Bloggarin loputonta shoppailua
Jaksaa vaan hämmästyttää loputon materian haaliminen, missä menee raja ja miten on varaa. Käyttäisi vaikka asuntoon tai matkustamiseen, mihin tuo tavaramäärä edes mahtuu. Pelkästään laukkuja jotain 30, kaikki about tonnin. Siinä on jo asunnon käsiraha. Noh, kaikilla on omat harrastuksensa, who cares!
http://www.olivialehti.fi/private-blend/
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 17:14"]
Öö noloa että bloggari käy täällä itte kyttäämässä keskusteluja ja kirjoitteluja!
[/quote]
vai olisiko loogisempi vaihtoehto että näki tuosta ap:n linkistä että tuli klikkauksia täältä? Saa käyttää järkeä?
[/quote]
daa, oliskoha? Sen takia kannattaa aina miettiä noidwn linkkien laittamista
Öö noloa että bloggari käy täällä itte kyttäämässä keskusteluja ja kirjoitteluja!
[/quote]
Ei niin noloa kuin se kun bloggaaja väittää blogissaan ettei lue vauvapalstaa. Kuitenkin av:lla käsiteltyjä asioita puolustellaan ja selitellään parhain päin. Lisäksi joku salaperäinen menestynyt henkilö ulkomailta käy säännöllisin väliajoin vuodattamassa sydänverellään keskiverron blogipostauksen pituisia paasauksia rupisista lähihoitaja mammoista ja heidän ylipainoisista lapsistaan ;)
Jos ei olisi lapsia, olisi minullakin rahaa merkkilaukkuihin. Olen tehnyt oman valintani ja mieluummin olen ottanu ne lapset kuin merkkilaukut.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 13:14"]
Jos ei olisi lapsia, olisi minullakin rahaa merkkilaukkuihin. Olen tehnyt oman valintani ja mieluummin olen ottanu ne lapset kuin merkkilaukut.
[/quote]
Toisilla taas ei ole mahdollista valita niitä lapsia, oletkos ajatellut niin päin?
Hyvä Mikkoooo! Ite ainakin ottaisin sekä lapset, että ne laukut. Ja niin olen ottanutkin. :-D 30 laukkua juurikin niin, että kaikki sen tonnin ja olen ylpeä niistä. Ihania!!!
Itsekin pidän blogia, ja shoppailen. Kivaa. Ja hoidan myös lapsia ja olen hyvin palkatussa työssä, sekä korkeasti koulutettu. Tee perässä.
[/quote]Ehkä se saa autimaattisesti tiedon, kun osoite on jossain linkitetty?
Se eläkesijoittaminen kannattaa lopettaa! Vielä kannattamattomampi harrastus taloudellisesti kuin laukut;)))))
Siis oikeastiko joku kulutusblogisti täällä käy puolustautumassa tyyliin rahalla saa ja hevosella pääsee, viis minä ympäristöstä jaksan vastuuta kantaa. Ja sitten sitä yläpeukutellaan. Ei taida olla ihmiskunnalla enää mitään toivoa.
No niinpä! Kyllä se kuolema korjaa vaikka kuinka shoppailette.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 17:18"]
No niinpä! Kyllä se kuolema korjaa vaikka kuinka shoppailette.
[/quote]
korjaa myös, vaikka et shoppailisikaan, joten tasapuolista kaikille
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 17:19"]
Onhan sillä sut
[/quote]
Ei yksi pääsky kesää tee.
Mutta minulla ei onneksi ole lapsia, niin ei tunnu kovin pahalta tämä nykymeno, kyllä ahdistaisi, jos pitäisi miettiä lastensa ja lastenlastensa tulevaisuutta.
Sitä vaan mietin, mikä siinä kuluttamisessa saa aivojen välittäjäaineet ja hormonit reagoimaan euforiaa tuottavasti joillakin, ilmeisesti aika monilla. Korvaako se seksiä vai mitä.
Joku sisäinen tyhjyys siinä on jota yritetään täyttää.
En nyt jaksanut kovin pitkälle tuota aloittajan linkkaamaa blogia katsella. Aika samanlaiselta vaikutti kuin muutkin "lifestyle"-blogit, mitä nyt bloggarina on mies, kun tavallisemmin nainen. Oon varmaan liian vanha tai tyhmä tai hippi tai jotain kun en ylipäätään jaksa kiinnostua näistä tällaisista tavarataivas-blogeista. Tuntuu vain jotenkin niin vieraalta se, että pitää koko ajan olla saamassa tai hankkimassa jotain tavaraa jostain. Joka viikko tai mieluummin useamminkin pitää päästä hehkuttamaan uusia hankintoja. Mihin ihminen tarvitsee niin paljon "roinaa"? Vaikka se ei olisikaan ainoa asia, josta mielihyvää saa, niin silti, miksi se haaliminen on niin tärkeää?
Onko tuo bloggaaja homo vai hetero?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 17:35"]
En nyt jaksanut kovin pitkälle tuota aloittajan linkkaamaa blogia katsella. Aika samanlaiselta vaikutti kuin muutkin "lifestyle"-blogit, mitä nyt bloggarina on mies, kun tavallisemmin nainen. Oon varmaan liian vanha tai tyhmä tai hippi tai jotain kun en ylipäätään jaksa kiinnostua näistä tällaisista tavarataivas-blogeista. Tuntuu vain jotenkin niin vieraalta se, että pitää koko ajan olla saamassa tai hankkimassa jotain tavaraa jostain. Joka viikko tai mieluummin useamminkin pitää päästä hehkuttamaan uusia hankintoja. Mihin ihminen tarvitsee niin paljon "roinaa"? Vaikka se ei olisikaan ainoa asia, josta mielihyvää saa, niin silti, miksi se haaliminen on niin tärkeää?
[/quote]
mä en kyllä allekirjoita tota roinan haalimista.
Mä aloin vuosi sitten pitämään kirjaa ostaksista, kaikesta kosmetiikasta, vaatteista, sisustuksesta jne. Ja kuvittelin että en juuri mitään osta, mutta kovasti se lista oli pitkä vuoden vaihteessa. Hyväpalkkaisessa työssäni minulla on siihen varaakin, kuten omistusasuntoon ja esim tässä tapauksessa luksuslaukkuihin ja matkoihin.
Olen Mikkoon tutustunut työympäristöissä ja pidän hänestä ihmisenä todella paljon, minusta on todella ikävä lukea hänestä näin.
Blogin pitäminen on Mikolle vain ja ainoastaan harrastus, enpä usko että "mainostuloja" hänelle juuri tulee, koska sivuilla ei näy Nelly-kollaaseja tai vst. Enpä usko että Hermes Mikkoa muistaa mitenkään, vaikka hän niiden sivuja välillä kehuukin.
Kateus vie tuhkatkin pesästä.
eiköhän sitä samaa tyhjyyttä täytetä täällä haukkumalla toisia anonyymisti? Lifestyleblogit on ihanaa pakoa todellisuudesta lukijoille samoin kun naistenlehdet, nykyään vain kuka vaan voi julkaista ja lukija päättää lukeeko. Ihanaa fantasiaa mun mielestä!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 13:18"]
Käyttäisi rahat personal traineriin eikä laukkuihin.
[/quote]
käytä ite!!!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:23"]
Miten ihmeessä se on AP:n hyvinvoinnista pois jos joku ostaa (laukkuja-matkoja-mitähän muut viellä)? Ostaisit varmaan itsekkin jos vaan olis millä ostaa. Terveisin Vuittonien onnellinen omistaja, omistusasuntokin löytyy, Pariisin matka varattuna ja huom! en ole bloggaaja
[/quote]
Halvin Vuittonin laukku maksaa n. 500-600€. Siihen on kyllä lähes kenellä tahansa työssäkäyvällä varaa pienen säästämisen jälkeen.
Lisäksi lyön vetoa, että laukkusi on se katukuvassa jatkuvasti näkyvä vaaleanruskea, jota koristavat lukuisat LV-merkinnät.
Vuittonilla olisi toki nätimpiäkin laukkuja, mutta niissähän ei paista kauas, että tässä on kuulkaas nyt Vuitton.
Jotenkin huvittava ilmiö tämä Vuitton. Jotenkin tuntuu, että suomalaiset haluavat leikkiä rikasta ja näyttää, että meilläpäs on kuulkaa varaa merkkilaukkuun.
Näyttää vaan vähän koomiselta yhdistettynä H&M-vaatteisiin, jotka viimeistään kielivät sen todellisen rahatilanteen. Eikö kalliin merkkilaukun kaveriksi sopisi mielummin yhtä laadukkaat merkkivaatteet?
[/quote]
Niin sitä vaan että eivät kyllä ole siitä halvimmasta päästä, viimeisin maksoi pari tonnia :-)