Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkiä lenkkejä te kuntoilijat vedätte päivittäin?

Vierailija
20.02.2014 |

Eli kesää kohti mennään ja kuntoilijat ja laihduttajat ovat liikkeellä. Te lenkkeilijät... Kuinka pitkiä lenkkejä teette? Kuinka usein?

itse pyrin kuntoa kohottamaan, muutamaa kiloa tiputtamaan ja vähän kiinteytymään ennen kesää. Teen 2,5-5 km lenkkejä 3-4 kertaa viikossa (yleisin on 3 km). Osan hölkkään, osan kävelen reippaasti. Lisäksi hikijumppa 1 krt viikossa. Riittääkö tää mihinkään vai vaatiiko paljon lisää? Vinkkejä ja vertailukohteita, kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen 1 x viikossa noin 7 kilsaa, uin noin kilsan, vesijuoksen 45 m ja käyn pumpissa, combatissa ja bodycoressa kussakin kerran. Paino ei oo pudonnut yhtään, mutta jonkin verran olen kiinteytynyt. Kovan työn takana sekin on ollut, joten tuloksia ei kannata odottaa kovin nopeasti.

Vierailija
22/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalta jääkaapille n. 7-10xpäivässä, matkaa 5metriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkään 3-5 kertaa viikossa, yleensä 7 km lenkkejä. Jos on kiire, niin vedän nopean vitosen. Hiihtokaudella juoksen kerran viikossa vitosen ja hiihdän noin 4x viikossa sellaisia 10-12km lenkkejä yleensä, joskus viikonloppuna 20km. Valitettavasti en jaksa treenata lihaskuntoa vaan kaikki liikuntani on aerobista kun istun päivät toimistolla niin haluan saada liikuntani ulkoilmassa. 

Vierailija
24/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla jo 6,5 tuntia rankempia tanssi / voimistelutreenejä takana. Jos jaksan, niin ehkä pari palauttelevaa tunnin kävelylenkkiä teen tänään / viikonloppuna yhteensä.

Vierailija
25/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-6 kertaa viikossa 45 minuutin sauvakävelylenkki reipasta tahtia, 1-2 kertaa viikossa zumbaa tai etnobiciä, 3-4 kertaa viikossa lihasta (kahvakuulaa yleensä) ja 1 - 2 kertaa viikossa pilatesta. Normaalivenyttelyjen lisäksi yksi puolen tunnin syvävenyttely viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä