Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatimattoman näköinen nainen jää yksin

Vierailija
03.11.2020 |

Itselläni hieman ylipainoa ja päärynävartalo. Mitat 158 cm ja 75 kg. Laittaudun kauniiksi baariin tekoripsiä myöten, mutta hoikat kaverini saavat aina paremmin seuraa.
Missä vika? Olen luullut että miehet pitävät naisen näköisistä naisista, eikä mistään kakkosnelosista.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Harmaahiirulaiset löytävät ne parhaimmat ja parhaimman nököiset miehet ja ulkonäköönsä panostavat jäävät yksin.

Ei pidä paikkansa. Ei ole myöskään sattumaa, että joillakin misseillä tai julkkiskaunottarilla riittää aina miehiä.

Vierailija
22/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 170/63kg ja myös liian läski miesten mielestä. Ja rintani liian isot. Olen päättänyt jo tehdä itsemurhan joten ihan sama oikeastaan.

N24

Älä viitsi, olet ihan sopusuhtainen, tissit eivät voi olla liian isot. Joku tykkää "laudoistakin". Itselle kelpaa vaikka semmone plussapallokin, raja tulee vastaan tietty kaikille. Et todellakaan ole liian läski, kuin korkeintaan miehille jotka eivät ole sen arvoisia muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Turha sitä on tähtiin kurkotella jos rahkeet ei riitä.

Vierailija
24/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnelosista? Tuskinpa ongelma on sun koko vaan sun epämiellyttävä luonne. Mukavat ihmiset pariutuvat kyllä.

Voi kunpa olisikin totta.

Tietenkin niin sanotut ystäväni viihtyvät seurassani vain rahojeni takia.

nimimerkillä: toimeentulotuen asiakas

Vierailija
25/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Harmaahiirulaiset löytävät ne parhaimmat ja parhaimman nököiset miehet ja ulkonäköönsä panostavat jäävät yksin.

Ei pidä paikkansa. Ei ole myöskään sattumaa, että joillakin misseillä tai julkkiskaunottarilla riittää aina miehiä.

Suuri osa misseistä on sinkkuja pitkään. Ei vaan löydy vastinkappaletta. Vielä jos nainen on älykäs ja kaunis niin miehen löytäminen on hyvin epätodennäköistä.

Vierailija
26/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 170/63kg ja myös liian läski miesten mielestä. Ja rintani liian isot. Olen päättänyt jo tehdä itsemurhan joten ihan sama oikeastaan.

N24

Jos tämä ei ollut sarkasmia, niin ei miesten vuoksi kannata tehdä itsemurhaa. Yksinkin voi elää.

Siis _etenkin_ yksin voi elää. Ja harrastaa vaikka lomaromansseja 😍 Tai siirtyä naisiin!

Yksin kyllä mutta ei kiitos lomaromansseille. Tai naisiin siirtymiselle.

T. Heteronainen

Vierailija
27/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Asenne ratkaisee, ei paino, ulkonäkö tai rahapussi. Löytyy niitäkin joille nämä ratkaisevat, mutta ethän sinä heitä etsikään. En haluaisi naista joka hautoo itsemurhaa.

Vierailija
28/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse olen naamasta vaatimattoman näköinen, mutta mitat on 166cm/52kg ja aina on miehiä riittänyt.

Uskon että nätti naama tai hoikka kroppa hoitaa homman kotiin, jompi kumpi riittää.

Vierailija
29/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. En ole juuri minkään näköinen, ja olen ollut 25 vuotta naimisissa komean ja urheilullisen miehen kanssa.

Oletko myös itse urheilullinen?

No en todellakaan, pystyn hädin tuskin liikkumaan (sairastan).

Sinulla on käynyt hyvä tuuri miehen suhteen, monet niistä vaihtaa vanhemmalla iällä jo rupsahtaneen vaimon nuorempaan tai sitten vain muuten vilkuilee nuoria ja kauniimpia naisia.

Vierailija
30/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Täh! Mulla oli samat mitat samanikäisenä (pituus on yhä sama) ja koskaan en ollut sen suositumpi, rintava olin myös jo noissa mitoissa. Baarissa en saanut rauhaa, vaikka oli poikakaveri rinnalla. Ehkä sulla johtuu tuo olo jostain sisäisestä asiasta, johon voi saada apua (itsetunnon kohentaminen, asennemuutos tms.)

Vierailija
31/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Itse olen naamasta vaatimattoman näköinen, mutta mitat on 166cm/52kg ja aina on miehiä riittänyt.

Uskon että nätti naama tai hoikka kroppa hoitaa homman kotiin, jompi kumpi riittää.

Hoikka kroppa merkitsee silloin, kun mies haluaa panon. Naama merkitsee silloin, kun mies etsii tyttöystävää. Aina voi laihtua, mutta naamaa harvoin voi muokata paremman näköiseksi.

Vierailija
32/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Asenne ratkaisee, ei paino, ulkonäkö tai rahapussi. Löytyy niitäkin joille nämä ratkaisevat, mutta ethän sinä heitä etsikään. En haluaisi naista joka hautoo itsemurhaa.

Ei ratkaise pelkkä asenne, suurimmalle osalle miehistä tärkein asia naisessa on ulkonäkö. Painollakin on väliä, ellei sitten pidä lihavista naisista. ( Niitäkin miehiä löytyy.)

Vierailija
33/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatimattoman näköinen ja olen täysi-ikäisyyden jälkeen ollut ehkä vuoden yhteensä sinkkuna. Olen 39 ja naimisissa kuudetta vuotta.

Olen fiksu, hauska ja tulen toimeen omillani. Varmaan siksi olen aina saanut seuraa. Myös, kun olin ylipainoinen.

Vierailija
34/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa misseistä on sinkkuja pitkään. Ei vaan löydy vastinkappaletta. Vielä jos nainen on älykäs ja kaunis niin miehen löytäminen on hyvin epätodennäköistä.

Ehkä he ovat jonkun aikaa sinkkuja, mutta sitten löytyy taas se uusi mies. Monet myös eroaa usein ja löytää pian taas uuden.

Vierailija
35/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka kroppa merkitsee silloin, kun mies haluaa panon. Naama merkitsee silloin, kun mies etsii tyttöystävää. Aina voi laihtua, mutta naamaa harvoin voi muokata paremman näköiseksi.

Höpsistä, hoikkuus on valttia parisuhdemarkkinoilla ja kauniit kasvot pelkkää plussaa. 

Vierailija
36/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen äärettömän tylsän ja mitäänsanomattoman näköinen, vaikkakin urheilullinen. Olenkin aina mennyt luonne edellä joka paikassa ja ihan hyvin on seuraa löytynyt. Sen verran, että olen naimisissakin ollut jo yli 10v, vaikka mieheni olisi varmasti halutessaan saanut kauniimmankin puolison.

Tilanne on se nykymaailmassa, että jos olet hoikka ja urheilullinen, niin kuulut kyllä samantien niihin parhaimman näköisiin naisiin. Ei siihen enempää tarvita..

Vierailija
37/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen hoikka, urheilullinen ja vielä vaalea (täällä on jostain syystä sitä nyt hehkutettu), koskaan ole mitään vientiä. Kuinkahan ruma mä olen

Vierailija
38/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tuo aiemmin mainittu "liikaa yrittäminen "? Miten se käytännössä ilmenee?

Vierailija
39/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo väite kyllä pidä paikkaansa. Totta kai hoikkuus on plussaa kun etsitään vakikumppania. Kaunis vartalo on aarre, joka on harvalla, eikä sitä myöskään laiduttamalla välttämättä saa. Kasvot ovat lähes kaikilla aivan siedettävät. Tietysti poikkeuksellisen kauniit kasvot ovat myös jotain harvinaista ja siten auttavat kantajaansa monessa asiassa. 

Vierailija
40/75 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. En minäkään miehenä saanut osakseni huomiota naisilta ennen kuin laihduin ja treenasin. Miksi naisten pitäisi saada huomiota tekemättä mitään sen eteen ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan