WTD-Nata before & after
Himotreenaajaksi muuttunut Nata laittoi blogiinsa vertailukuvat itsestään ennen vetosalitreenien aloittamista ja vuosi sen jälkeen:
http://www.lily.fi/blogit/white-trash-disease/katso-bloggaajan-jarkyttavat-pulkannarukuvat
Huh, mikä muutos. Hienoa, että on motivaatiota treenata ja pyrkiä koko ajan uusiin, parempiin suorituksiin liikunnan saralla. Silti minusta Nata "pulkannarukäsillä" näytti viehättävämmältä. Nykyiset muskelikäsivarret tuo mieleen Renne Korppilan tai jonkun muun tatuoidun salireiskan. Hieman myös ärsyttää tuo naureskelu sille miten hoikempana jaksoi nostaa rautaa niin vähän, yms ja kutsuminen aiempia suorituksiaan säälittäviksi. Eipä tule itsellekään halua mennä salille, jos siellä jotkut himotreenaajat ajattelee noin omista pulkannarukäsistäni.
Kommentit (59)
Juu, kyllä mun silmää miellyttää myös enemmän se before -kuva. Mutta mikäs siinä, jos itse tykkää. Jotenkin vaan tuosta ennen-kuvasta tulee mulle mieleen sellainen aktiivinen, reipas nainen joka harrastaa esim. juoksua, skeittaamista, ja jolla on kaikinpuolin aktiivinen elämä, vaikka lihakset ovatkin pienemmät. Ja sitten tuosta jälkeen-kuvasta tulee mieleen ihminen, joka kuluttaa kaiken vapaa-aikansa salilla.
Olen varmaan ihan väärässä, mutta se on vain mielikuva, joka mulle väistämättä syntyy.
Miksi Natan pitäisi olla sinun mielestäsi viehättävä?
Mielytti mikä mielytti, mutta hurjat ovat tulokset. MInäkin olen harrastanut mielestäni kovaa liikuntaa noin vuoden, eikä ulkonäkö ole muuttunut lainkaan noin paljon. Eikä mene leukakaan ihan vielä.
Strong is the new skinny on varmaan ihan hyvä ajattelutapa ja onhan se tietty parempi olla voimakas ja lihaksikas kuin laiha, mutten silti välttämättä ymmärrä, että miksi pitää olla lihaksia tai miksi pitää esim. jaksaa vetää leukaa? Ei siinä mitään jos se jotakuta kiinnostaa, mutta en aina ymmärrä miksi vouhotetaan jostain leuanveto- tai mavetuloksista niinkuin Natakin tuossa, jos liikkuu säännöllisesti ja kroppa toimii, niin mitä väliä minkä kokoiset lihakset on tai saako niitä leukoja nolla vai kymmenen vai sata.
Miksi häntä huvitti omat "pulkannarukädet" ja "surkeat" maastavetotulokset. Eikös se nyt ole ihan normaalia ja luonnollista, että jos ei ole treenannut lihaksiaan, niin silloin ei ole mahdollista nostaa yhtä suurta määrää rautaa kuin tänäpäivänä, vuoden aktiivisen treenaamisen jälkeen.
Oho, mulla on treenattuna melkein samanlaiset kädet kuin ekassa kuvassa. Paino sanalla melkein :D Tosin en käy salilla vaan harrastan enemmän aerobista liikuntaa, mutta tuskin saisin tiukallakaan salitreenillä tuollaisia tuloksia...
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:38"]
Miksi häntä huvitti omat "pulkannarukädet" ja "surkeat" maastavetotulokset. Eikös se nyt ole ihan normaalia ja luonnollista, että jos ei ole treenannut lihaksiaan, niin silloin ei ole mahdollista nostaa yhtä suurta määrää rautaa kuin tänäpäivänä, vuoden aktiivisen treenaamisen jälkeen.
[/quote]
Miksi teidän blogifanaatikkojen pitää aina lukea noita blogeja kuin piru raamattua?
Noilla tatskoilla Nata alkaa näyttää bloginsa nimen mukaiselta, eli white trashilta. Nuo hauikset eivät järin naiselliset myöskään ole. Ei ole mun kauneuskäsitykseen sopivaa, mutta niitäkin on tietysti erilaisia eri ihmisillä.
Merkittävä on muutos.
Eikö muuten oikeanpuolimmainen vertailukuva olisi pitänyt ottaa toinen käsivarsi vapaana riippuen (kuten vasemmanpuolisessa kuvassakin). Käsivarsi koukistuneena lihakset jännittyy enemmän kuin käsivarsi suorana. :)
Natasta ei kyllä ikinä uskoisi, että on venäläinen. Ihan täysin sellaisen supernaisellisen slaavittaren vastakohta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:04"]
Natasta ei kyllä ikinä uskoisi, että on venäläinen. Ihan täysin sellaisen supernaisellisen slaavittaren vastakohta.
[/quote]
Mä opetan venäläisnuorille suomea, ja sen perusteella sanoisin, että nuoriin venäläisiin naisiin mahtuu aika monenlaista tyyliä. Supernaisellisia slaavittaria ei juuri tuossa opettamassani joukossa ole.
Miehenä täytyy todeta, että kyllä se eka kuva viehättää paljon enemmän. Treenamisessa sinällään ei ole mitään vikaa ja kunnostaan huolehtiminen on fiksua, mutta sitten kun se ylittää sen tietyn rajan ja alkaa muuttaa myös sitä ajatusmaailmaa, niin siitä menee maku. Oli kyse naisista tai miehistä. En jaksa ihmisiä, joille treenaaminen on lähes koko elämä. He alkavat helposti suhtautumaan muihinkin ihmisiin hieman halveksuvasti, ei avoimesti, mutta mielessään, jos nämä eivät varsinaisesti nauti itsensä piiskaamisesta (ja jos se ei näy ulkomuodossa ja tuloksissa). Naisilla liian suuret lihakset eivät myöskään ole enää esteettiset, pelkästään lihaksina ne voivat olla näyttävät, mutteivät tee naisesta kauniimpaa, koska ne eivät ole naiselliset.
alkaa mennä maskuliiniseksi ulkonäkö, liika on liikaa. minusta nuo kädet on melko miehekkäät.. sitten siihen vielä lyhyt tukka + räväkät tatuoinnit niin hyhhyh.. houkuttaa lesboja vaan tuolla ulkonäöllä. vaikka olihan sillä vielä kuukausi sitten se komea (suomen?)ruotsalainen mies, mihin se katosi?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:04"]
[/quote]
Mä opetan venäläisnuorille suomea, ja sen perusteella sanoisin, että nuoriin venäläisiin naisiin mahtuu aika monenlaista tyyliä. Supernaisellisia slaavittaria ei juuri tuossa opettamassani joukossa ole.
[/quote]
Ei tietenkään ole, kun he ovat kerran Suomessa. Suomalaisuus tappaa naisista kaiken naisellisuuden. Katselkaa ympärillenne. Kukkahattutädit, telaketjufemakot, rekkalesbot ja kiroilevat, tupakkahuuliset siiderivalaat jyräävät, ihmekös tuo että pehmeät suomalaislassukkatossukat hakevat naisellisia naisia idästä ja Thaikuista.
Minä näkisin mielelläni Natasta myös before-kuvat ennen tatuointeja... Tuo tatuoinneilla vuoraaminen menee oman kauneuskäsitykseni ylitse niin totaalisesti, etten pysty huomioimaan onko lihaksia vai riukua niiden takana.
Paras kommentti tuolla oli että 'tuossahan on sisko ja sen veli':D So true!
Mä en kyllä huomaa isoa eroa. Käsissä vähän massaa, mutta asentokin on eri.
Mies
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:48"]
Mä en kyllä huomaa isoa eroa. Käsissä vähän massaa, mutta asentokin on eri.
Sokea mies
[/quote]
Otin vapauden hieman editoida viestiäsi.
Miehen näköinen mikä miehen näköinen. Hyvin sanottu tuo Renne Korppila. Itse mietin ja mietin että ketä muistuttaa, mutta nyt kun sanoit niin tajusin että NIIIIN TIETYSTI! ja tosiaan... melkeinpä enimmäkseen SÄÄLITTÄVÄÄ kun tuntuu asuvan tuolla kuntosalilla.. :(
Missä kohdassa Nata sitten kirjoitti, että naureskelee muiden pulkannarukäsille?