Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

33 vuotta sinkkuna ja neitsyenä

Vierailija
04.11.2020 |

Jossain ketjussa luin naisten ihmettelyä siitä, miksi yli kolmekymppiset miehet ovat aina rumia, kaljuja ja läskejä.
Itse olen 33-vuotias mies, joka pyöräilee ja on fyysisesti hyvässä kunnossa. Hiukset on tuuheat. Näytän mielestäni hyvältä ja minulla on yliopistotutkinto. En juo enkä polta lainkaan.
Olen kuitenkin ollut koko elämäni ilman parisuhdetta tai yhden yön juttuja. Nykypäivän yläasteikäisellä pojalla on enemmän kokemusta kuin minulla, mikä on aika hirvittävä ajatus. Petetyksi tulleille tiedoksi, että suhteessa olisin ehdottoman lojaali (jo senkin takia ettei kukaan huolisi minua tai suostuisi pettämään kanssani :).
Harva tuntuu ymmärtävän millaista tämä on, mikä on surullista.
Minulla ei ole mitään yhteyttä ihmiskuntaan, omaan lajiini. Silti pitää käydä töissä, maksaa verot ja kantaa korteni kekoon maailmassa, josta en saa itse mitään irti.

Miksi valitan tästä täällä ja nyt?
Koska monesti sanotaan "ei se nyt niin kamalaa ole", "ei parisuhde korjaa koko elämää", "ei suhteet aina mitään herkkua ole" ja niin edespäin.
Toivoisin etten joutuisi kuulemaan näitä alentavia lauseita enää koskaan. Pidän niitä nimenomaan alentavina. Niissä aivan kuin yritetään kieltää inhimillinen tarpeeni rakkaudelle ja hyväksynnälle. Tulen niistä vain vihaiseksi, koska näiden sanoja itse olisi jo hysterian partaalla oltuaan 3kk yksin ja ilman seksiä. Ja tätä on nähty. Turha tulla kumppanin kainalosta huutelemaan että minä en tarvitse suhdetta. Ei se pitkä suhde välttämättä tunnukaan lopulta mitenkään normaalilta poikkeavalta olotilalta, mutta kokeilepa olla koko elämä ilman.

Kommentit (250)

Vierailija
101/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin kiteytetty. Varsinkin tuohon on helppo samaistua, että yläasteelaisilla on enemmän kokemuksia, ja se on jokseenkin ihan helvetin surullista ja välistä vähän katkeroittaakin. Ja sekin on vähän hassua tosiaan miten parisuhteista toiseen hyppineet ihmiset sanovat, että ei parisuhde tai toisen ihmisen kanssa oleminen ole mitenkään hienoa, mutta olisi ihan hauska nähdä millaisia reaktioita tulisi jos kukaan ei koskaan heistä kiinnostuisi tai heitä rakastaisi edes hetkellisesti. Jotkut ihmiset eivät ole moksiskaan vaikka jäävät yksin, mutta minä ainakaan en täysin pysty siihen. Ajoittain olen todella tyytyväinen, että olen jäänyt yksin, mutta sitten taas tulee aikoja jolloin kaipuu kumppanille on kova, ja ne kaipuun hetket ovat todella raskaita ja raastavia kun tuntuu, että sisuskalut on laskettu täyteen betonia, ja sydämen tilalla on vain joku synkkyyttä täynnä oleva möykky, joka hakkaa niitä sisukaluja lekalla samaan aikaan kun koko vartalo yrittää puristaa niitä sisuskaluja ihan lyttyyn. Ihan kuin olisi jossain puristimessa. Joskus tekisi mieli itkeäkin pahaa oloa pois, mutta en osaa, ja se kerryttää sitä psakaa oloa sisään.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
102/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla kyllä on kumminkin vielä mahdollisuudet toisin kuin itsellä, vähän vanhempi kuin aloittaja ja autistinen, mt-ongelmainen, köyhä, työtön ja työkyky heikko jne. Näillä specseillä on sinkku ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään ikisinkku aina 35-vuotiaaksi saakka. Sitten löytyi nainen, mutta halusimme loppujen lopuksi tulevaisuudelta eri asioita enkä uskaltanut ihastua häneen. Suhteessa oli loppuvaiheessa myös väkivaltaa. Nyt olen taas sinkku ja käyn terapiassa osaksi tuon suhteen väkivaltaisuuden vuoksi. Itse en siis lyönyt.

Mua vaan naurattaa tää absurdius, että olin ikisinkku mutta nyt yhden lyhyen paskan suhteen kokenut.

Vierailija
104/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko miehet sitten kun päätätte lähestyä naista, valita joku niistä joka ei ole kaikkein räväkin,kovaäänisin tai eniten päihtynyt? Paremmat mahdollisuudet onnistua...

Vierailija
105/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se parisuhteen löytäminen aika lailla lottoa, siis sille isolle enemmistölle joiden edessä naiset eivät lakia ihan itsestään.

Mutta se mihin voi vakuttaa on se että tarttuu niihin hetkiin kun on ne oikeat kortit hetken kädessä. Monen ikisinkun ongelma on juuri siinä että he eivät näe niitä pieniä hetkiä jolloin asiat voisivat saada uuden suunnan. Ajatellaan vain että ei siitä kuitenkaan mitään tule. Monesti se on ihan pienestä kiinni.

Syntyjään huono itsetunto on myös todella monen ongelma. Sitä on todella vaikea parantaa, jos ei ole sitä ollut alkujaankaan.

Vierailija
106/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kuitenkin kavereita vai oletko ihan ilman sosiaalista elämää (ellei työyhteisöä ym lasketa)?

Yksi kerrallaan ne on vaan kadonneet tässä elämän varrella. Muutama on sentään jäänyt. Sosiaalinen elämä on kuitenkin pienentynyt vuosi vuodelta.

En enää edes oikein tiedä mitä asialle voisi tehdä.

Ehkä iso osa ongelmaa on se, että olen biologisesti 33-vuotias, mutta henkisesti en ole. Suosikkiharrastukseni oli nuorisoteatteri, mutta potkittiin sieltä iän takia pois.

En tiedä mitä kolmekymppisen miehen edes "kuuluu" tehdä muuta kuin käydä töissä. Ei kai sitä naista tässä iässä löydä kuin baareista ja Tinderistä, ja minua ei näistä kumpikaan kiinnosta.

Kuulostat kivalta, älä muutu, ole oma itsesi<3

Vierailija
107/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin kiteytetty. Varsinkin tuohon on helppo samaistua, että yläasteelaisilla on enemmän kokemuksia, ja se on jokseenkin ihan helvetin surullista ja välistä vähän katkeroittaakin. Ja sekin on vähän hassua tosiaan miten parisuhteista toiseen hyppineet ihmiset sanovat, että ei parisuhde tai toisen ihmisen kanssa oleminen ole mitenkään hienoa, mutta olisi ihan hauska nähdä millaisia reaktioita tulisi jos kukaan ei koskaan heistä kiinnostuisi tai heitä rakastaisi edes hetkellisesti. Jotkut ihmiset eivät ole moksiskaan vaikka jäävät yksin, mutta minä ainakaan en täysin pysty siihen. Ajoittain olen todella tyytyväinen, että olen jäänyt yksin, mutta sitten taas tulee aikoja jolloin kaipuu kumppanille on kova, ja ne kaipuun hetket ovat todella raskaita ja raastavia kun tuntuu, että sisuskalut on laskettu täyteen betonia, ja sydämen tilalla on vain joku synkkyyttä täynnä oleva möykky, joka hakkaa niitä sisukaluja lekalla samaan aikaan kun koko vartalo yrittää puristaa niitä sisuskaluja ihan lyttyyn. Ihan kuin olisi jossain puristimessa. Joskus tekisi mieli itkeäkin pahaa oloa pois, mutta en osaa, ja se kerryttää sitä psakaa oloa sisään.

Terveisin Naispelko27

Voi kun voisin antaa halauksen sulle! T: kaunis nainen

Vierailija
108/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun itsellä on paha olla pullukkana, niin pitää muistakin kaivaa jotain vastenmielistä?

