Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTD-Nata before & after

Vierailija
19.02.2014 |

Himotreenaajaksi muuttunut Nata laittoi blogiinsa vertailukuvat itsestään ennen vetosalitreenien aloittamista ja vuosi sen jälkeen:

http://www.lily.fi/blogit/white-trash-disease/katso-bloggaajan-jarkyttavat-pulkannarukuvat

Huh, mikä muutos. Hienoa, että on motivaatiota treenata ja pyrkiä koko ajan uusiin, parempiin suorituksiin liikunnan saralla. Silti minusta Nata "pulkannarukäsillä" näytti viehättävämmältä. Nykyiset muskelikäsivarret tuo mieleen Renne Korppilan tai jonkun muun tatuoidun salireiskan. Hieman myös ärsyttää tuo naureskelu sille miten hoikempana jaksoi nostaa rautaa niin vähän, yms ja kutsuminen aiempia suorituksiaan säälittäviksi. Eipä tule itsellekään halua mennä salille, jos siellä jotkut himotreenaajat ajattelee noin omista pulkannarukäsistäni.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian alkaa vetää steroideja muistuttaa bullia muutaman vuoden päästä:D

Vierailija
42/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkis? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:50"]

Musta on jotenkin hauskaa, kun te täällä kauhistelette miten kasvaneet lihakset tekevät Natasta nyt niin epänaisellisen ja miehekkään näköisen. Kun katsoo Natan tyyliä, hiuksia, tatuointeja jne, niin en ole kyllä koskaan saanut Natasta mitään naisellista ja söpön tyttömäistä kuvaa. Enkä ole todellakaan saanut sellaista kuvaa, että Nata edes haluaisi olla kovin tyttömäinen? 

Ihmisiä on erilaisia ja musta on aika naurettavan tylsää ihmetellä jotain lihaksia jos ihminen ei muutenkaan selvästi halua olla mikään stereotyyppisen naisellinen nainen. Miksi ne lihakset vasta on niin huomiota herättävät, kun ihmisessä on paljon muutakin?

[/quote]

Itse pidän todella paljon sellaisesta skeitti- ja punk-tyylistä tytöillä. Tatuoinnit, lävistykset, räväkät hiukset ja persoonallinen rento vaatetus on vain plussaa :) Pidin enemmän siitä, miltä Nata näytti ennen kun alkoi kasvattaa lihaksistoaan. Ennen oli minun mielestäni reippaamman, freshimmän ja kiinnostavamman näköinen. Lihaslissuna on kadottanut jotain, mistä aiemmin pidin. Nämä ovat makuaisioita ja tärkeintä on ilman muuta, että Nata itse on muutokseen tyytyväinen :)

Vierailija
44/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää! Voiko olla, että ihmisillä on eri ulkonäkö- ja treenimieltymyksiä! Käääääkkkkkkkk!!!!

Vierailija
45/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, miten lihakset ovat vuodessa noin paljon voineet kasvaa? Mitä se nainen syö? Harva aktiivisalillakävijä nainen saa noin paljon lihasmassaa vaikka vetää protskua mahan täydeltä.

Vierailija
46/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on kadottanut oman identiteettinsä. Ennen oli pilkettä silmissä, nyt ei mitään:(

Vierailija
47/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katsoin, tuo asento vaikuttaa niin paljon.

Enemmän kuin lihaksiin kiinnitin huomiota siihen, että käsivarsissa vaikuttaisi olevan myös enemmän rasvaa.

Itse pidän enemmän tästä jälkimmäisesät kuvasta, joten turha tulkita arvosteluksi tai kateelliseksi huuteluksi.

Treenaan itse paljon ja olen aika harjaantunut näitä kuvakulmia summuita katsomaan. Ihminen joka ei samalla tavalla itse treenaa tai ole asiasta kiinnostunut ei voi tietenkään samalla tavalla nähdäkkään.[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:48"]

Mä en kyllä huomaa isoa eroa. Käsissä vähän massaa, mutta asentokin on eri.

Mies

[/quote]

Vierailija
48/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tuota yhtä aiempaa viestiä, Nataa tuskin kamalasti kiinnostaa pidetäänkö hänen lihaksiaan av:lla naisellisina vai ei. :D Veikkaisin hänen viihtyvän kropassaan, koska se pystyy nyt niin monenlaisiin asioihin, ja vastaa ehkäpä jopa hänen kauneusihannettaan. HÄNEN.

Vierailija
49/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on surullista, miten Natankin blogista on tullut ihan ulkonäköhömppää. Rakastin hänen blogia alkuaikoina, hän kun ei mennyt mihinkään perinteiseen "kauniin naisellisen naisen muottiin", vaan tuntui olevan rehellisesti oma itsensä. Eikä puhunut pelkästään ulkonäöstä, ruuasta, ja treenistä. Nyt suurin osa postauksista käsittelee treenausta ja omaa kroppaa...Ilmeisesti blogimaailma luo monelle blogistille ulkonäköpaineita... Ei siinä mitään, jos tämä on todella sitä, mitä hän haluaa itselleen...tuntuu vain siltä, että nyt lähti tämä yksi harvoista "ei pinnallisista" blogististeistakin mukaan ulkonäköhömppään. Natan blogi oli ennen niin mukavaa, erilaista luettavaa kuin kaikki tusinablogit, jossa kaikki pyörii oman ulkonäön ja ruuan ympärillä.

Vierailija
50/59 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on nimenomaan paljolti tuo asento, ihme ettette sitä huomaa.

Muuten on hyvän- ja hyväkuntoisen näköinen nainen. Ei yhtään liian iso, ja etenkin on sopivasti rasvaa. Oikein terve olemus (vaikka vähän kirjava).

Nykyään on niin valtavan paljon läskejä ja todella heikkoja ihmisiä, että ei meinata edes erottaa mikä on tervettä ja mikä ei...

Vierailija
51/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:16"]

Tuota noin, miten lihakset ovat vuodessa noin paljon voineet kasvaa? Mitä se nainen syö? Harva aktiivisalillakävijä nainen saa noin paljon lihasmassaa vaikka vetää protskua mahan täydeltä.

[/quote]

En nyt kirjoita tästä bloggarista mutta tulee mieleen että monihan käyttää laillisia ja laittomiakin ainehia että lihakset kasvaa...;)

Ja kauneuskäsityksiä on monia, itse en silti pidä naisellisena kuvan mukaisia lihaksia ja tatuointeja. Omaan makuuni lihaksia voi olla mutta sopivasti, ettei ole miehekkään näköinen. Mielestäni ei vain ole naisellista jos sitä lihasta on jo "överisti" tai siten että naisen vartalo muistuttaa enemmän miehen vartalomallia. En pidä kyllä miehilläkään mistään överilihaksista, kohtuus kaikessa. Mielestäni ei myöskään ole viehättävää suuri ylipaino tai alipaino, ehkä se on viehättävintä että näyttää ns. normaalille, terveelle ja sille että jotain piirrettä ei ole vedetty överiksi kuten ilmapallosilikonit, hormoneilla kasvatetut Arska lihakset yms...

Vierailija
52/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy todeta, että minusta harva mieskin näyttäisi "hyvältä" tuollaisessa määrässä tatuointeja ja vastaavasti lihaksia.

Vierailija
53/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ottakaa nyt se silmä käteen...

http://www.lily.fi/blogit/white-trash-disease/kehonkoostumusmittauksen-tulokset-ja-beforeafter

Tuolla alempana on normaali ja realistinen kuva. Voiko joku ihan tosi väittää että tuo nainen on liian lihaksikas tai näyttää mieheltä? Mikä ihme tuossa muka on överiä? Kuva on tältä kuulta. Täysin normaali liikkuvan ihmisen vartalo, ei Korppila, miehekäs, överi tai mitään muutakaan. Ihan varmasti mahdollinen kenelle hyvänsä av-mammalle ilman ylimääräisiä aineita, jos vain tahtoa riittää. 37

Vierailija
54/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehekäs, on Korppila, on överi.

Vierailija
55/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerrottiin, että normaali rasvaprosentti naiselle olisi välillä 21-32%. Olenko väärässä, vai miten tuossa kehonkoostumuspostauksen antama normaali alue vähän alhainen?

Vierailija
56/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata on kyllä onnistunut kasvattamaan huiman määrän massaa vuodessa, 7kg. Ja näyttää todellakin oleva lihasta nuo kilot. Ilmeisesti ei ole edes ollut oudoilla dieeteillä vaan nauttinut ihan kaikenlaista ruokaa. Aikamoinen saavutus kun naisilla on yleensä se ongelma ettei massaa tule. Nata on ilmeisesti huomannut treenatessaan että tykkää tosi lihaksikkaasta naisvartalosta, makunsa kullakin.

Toivottavasti ei ala kuitenkaan millekään rasvat pois-dieetille vaan säilyttää vähän sitä rasvaakin kropassaan

Itse kyllä ottaisin Natan ennen-kropan mieluusti, näytti timmiltä ja hoikalta, ei miltään laihaläskiltä. Kuulostaa pahalta kun nimittelee itseään pulkannarukäsivarreksi jne.

Vierailija
57/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:54"]

Mun mielestä on surullista, miten Natankin blogista on tullut ihan ulkonäköhömppää. Rakastin hänen blogia alkuaikoina, hän kun ei mennyt mihinkään perinteiseen "kauniin naisellisen naisen muottiin", vaan tuntui olevan rehellisesti oma itsensä. Eikä puhunut pelkästään ulkonäöstä, ruuasta, ja treenistä. Nyt suurin osa postauksista käsittelee treenausta ja omaa kroppaa...Ilmeisesti blogimaailma luo monelle blogistille ulkonäköpaineita... Ei siinä mitään, jos tämä on todella sitä, mitä hän haluaa itselleen...tuntuu vain siltä, että nyt lähti tämä yksi harvoista "ei pinnallisista" blogististeistakin mukaan ulkonäköhömppään. Natan blogi oli ennen niin mukavaa, erilaista luettavaa kuin kaikki tusinablogit, jossa kaikki pyörii oman ulkonäön ja ruuan ympärillä.

[/quote]

Allekirjoitan tämän täysin.
Silloin kun Nata aloitti bloginsa Tampereella asuessaan jäin koukkuu niihin moniin värikkäisiin kielikuviin ja siihen millaista tekstiä hän tuotti. Oli niin erilainen kuin juurikin nämä massa blogit.

Tottakai jokaisen elämä, kiinnostuksen kohteet ja harrastukset muuttuvat, mutta sen jälkeen kun Nata lähti ensin Indiedaysille ja sieltä Lilyyn blogi muuttui täysin.

Ja roikkuukin lukulistallani tasan sen takia, kun toivon että sieltä vielä jossain kohtaa tulisi sitä "hyvää vanhaa Nataa",mutta eipä juuri näy ruoka ja salipostauksia enempää tulevan. Sääli sinäänsä.

Vierailija
58/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän ensimmäisestä kuvasta, mutta kuten about kaikki ovat sanoneet niin makuja on monia, ja tärkeintä että itse tykkää. Itse en ymmärrä noita salihirmuja, jotka bodaa vaan bodaamisen takia, ei esim. olen raksaäijä/palomies/poliisi/henkivartija - pitää olla kunnossa ja voimaa että voin tehdä työni. Minulla on useita ystäviä jotka ovat tällaisia, ja aina pakko mennä salille ettei vaan rupsahda (niinkuin kahdessa päivässä nyt ehtisi mitään rupsahtaa) ja apua jos ei nyt sitten lomamatkan jälkeen jaksakaan nostaa miljoonaa penkistä. Hyvä että ihmisellä on tavoitteita ja haluaa pysyä hyvässä kunnossa, mutta liika on liikaa. Ja minusta tuntuu että tuo on semmoinen itseään ruokkiva villitys, että aina haluaa vain saada parempia ja parempia tuloksia, vaikka sillä ei ole minkään maailman merkitystä mihinkään että jaksatko tehdä 15 vai 16 leukaa.

Vierailija
59/59 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 09:01"]

Mulle kerrottiin, että normaali rasvaprosentti naiselle olisi välillä 21-32%. Olenko väärässä, vai miten tuossa kehonkoostumuspostauksen antama normaali alue vähän alhainen?

[/quote]

Ja liikaa massaa yläkropassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi