Vaatimattoman näköinen nainen jää yksin
Itselläni hieman ylipainoa ja päärynävartalo. Mitat 158 cm ja 75 kg. Laittaudun kauniiksi baariin tekoripsiä myöten, mutta hoikat kaverini saavat aina paremmin seuraa.
Missä vika? Olen luullut että miehet pitävät naisen näköisistä naisista, eikä mistään kakkosnelosista.
Kommentit (75)
Kyllä luonnekin merkitsee ja sillä pystyy kompensoimaan paljon. Hankalaa on, kun olet ruma, ahdistunut ja epäsosiaalinen. Parisuhteesta on turha edes haaveilla.
No ei ole mikään automaatio! Minä olen taas ihmetellyt asiaa toisin päin, että miten ns." riihen seinästä reväistyn" näköiset saavat miehen itselleen ja itse jään ilman, vaikken rumimmasta päästä olekaan. Sinuna jättäisin myös ne irtoripset pois, samoin mahdollisen liian meikin.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen hoikka, urheilullinen ja vielä vaalea (täällä on jostain syystä sitä nyt hehkutettu), koskaan ole mitään vientiä. Kuinkahan ruma mä olen
Outo juttu... Itse olen ainakin tinderissä ja myös tosimaailmassa tottunut siihen, että teillä on niin paljon vientiä eri suuntiin ettei siihen armottomaan kilpailuun oikein jaksa aina edes lähteä.
Nuorena sain ihan liikaa huomiota. Huomiota jota en todellakaan halunnut. Miehet olivat vain mun ulkonäön perään. En siis meikannut mitenkään ihmeemmin tai käyttänyt mitään huomiotaherättäviä vaatteita. Nyt lievästi ylipainoisena en kiinnosta juuri ketään. Mieluummin olen yksin kuin jonkun kanssa jota kiinnostaa vain mun ulkonäkö! Ne suhteet loppui lyhyeen kun huomasin miesten pinnallisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen hoikka, urheilullinen ja vielä vaalea (täällä on jostain syystä sitä nyt hehkutettu), koskaan ole mitään vientiä. Kuinkahan ruma mä olen
Outo juttu... Itse olen ainakin tinderissä ja myös tosimaailmassa tottunut siihen, että teillä on niin paljon vientiä eri suuntiin ettei siihen armottomaan kilpailuun oikein jaksa aina edes lähteä.
Yksin minäkin, hoikka n37 :/.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonnekin merkitsee ja sillä pystyy kompensoimaan paljon. Hankalaa on, kun olet ruma, ahdistunut ja epäsosiaalinen. Parisuhteesta on turha edes haaveilla.
Tärkeintä on sisäinen kauneus.
No vanheneminen tekee meistä kaikista vähemmän kauniiita. Pinta ei kyllä kanna kauaksi suhteessa paitsi jos on seksisuhde pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä pitää hoikista naisista. Minä olin vuosia reippaasti ylipainoinen nainen, mutta nykyään olen hoikka ja urheilen. Miehiltä saan varmaan kymmenen kertaa enemmän huomiota nyt kuin silloin tosi lihavana. Vaikka näiden vuosien jälkeen olen nyt myös paljon vanhempi, joten luulisi että nuorempana olisi enemmän riittänyt vientiä.
Mutta se naisen paino tuntuu olevan miehille tärkeimpiä asioita. Joten etsi Ap itsellesi joku urheilullinen harrastus, rupea käymään vaikka salilla tai jumpassa. Laihduttamista en suosittele, on parempi tehdä pysyvä "elämäntaparemontti" jos haluaa pysyä hoikkana
Mikäli naisen hoikkuus ja paino on jollekin miehenkuvatukselle se ratkaiseva tekijä naisessa niin näihin luusereihin ei kannata sekaantua. Oli paino mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mikään automaatio! Minä olen taas ihmetellyt asiaa toisin päin, että miten ns." riihen seinästä reväistyn" näköiset saavat miehen itselleen ja itse jään ilman, vaikken rumimmasta päästä olekaan. Sinuna jättäisin myös ne irtoripset pois, samoin mahdollisen liian meikin.
Mukava, älykäs, itsevarma saa aina seuraa. Olipa minkä näköinen tahansa.
Omaa tuttavapiiriä katselemalla ei pidä paikkaansa. Ulkonäöstä tulee este vasta, jos se on todella omituinen rumalla tavalla, tai jos kelpuuttaa vain suosituimpia, hyvännäköisiä ihmisiä kumppaniksi. Vaatimattoman näköisyys ei tunnu estävän parisuhteiden saamista.
Useimmille luonne on tärkeämpää. Esim. itse olin nuorena aika hyvän näköinen, joskus ihmiset pysähtyi kadullakin tuijottamaan ja kommentoivat jotain positiivista ulkonäöstäni, kuten veistoksellisista piirteistä ja harvinaisen jäänsinisistä silmistä. Mutta eipä löytynyt oikein kumppaneita ei. Olen ääri-introvertti, aspergerpiirteinen ja tosikko nörtti. Yleisesti minua kuulemma pidettiin leuhkana, introvertin vetäytyvyys yhdistettynä näyttävään ulkonäköön tulkitaan usein niin. Vaatimattomamman näköiset, mutta sosiaaliset ja avoimet kaverini olivat paljon minua suositumpia. Itseäni lähestyi lähinnä pelkkää panoa hakevat alfat, ei juuri koskaan mukavat parisuhdetta haluavat miehet. Olenkin ainoa kaveripiiristä vanhaksipiiaksi jäänyt, jopa ne lihavat ja vähemmän kauniit muut on pariutuneet ja saaneet lapsia.
Onpa omituista , meikätyttö on yli sata kiloa ja ikääkin on. Kyllä on vientiä ja nimenomaan nuorten miesten toimesta. Tulee mieleen että pingotatko liikaa , miehet tykkää rennoista ja nauravista naisista. Ota rennommin niin johan pojat alkaa pyöriä sun ympärillä- Tsemppiä multa!
Jos olisit normirunkoinen, niin et jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Harmaahiirulaiset löytävät ne parhaimmat ja parhaimman nököiset miehet ja ulkonäköönsä panostavat jäävät yksin.
Ei pidä paikkansa. Ei ole myöskään sattumaa, että joillakin misseillä tai julkkiskaunottarilla riittää aina miehiä.
Suuri osa misseistä on sinkkuja pitkään. Ei vaan löydy vastinkappaletta. Vielä jos nainen on älykäs ja kaunis niin miehen löytäminen on hyvin epätodennäköistä.
Miksi naisen pitäisi olla älykäs...
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, sulla on helppo tilanne koska laihdutuksen jälkeen saat taas kiinnostusta.
Mitä mies voi tehdä? Ei mitään.
Ja tämä fakta aiheuttaa alapeukkumyrskyn.
Ihan kuin naiset voisivat miesten puolesta päättää?
Mun mielestä päärynävartalot on best! Tälläkin hetkellä ihastunut sellaiseen, mutta tällä upeudella on jo mies ja lapsikin ☹
Olen itse ulkonäöllisesti ns. ruma. Ylipainoakin on reippaasti. Silti olen ollut sinkkuna vain pieniä pätkiä. Kyse on asenteesta. Kun on avoin, kuuntelee ihmisiä ja hyvä keskustelemaan niin ei jää yksin.
Lähipiirissä olen huomannut että monilla naisilla on hirvittävän korkeat ulkonäkökriteerit ( ja muutkin) miehille. Oma mieheni oli tavatessamme työtön ja nyt on pomotason hommissa.
Toinen asia mikä näkyy on 30+ ikäisten paniikki. Se loistaa ihmisistä. Kun löydät oman tyylin, itsesi ja olet sinut elämäsi kanssa niin tilanne helpottaa. #vaimomateriaalia kannattaa dumpata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä pitää hoikista naisista. Minä olin vuosia reippaasti ylipainoinen nainen, mutta nykyään olen hoikka ja urheilen. Miehiltä saan varmaan kymmenen kertaa enemmän huomiota nyt kuin silloin tosi lihavana. Vaikka näiden vuosien jälkeen olen nyt myös paljon vanhempi, joten luulisi että nuorempana olisi enemmän riittänyt vientiä.
Mutta se naisen paino tuntuu olevan miehille tärkeimpiä asioita. Joten etsi Ap itsellesi joku urheilullinen harrastus, rupea käymään vaikka salilla tai jumpassa. Laihduttamista en suosittele, on parempi tehdä pysyvä "elämäntaparemontti" jos haluaa pysyä hoikkana
Mikäli naisen hoikkuus ja paino on jollekin miehenkuvatukselle se ratkaiseva tekijä naisessa niin näihin luusereihin ei kannata sekaantua. Oli paino mikä tahansa.
En itse naisena tapailisi kovin helposti ylipainoista miestä. Ihan samalla tavalla miehellä on oikeus olla haluamatta ylipainoista naista. Ei se ole pinnallista. Se kertoo elämäntavoista, arvoista ja aktiivisuudesta. Paino ei ole tärkein asia, mutta on sillä merkitystä sängyssä ja siinä, miten haluttavaksi miehen koen.
Tiedän lukuisia vaatimattoman näköisiä ja/tai pulskia naisia, jotka ovat naimisissa tai seurustelevat. Teissä taitaa olla jotain ihan muuta vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaatimattoman näköinen ja olen täysi-ikäisyyden jälkeen ollut ehkä vuoden yhteensä sinkkuna. Olen 39 ja naimisissa kuudetta vuotta.
Olen fiksu, hauska ja tulen toimeen omillani. Varmaan siksi olen aina saanut seuraa. Myös, kun olin ylipainoinen.
Sama täällä. Paitsi että olen edelleen ylipainoinen. Se miten kohtelet muita ihmisiä ratkaisee aika paljon, eli se oma luonne, hyvä itseluottamus.
Tuli tässä myös mieleen sellainen asia, että mitkä on Apn omat vaatimukset miehen
suhteen? Katseleeko hän itse myös vain hoikkia ja urheilullisia miehiä?
Jos on ylipainoa, niin ehkä silloin kannattaa haluta myös samanlainen mies.