Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa meille kaikille paras kauneudenhoitoon liittyvä vinkkisi!

Vierailija
19.02.2014 |

Se voi olla tuote, tapa, blogi, linkki.. Mikä tahansa, kunhan se on asia joka toimii.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on olematon kauneudenhoito. Kokeilin kolmekymppisenä erään hyväihoisen tutun vinkkiä, että pese vaan naama käsisaippualla, mieluiten kasviöljypohjaisella, äläkä laita mitään voiteita tai kuorintoja tms. Rasvoittuva sekaihoni normalisoitui tuolla hoidolla parissa kuukaudessa ja on siitä asti olltu täysin ongelmaton. 

Vierailija
2/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

selällään nukkuminen. Näin vanhemmalla iällä ainakin on paljon freesimmän näköinen aamulla kun nesteet eivät ole valuneet silmäpusseihin, eikä kasvoihin ole yöllä painunut uurteita. Auttaa myös niska-hartia -vaivoihin sekä parantamaan ryhtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kuorinta säännöllisesti. Sokokselta ostin semmoset hanskat ja sillä hinkkailen silloin tällöin, about kerran viikossa. Yleensä saunan yhteydessä.

Hieron myös päänahkaani päivittäin, esim tv'tä katsellessa. Leikkasin pitkät hiukseni lyhyeksi, niskasta oli aivan siili. Nyt vuoden jälkeen hiuksen ylettää jo lapaluihin asti. Mun tukka on aina kasvanut nopeasti ja ollut hyväkuntoinen, mut tää kasvunopeus on ollut ihan uskomatonta! Esim kaveri kasvattaa hiuksiaan ja on saanut vuodessa vaan muutaman hassun sentin.

Vierailija
4/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on atooppinen iho, joka on siis pintakuiva, jonka seurauksena on sitten myö finnejä aika ajoin. Kaikki mahdolliset ryppy tms rasvat koitin, ihon puhdistukset, kuorinnat kosmetologilla ja kotona, you name it. Sitten luin jostain että atoopikon pitäis käyttää vain mietoja, hajustamattomia tuotteita ja otin arsenaaliini: Aqualan L ja vauvan perspyyhkeet. Tästä on nyt kolmisen vuotta ja sen jälkeen ei ole ollut yhtään finniä eikä ole tarvinnut kosmetologilla rampata kasvojen puhdistuksessa. Inhottavinta oli, kun noin puolen vuoden käytön jälkeen mustapäät alkoivat rapista irti naamasta...

Vierailija
5/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii näköjään parhaiten sisäinen kosteutus. Minulla myös atooppinen iho ja talvet on mennyt sujuvasti rasvaillessa erilaisilla voiteilla. Viime syksynä aloitin syömään melko isolla annoksella omega 3 rasvahappoja ja nyt on ihanan tuntuinen iho!

Vierailija
6/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspiriinikuorinta. Paras ja tehokkain kuorintavoide, jota olen kokeillut. 

Vierailija
7/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös se uus "suihkurasva" (nivea in-shower body milk) on ihan huippu!!!!

Vierailija
8/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:26"]

[/quote]

Kerro lisää!

Vierailija
9/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vain vedellä.

Kuiva couperosa-iho ja olematon kollageenin tuotanto. Kun en käytä saippuaa, en rasita ihoani läheskään yhtä paljon.

Vierailija
10/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:13"]pese vaan naama käsisaippualla, mieluiten kasviöljypohjaisella, äläkä laita mitään voiteita tai kuorintoja tms.

[/quote]

Helpommin sanottu kuin tehty sellaiselle, jolla on paljon näppyjä. Vaatii rohkeutta kulkea tuolla ihmisten ilmoilla, jos ei saa käyttää mitään peitepuikkoja tms., varsinkaan kun ei ole takuita, että ohjeesi toimii kaikilla ihotyypeillä.

Vierailija
11/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:26"]

[/quote]

Kerro lisää!

[/quote]

Aspiriini sulatetaan pieneen määrään vettä ja mössö hierotaan kasvoille kuorintavoiteen tapaan. Joskus olen heittänyt seokseen myös juoksevaa hunajaa ja tipan oliiviöljyä, mutta yleensä käytän tuota perusseosta. Millään muulla kuorintavoiteella en saa aikaiseksi yhtä hyvää lopputulosta. Ihosta tulee ihanan pehmeä ja kirkas. Aspiriinin salisyylihappo sopii erityisen hyvin akneen taipuvaiselle iholle, jollainen myös minulla on. Terv.7

Vierailija
12/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:26"]

[/quote]

Kerro lisää!

[/quote]

etsin juuri kaupoista freemanin ananaskuorintaa muttä eipä mistääb löytynyt.

Vierailija
13/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsestäänselvä juttu, mutta tupakoinnin lopettaminen. Kyllä oli ihana yllätys kun jo viikon savuttomuuden jälkeen iho näytti paljon raikkaammalta.

Riittävä uni. Olen alkanut panostamaan nukkumiseen ja unen laatuun ja siitä on kyllä kaikinpuolin hyötyä. Hyvä patja, sopiva tyyny ja peitto, makuuhuoneen tuuletus ennen nukkumista ja telkkari pois makuuhuoneesta. Viimeistelyksi vielä mukava, mieluinen ja yksinkertainen sisustus makkariin niin jo on kiva kömpiä sänkyyn :)

Vierailija
14/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentolion vaseline

Vierailija
15/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymy

Vierailija
16/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 14:13"]pese vaan naama käsisaippualla, mieluiten kasviöljypohjaisella, äläkä laita mitään voiteita tai kuorintoja tms.

[/quote]

Helpommin sanottu kuin tehty sellaiselle, jolla on paljon näppyjä. Vaatii rohkeutta kulkea tuolla ihmisten ilmoilla, jos ei saa käyttää mitään peitepuikkoja tms., varsinkaan kun ei ole takuita, että ohjeesi toimii kaikilla ihotyypeillä.

[/quote]

Joo siis minäkin kyllä meikkaan, reilustikin, mutta en käytä mitään hoitovoiteita. Ei kyllä varmaan toimi esim. hyvin kuivaihoisella, että ensin pesee ihon omat rasvat saippualla pois eikä laita edes purkkirasvaa tilalle, mutta tällaiselle rasvoittumaan taipuvaiselle toimii loistavasti. 

Vierailija
17/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovärjään itse ripset ja kulmat, ihan helppoa hommaa. Ripsiä värjätessä levitän värin huolella ihan ripsien tyveen, tekee ripset pidemmän näköisiksi eikä ripsaria tarvii laittaa kuin ripsien kärkiin.

Vierailija
18/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- iuon paljon vettä päivän aikana

- kasviöljyä ruokaan (kylmäpuristettua pellavansiemenöljyä)

- pesuun en käytä saippuaa sisältäviä tuotteita (kuivattavat jo kuivaa ihoa)

- pesun jälkeen rasvaus sellaisella rasvalla, joka ei sisällä mineraaliöljyjä

- meikit pesen pois joka ilta, siis silloin kun meikkaan

- kuorinta kerran kuussa

- suojaan ihoni auringolta

- en käytä päihteitä, enkä polta tupakkaa

- ruoassa käytän puhtaita tuotteita (ei eineksiä, puolivalmisteista vain niitä pakasteita, joissa ei ole e-koodeja), sekä hyvin vähän viljoja. 

- punaista lihaa syön korkeintaan kerran kuukaudessa ja silloinkin korkeintaan 150g.

- kasviksia ruokavaliossani on paljon.

- en juo kahvia

Jep, enemmän kuin yksi, mutta kun kiinnitin noihin asioihin huomiota, kun kyllästyin huonoon ihooni, niin asiat parantuivat.

Vierailija
19/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien punoitus ja turvotus lähtee tehokkaasti teepussilla hautomalla. Käytetty ja märkä pussi jääkaappiin ja kun se on kylmä, haudotaan sillä. 

Meikkivinkki: unohda kulmakynät, paras (tasainen ja nopea) kulmaväri tulee matasta luomiväristä. 

Vierailija
20/25 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vinkit oon saanu täältä http://1i.fi/kevat2014

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän