Millane vanha juoppo ukko vainoaa ja ahdistelee oman lapsen ikäistä naista?
Oikeesti tälle tyypille oon sanonu sata ja tuhat kertaa ettei tämä tyyppi kiinnosta siinä mielessä ja eikä meille tule mitää juttua. Ja silti tää jatkaa ihan sairasta vainoamista. Kävelee ja pyörii meidän talon lähellä. On kiinnostunut ihan kaikesta mistä ite oon kiinnostunu, lähettelee uhkaavia viestejä jos en kiinnostu hänestä niin kuin hän haluaa, uhkailee mun lapsia jne. Ja tää henkilö on tyylii mun iskän ikäinen. Iha v i t u n sairasta!!!
Kommentit (48)
Ja tällä tyypillä on itsellään vielä mun ikäisiä lapsia. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Mikset tee rikosilmoitusta? Vainoaminen on rikos.
Alkoholi on liuotin joka tuhoaa aivot. Siinä.se, tyyppi näkee itsensä peilistä Leonardo DiCapriona.
Miten hänellä on edes numerosi? Laita estoon.
Haasta ukko oikeuteen ja hae lähestymiskieltoa.Lähteepähän turha ylpeys. Tee lisäksi huoli-ilmoitus.
Naapurin setä kävelee eläkepäivillään siis tontillaan ja on tervehtinyt sinua kun olet törmännyt samaan aikaan häneen ulkona :D
No soitat heti poliisille. Sehän on sairas tai käyttää jotain aineita tai on kännissä. Ei ole normaalia että kukaan uhkailee ja vainoaa vaikka miten kielletään. Sillä on psykoosi tms. päällä.
Viestejä? Miksi hänellä on sun nro? Tee rikosilmoitus äläkä valita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tiistaina menossa.
Vierailija kirjoitti:
On estetty. Mut alkanu jodelissa laittaa ykstyisviestejä joissa kertoo oman nimensä ja kaikkee muuta sairasta. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On estetty. Mut alkanu jodelissa laittaa ykstyisviestejä joissa kertoo oman nimensä ja kaikkee muuta sairasta. 🤮
No miten se sinut sitlä löysi vai onko kaikkia levällään avonaisena somessa? Kait siinä jodelissa blokki on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistaina menossa.
Tiistaina menossa? Tee ilmoitus sähköisesti nyt. Ja poistu Jodelista.
Vierailija kirjoitti:
No soitat heti poliisille. Sehän on sairas tai käyttää jotain aineita tai on kännissä. Ei ole normaalia että kukaan uhkailee ja vainoaa vaikka miten kielletään. Sillä on psykoosi tms. päällä.
Juu soitan. Me ei voida sen takia pitää verhoja auki kun kertoi yhdessä viestissä että tietää missä olen tällä hetkelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Haasta ukko oikeuteen ja hae lähestymiskieltoa.Lähteepähän turha ylpeys. Tee lisäksi huoli-ilmoitus.
Oon menossa.
Jos hänessä on viinademoneita ja pakkomielle nyt johonkin. Ei oikein huomaa alkoholeissa, on sekava? Pitäisikö nyt muuttaa, laittaa aita, kamera pihaan, hankkia joku vartija sanomaan aina vai koirat tms. Kataja on hyvä näköeste, tulee korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Viestejä? Miksi hänellä on sun nro? Tee rikosilmoitus äläkä valita täällä.
Olen estänyt sen numeron ja kaikkialta mut laittelee jodelissa yksityisviestejä missä kerto oman nimensä ja uhkaili kaikkee sairasta ja jopa tietää missä oon tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten se sinut sitlä löysi vai onko kaikkia levällään avonaisena somessa? Kait siinä jodelissa blokki on?
Kuvista tunnistaa. Laitoin kerran kuvia kynttilästä mihin kommentoi kaikkee sairasta settii nyt viikonloppuna paljastu kun kerto kuka on ykstyisviesteillä. Jodelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistaina menossa.
Tiistaina menossa? Tee ilmoitus sähköisesti nyt. Ja poistu Jodelista.
Oon jutellut jo poliisin kanssa ja sano et pitäisi mennä paikan päälle tekee ilmoitus.
Alkoholi + vanhuus + yksinäisyys + sairaus = psykoosi. Se kuuluu laitokseen tai vähintään tutkimuksiin.
Sairas