Vierailija
109/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 33-vuotias. MIKSI tässä ketjussa sössötetään 20-30-vuotiaista naisista? MIKSI aloittajalle ei kelpaa ikäisensä tai vanhempi nainen?

Vierailija
110/250 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
111/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
112/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on 33-vuotias. MIKSI tässä ketjussa sössötetään 20-30-vuotiaista naisista? MIKSI aloittajalle ei kelpaa ikäisensä tai vanhempi nainen?

Olen huomannut, että yleensä nämä 30+ ja jopa 30++ miehet ajattelevat olevansa lähempänä 20-vuotiaita kuin 40-vuotiaita naisia. Ja jos kysyy, että millä logiikalla, niin vastauksena on, että "jos haluaa lapsia".

Eikä siinä mitään, olen aidosti sitä mieltä, että jokaisella on oikeus etsiä juuri haluamaansa.

Vierailija
113/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
114/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

Tämä on vain arvaus, mutta en usko, että kyse on ärsytyksestä. Itseänikin ihmetyttää tuo, että jos mies ei ole edes 20+ vuotiaana kelvannut ikäisilleen naisille, niin mikä hänet saa kuvittelemaan että hän kelpaisi kun on vanhempi ja edelleen kokematon. Jos siinä jokin ärsyttää niin se, että se kostautuu sitten kiukutteluna ja uhriutumisena, kun ei saa naista. Sitten hoetaan naisten nirsoutta ja alffffaleukalentäjiä ja poljetaan jalkaa kuin pikkulapsi. Jos tilastoja katsoo, niin suurten ikäerojen parisuhteet ovat edelleen Suomessa melko harvinaisia. Yleisin ikäero on 2-3 vuotta niin, että mies on vanhempi. Jos 33-vuotias mies haaveilee esim. 25-vuotiaasta naisesta, niin se on jo kahdeksan vuoden ikäero eli ei mikään pikkujuttu.

Ja jotta ei tulisi syytteitä, että minua itseäni harmittaa kun ap ei olisi kiinnostunut minusta vaan hakee nuorempia niin totean jo nyt, että olin jo ap:n ikäisenä kouluikäisen lapsen äiti enkä olisi voinut kuvitellakaan parisuhdetta miehen kanssa, jolla on ensimmäinenkin parisuhde vielä kokematta ja joka mahdollisesti haluaisi lapsia tulevaisuudessa. Eli ei, näissä kommenteissa ei yleensä ole kyse siitä, että pelätään naisettomuuttaan valittavan miehen olevan pois omilta "markkinoilta".

eri

Vierailija
115/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kuitenkin kavereita vai oletko ihan ilman sosiaalista elämää (ellei työyhteisöä ym lasketa)?

Yksi kerrallaan ne on vaan kadonneet tässä elämän varrella. Muutama on sentään jäänyt. Sosiaalinen elämä on kuitenkin pienentynyt vuosi vuodelta.

En enää edes oikein tiedä mitä asialle voisi tehdä.

Ehkä iso osa ongelmaa on se, että olen biologisesti 33-vuotias, mutta henkisesti en ole. Suosikkiharrastukseni oli nuorisoteatteri, mutta potkittiin sieltä iän takia pois.

En tiedä mitä kolmekymppisen miehen edes "kuuluu" tehdä muuta kuin käydä töissä. Ei kai sitä naista tässä iässä löydä kuin baareista ja Tinderistä, ja minua ei näistä kumpikaan kiinnosta.

No saat kyllä syyttää ihan vain itseäsi. Sanot että baarit ja tinder olisivat ainut vaihtoehto muuttaa tilannettasi ja ilmoitat että ne eivät kiinnosta. Eivät kiinnosta. Just.

Harva noista nyt ihan hirveästi tykkää. Mutta jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin, silloin pitää yrittää tutustua uusiin ihmisiin. Ei universumi järjestä sinulle helppoa, mittatilaustyönä tehtyä sinua miellyttävää deittailukanavaa, vaikka miten valitat.

Vierailija
116/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No SIKSI, koska olen saanut TARPEEKSENI että niiden VANHEMPIEN naisten kanssa joutuu AINA käydä läpi jonkun "yhyy yhhyyy minähän olen vaan tämmöinen vanha akka"-käännyttelyn.

Vierailija
117/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

Tämä on vain arvaus, mutta en usko, että kyse on ärsytyksestä. Itseänikin ihmetyttää tuo, että jos mies ei ole edes 20+ vuotiaana kelvannut ikäisilleen naisille, niin mikä hänet saa kuvittelemaan että hän kelpaisi kun on vanhempi ja edelleen kokematon. Jos siinä jokin ärsyttää niin se, että se kostautuu sitten kiukutteluna ja uhriutumisena, kun ei saa naista. Sitten hoetaan naisten nirsoutta ja alffffaleukalentäjiä ja poljetaan jalkaa kuin pikkulapsi. Jos tilastoja katsoo, niin suurten ikäerojen parisuhteet ovat edelleen Suomessa melko harvinaisia. Yleisin ikäero on 2-3 vuotta niin, että mies on vanhempi. Jos 33-vuotias mies haaveilee esim. 25-vuotiaasta naisesta, niin se on jo kahdeksan vuoden ikäero eli ei mikään pikkujuttu.

Ja jotta ei tulisi syytteitä, että minua itseäni harmittaa kun ap ei olisi kiinnostunut minusta vaan hakee nuorempia niin totean jo nyt, että olin jo ap:n ikäisenä kouluikäisen lapsen äiti enkä olisi voinut kuvitellakaan parisuhdetta miehen kanssa, jolla on ensimmäinenkin parisuhde vielä kokematta ja joka mahdollisesti haluaisi lapsia tulevaisuudessa. Eli ei, näissä kommenteissa ei yleensä ole kyse siitä, että pelätään naisettomuuttaan valittavan miehen olevan pois omilta "markkinoilta".

eri

Ja ne harvat naiset jotka innostuvat vanhemmista miehistä, eivät innostu siitä että mies on vanhempi. Vaan siitä että mies on kokenut, itsevarma ja osaa olla naisten kanssa.

Vierailija
118/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää sinua?

eri

Onko muka ap kuvitellut kelpaavansa nuoremmille naisille? En muista nähneeni sellaisia kommentteja. Vähän sinä kyllä liioittelet ikäerosuhteiden harvinaisuutta.

Vierailija
119/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin tässä naisena nyt listata missä yhteyksissä mies on pyytänyt ulos tai antanut jollain lapulla nimen ja yhteystietonsa ja pyytänyt ottamaan yhteyttä; harrastuksen kautta parikin kertaa, saksankielen kurssilla, työharjoittelussa, työpaikalla, baarissa useamman kerran, tanssikurssilla, seminaarissa yhdessä hotellissa, kadulla (kerran),nettitreffit. Olen sinkkuna ollut avoin kaikenlaisille lähestyjille, aina kohtelias ja lähtenyt kahville aika matalalla kynnyksellä. Ainoa mitä en hyväksy on erittäin päihtyneet miehet/ tai miehet joilta puuttuu käytöstavat/ naisvihamielisiä tai ovat käyneet käsiksi/ agressiivisia. Se että suostuu treffeille ei ole suostumus seksiin tai parisuhteeseen. Niihin on kynnys korkealla, ainakin minulla.

Naisena ajattelin listata missä tilanteissa minua on pyydetty ulos:

Baarissa (kysyjä aina melko humalassa).

Nettideittailusivustolla.

Vierailija
120/250 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla kyllä on kumminkin vielä mahdollisuudet toisin kuin itsellä, vähän vanhempi kuin aloittaja ja autistinen, mt-ongelmainen, köyhä, työtön ja työkyky heikko jne. Näillä specseillä on sinkku ikuisesti.

Ei ap:lla mitään mahdollisuuksia ole, jos hän istuu seuraavat 20 vuotta kotona vertailemassa itseään yläasteikäisiin poikiin ja harmittelemassa, että tinder ja baarit eivät hänelle sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä