä väliä miltä joku takapuoli näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuli kamala päärä kirjoitusvirheitä (puhelin).

Vierailija
44/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko johtua lihasepätasapainosta. Tai huonosta lihasten aktivoinnista esim lihaskireyden tms. vuoks eli "kuolleeseen pakaraan" verrattavista tilasta.

En sano etteikö vois olla myös geeneistä kiinni, en oo asiantuntija.

Vierailija
45/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin niitä sanotaan hymykuopiksi. Ihanat.

Tämä! Ne kuopat eivät ole mikään vika. Päinvastoin!

Vierailija
46/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on sitten kun tulee reisien yläosaan sivulle sellaiset terävät patit tiukoissa housuissa? Millä sanalla niitä kutsutaan?

Vierailija
47/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko johtua lihasepätasapainosta. Tai huonosta lihasten aktivoinnista esim lihaskireyden tms. vuoks eli "kuolleeseen pakaraan" verrattavista tilasta.

Tyhmästi tämäkin juttu muotoiltu kysymyksen muotoon. Onhan se nyt ilmiselvää, että se vaikuttaa millä tavalla seisoo. Kokeilkaa vaikka seisoa yhdellä jalalla, ja jos aktivoitte enemmän sisäreiden lihaksia, kuoppa syvenee, kun taas jos seisotte enemmän ulkoreiden lihasten varassa, kuoppa pienenee.

Vierailija
48/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso muiden perseitä ja toivottavasti hekään ei minun. Se on takapuoli ei mikään näyttelyesine. Oletteko paviaaneja?

Vierailija
49/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi takamuksia edes hehkutetaan niin paljon? Kaikkihan tietävät, mitä haisevaa pakaroiden välistä tulee - ihan jokaisella.

Vierailija
50/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso muiden perseitä ja toivottavasti hekään ei minun. Se on takapuoli ei mikään näyttelyesine. Oletteko paviaaneja?

Itse liikuntaa harrastavana ihmisen anatomia kyllä kiinnostaa. Lihasepätasapainot yms. saattaa näkyä ulos mutta myös heijastua esimerkiks lihasjumeina, kipuina yms.

Vierailija
51/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monella on lihaskireyttä juuri tuolla lantion alueella, johtuu istuvasta elämäntyylistä.

Vierailija
52/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuo ja kyykkään salilla paljon. Vihasin niitä suunnattomasti, kunnes pt vihdoin sanoi minulle, että juuri tämä pepun muoto on fitness piireissä haluttu.

Vierailija
53/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yks päivä tässä huomasin että alan viimein päästä noista eroon, jes! 3 vuotta vaati säännöllistä treeniä tähän pisteeseen. Pakko uskoa että isot painot on se avain.

Vierailija
54/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nuo ja kyykkään salilla paljon. Vihasin niitä suunnattomasti, kunnes pt vihdoin sanoi minulle, että juuri tämä pepun muoto on fitness piireissä haluttu.

Eikös kyykky käy usein nivuslihaksiin vai mikskä niitä sanotaan.. Jollain askelkyykyllä ainakin itse saan paremmin tuntumaa ihan siihen pakaralihakseen.

Fitness piirien trendit ei itseä kiinnosta.

Vierailija
55/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin katson ja niin tekee 99% miehistä. Ihan täysin luonnollista, koska miehet rakennettu niin. Perusbiologiaa.

Mutta siitä kannata loukkaantua tai ottaa liikaa paineita.

Vierailija
56/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness porukka nyt on aika pellejä kaikki

Vierailija
57/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin niitä sanotaan hymykuopiksi. Ihanat.

Tämä! Ne kuopat eivät ole mikään vika. Päinvastoin!

Huono ryhti ja someniska on kanssa tavoiteltavia asioita :3

Vierailija
58/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy myös. Ikääkin jo lähes 50 vuotta, joten olen kyllä ihan tyytyväinen lihaksikkaaseen lommopeppuuni verrattuna moneen ikäiseni höllyvään takamukseen.

Vierailija
59/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän AP:lle kuuluu? Olen huolissani,onko hän päässyt lommovihastaan vai löytänyt kehopositiivisuuden sanoman? AP, palaathan kertomaan lommokuulumiset.

Vierailija
60/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuksien hymykuopat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä