Vaatimattoman näköinen nainen jää yksin
Itselläni hieman ylipainoa ja päärynävartalo. Mitat 158 cm ja 75 kg. Laittaudun kauniiksi baariin tekoripsiä myöten, mutta hoikat kaverini saavat aina paremmin seuraa.
Missä vika? Olen luullut että miehet pitävät naisen näköisistä naisista, eikä mistään kakkosnelosista.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Omaa tuttavapiiriä katselemalla ei pidä paikkaansa. Ulkonäöstä tulee este vasta, jos se on todella omituinen rumalla tavalla, tai jos kelpuuttaa vain suosituimpia, hyvännäköisiä ihmisiä kumppaniksi. Vaatimattoman näköisyys ei tunnu estävän parisuhteiden saamista.
Useimmille luonne on tärkeämpää. Esim. itse olin nuorena aika hyvän näköinen, joskus ihmiset pysähtyi kadullakin tuijottamaan ja kommentoivat jotain positiivista ulkonäöstäni, kuten veistoksellisista piirteistä ja harvinaisen jäänsinisistä silmistä. Mutta eipä löytynyt oikein kumppaneita ei. Olen ääri-introvertti, aspergerpiirteinen ja tosikko nörtti. Yleisesti minua kuulemma pidettiin leuhkana, introvertin vetäytyvyys yhdistettynä näyttävään ulkonäköön tulkitaan usein niin. Vaatimattomamman näköiset, mutta sosiaaliset ja avoimet kaverini olivat paljon minua suositumpia. Itseäni lähestyi lähinnä pelkkää panoa hakevat alfat, ei juuri koskaan mukavat parisuhdetta haluavat miehet. Olenkin ainoa kaveripiiristä vanhaksipiiaksi jäänyt, jopa ne lihavat ja vähemmän kauniit muut on pariutuneet ja saaneet lapsia.
Juuri näin. Itse olen ruma vmäinen nörtti. Ääri-introverttikin olen, mutta pystyn kääntäämään sosiaalisuuden päälle halutessani. Nuorempana vedin puoleeni kaikenlaisia miehiä ja tästä syystä en juuri harrastanut mitään biletystä tai baareilua koska en halunnut mitään perskärpäsiä roikkumaan. Mieheni seurusteli herttaisen mutta itsekeskeinen missityypoisen typerykset kanssa ja tarjosi sopivan haasteen. Menimme naimisiin alle vuoden kuluttua ensi tapaamisesta hänen aloitteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän lukuisia vaatimattoman näköisiä ja/tai pulskia naisia, jotka ovat naimisissa tai seurustelevat. Teissä taitaa olla jotain ihan muuta vikaa.
Juurikin näin! Jos nuoret naiset lopettaisivat sen kaloreitten kyttäämisen ja rasvaprosenttien mittaamisen, ja keskittyisivät henkiseen hyvinvointiin. Moni voisi huomata että ympärillä on elämääkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan, että vaatimattomuus kaunistaa.
Oikeammin sanottuna itsevarmuus ja mukavuus kaunistaa vaatimattomammankin. Kyllä itseään pitää osata arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Harmaahiirulaiset löytävät ne parhaimmat ja parhaimman nököiset miehet ja ulkonäköönsä panostavat jäävät yksin.
Ei pidä paikkansa. Ei ole myöskään sattumaa, että joillakin misseillä tai julkkiskaunottarilla riittää aina miehiä.
Suuri osa misseistä on sinkkuja pitkään. Ei vaan löydy vastinkappaletta. Vielä jos nainen on älykäs ja kaunis niin miehen löytäminen on hyvin epätodennäköistä.
Miksi naisen pitäisi olla älykäs...
Sen takia, että ymmärtää olla sekaantumatta kaltaisiisi idiootteihin.
Ala tekemään itse aloitteita jos miehet ei tee ja koet sen ongelmaksi.
Keskiverrot rulettaa. Jos olet älyllisesti, ulkönäöllisesti, tulotasoltasi, koulutukseltasi ja persoonallisuuden piirteitältäsi keskiverto, olet todennäköisesti hyvässä asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Itse haluan naiselta näyttävän naisen ja uskon että ap on hyvinkin viehättävä AITO nainen. Liika hoikkuus ja treenaaminen tekee naisesta miehekkään, mikä on ehdoton turn off.
En minä ainakaan jäänyt. Löysin ns perähikiältä yhtä vaatimattoman näköisen miehen
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan jäänyt. Löysin ns perähikiältä yhtä vaatimattoman näköisen miehen
Näin se menee. Brad Pittejä ei riitä kaikille.
Jaa onko lihava naisen näköinen.. minusta ei.
Pari juttua mitä kannattaa huomioida, a) oma ulosantisi, tuleeko suusta mitään mielenkiintoista juttua ja b) katsele oman tasoistasi seuraa. Ja voi kai sille vaatimattomalle ulkonäollekin tehdä jotain?
On niitä ylipainoisia miehiäkin. Ethän vaan katsele liian tasokasta miestä? Ainoastaan itserakas mies kelpuuttaa alempitasoisen naisen kumppanikseen, kun se oma peilikuva kiehtoo eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 170/63kg ja myös liian läski miesten mielestä. Ja rintani liian isot. Olen päättänyt jo tehdä itsemurhan joten ihan sama oikeastaan.
N24
Jos tämä ei ollut sarkasmia, niin ei miesten vuoksi kannata tehdä itsemurhaa. Yksinkin voi elää.
Siis _etenkin_ yksin voi elää. Ja harrastaa vaikka lomaromansseja 😍 Tai siirtyä naisiin!
Heteroseksuaalinen ihminen ei siirry naisiin, haloo. 🙄🤭
Tuntuu olevan pitkälti tuurista kiinni kuka jää yksin ja kuka ei. Minä olen urheilullinen ja hoikka, mutta kysyntä on silti heikonpuoleista. Ainoastaan sellaiset miehet tuntuvat kiinnostuvan, joita en ikipäivänä voisi kuvitella itselleni kumppaniksi. Ilmeisesti minussa on jokin juttu joka saa vain ne kaikkein vähiten halutut ja epätovoisimmat miehet kiinnostumaan. No, tällä mennään, onneksi viihdyn suht hyvin yksin.
Sitä sanotaan, että vaatimattomuus kaunistaa.