Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatimattoman näköinen nainen jää yksin

Vierailija
03.11.2020 |

Itselläni hieman ylipainoa ja päärynävartalo. Mitat 158 cm ja 75 kg. Laittaudun kauniiksi baariin tekoripsiä myöten, mutta hoikat kaverini saavat aina paremmin seuraa.
Missä vika? Olen luullut että miehet pitävät naisen näköisistä naisista, eikä mistään kakkosnelosista.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä mies. Olen nainen 180cm ja melkein 122kg.

Vierailija
2/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus viehättää. Eipä tuohon muuta voi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman :D

Vierailija
4/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne tekoripset pois niin näytät paremmalta. Laihduta ja treenaa, tsemppiä!!!!!!

Vierailija
5/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä toivon että löydät rakkauden. Ei sen nyt niin pitäisi mennä että vain missimitoissa olevat ja komeimmat saa rakkautta.

Vierailija
6/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että kyse ei ole sun painosta, vaan siitä että liika yrittäminen paistaa läpi. Mulla on ylipainoisia tuttuja joilla on vientiä.

Vierailija
7/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti karkotat ehdokkaita niillä tekoripsilläsi? Olet varmaan ok näköinen ilman tekohärpäkkeitäkin.

Parempaa onnea seuraavalla kerralla!

Vierailija
8/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, sulla on helppo tilanne koska laihdutuksen jälkeen saat taas kiinnostusta.

Mitä mies voi tehdä? Ei mitään.

Vierailija
9/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee et sä oot vaan kotiäiti pitkästä aikaa viihteellä. Etsit sitäpaitsi ihan väärästä paikasta vakavaa seuraa. Parempaa en kyllä osaa ehdottaa kuin nettiä, tinderi pois luettuna. Vaikea tässä maassa on ketään tuntematonta lähestyä, näin ovat myös monet ulkomaalaiset ystäväni sanoneet, osa jopa muuttanut pois kylmän ja välinpitämättömän ympäristön vuoksi.

Vierailija
10/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. En ole juuri minkään näköinen, ja olen ollut 25 vuotta naimisissa komean ja urheilullisen miehen kanssa.

Vierailija
11/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen ja kaunis nainen kerää katseita, sehän on selvä juttu.

Vierailija
12/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä pitää hoikista naisista. Minä olin vuosia reippaasti ylipainoinen nainen, mutta nykyään olen hoikka ja urheilen. Miehiltä saan varmaan kymmenen kertaa enemmän huomiota nyt kuin silloin tosi lihavana. Vaikka näiden vuosien jälkeen olen nyt myös paljon vanhempi, joten luulisi että nuorempana olisi enemmän riittänyt vientiä.

Mutta se naisen paino tuntuu olevan miehille tärkeimpiä asioita. Joten etsi Ap itsellesi joku urheilullinen harrastus, rupea käymään vaikka salilla tai jumpassa. Laihduttamista en suosittele, on parempi tehdä pysyvä "elämäntaparemontti" jos haluaa pysyä hoikkana

Vierailija
13/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI yli 30 MERKITTÄVÄ ylipaino. Hieman… Jo on otsaa naisella.

Vierailija
14/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 170/63kg ja myös liian läski miesten mielestä. Ja rintani liian isot. Olen päättänyt jo tehdä itsemurhan joten ihan sama oikeastaan.

N24

Vierailija
15/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. En ole juuri minkään näköinen, ja olen ollut 25 vuotta naimisissa komean ja urheilullisen miehen kanssa.

Oletko myös itse urheilullinen?

Vierailija
16/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen äärettömän tylsän ja mitäänsanomattoman näköinen, vaikkakin urheilullinen. Olenkin aina mennyt luonne edellä joka paikassa ja ihan hyvin on seuraa löytynyt. Sen verran, että olen naimisissakin ollut jo yli 10v, vaikka mieheni olisi varmasti halutessaan saanut kauniimmankin puolison.

Vierailija
17/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös itse urheilullinen?

No en todellakaan, pystyn hädin tuskin liikkumaan (sairastan).

Vierailija
18/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Harmaahiirulaiset löytävät ne parhaimmat ja parhaimman nököiset miehet ja ulkonäköönsä panostavat jäävät yksin.

Vierailija
19/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 170/63kg ja myös liian läski miesten mielestä. Ja rintani liian isot. Olen päättänyt jo tehdä itsemurhan joten ihan sama oikeastaan.

N24

Jos tämä ei ollut sarkasmia, niin ei miesten vuoksi kannata tehdä itsemurhaa. Yksinkin voi elää.

Vierailija
20/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Jos tämä ei ollut sarkasmia, niin ei miesten vuoksi kannata tehdä itsemurhaa. Yksinkin voi elää.

Siis _etenkin_ yksin voi elää. Ja harrastaa vaikka lomaromansseja 😍 Tai siirtyä naisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme