Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulun wt:hen. Haluatko kysyä minulta jotain? ev

Vierailija
19.02.2014 |

.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiseen ap lisää vielä, että paitsi että käytän hupparia melkein aina, ostan lähes kaikki vaatteeni eräästä suurehkon, halpana tunnetun, ruotsalaisen vaateketjun myymälöistä.

Vierailija
62/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Ollaan varmaan aika naapureita, mekin asutaan Viikissä! Mäkin olen wt, mutta sen verran pistän paremmaksi, että mullapa onkin kolme lasta eri miehille.

Mä olen vähän epävarma omasta identiteetistäni, koska liikun wt:n ja taviksen välimaastossa. Tupakoin harvoin enkä oikeastaan juo ollenkaan, opiskelen yliopistossa, teen töitä, ja huolehdin itsestäni ja lapsistani. Toisaalta elämänhallinta on hukassa, olen löytänyt vain huonoja miehiä, talousasiat olen hoitanut erittäin huonosti, olen epäkäytännöllinen ja sotkuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 lisää kuitenkin, että mielelläni olen wt. Ei tartte niin välittää muodollisuuksista, eikä ihmisten pitkät katseet haittaa mitään. Mulla on siis myös hävytöntä kielenkäyttöä usein. Asun myös vuokralla ja olen yh, niin eiköhän sekin jo lyö lukkoon monta asiaa :)

Vierailija
64/71 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:40"]

Moi! Ollaan varmaan aika naapureita, mekin asutaan Viikissä!

[/quote]

Tai tarkalleen ottaen siinä Myllypuron puolella asutaan, mutta suht lähellä kutenkin. Kiva kuulla että palstalla on muitakin wt:hen kuuluvia.

ap

Vierailija
65/71 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olit, kun lyhenteiden käyttöä käsiteltiin äidinkielen tunnilla (viittaan ketjun otsikkoon)?

Vierailija
66/71 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm tulisikohan tästä vielä muoti-ilmiö, että fiksut wt:t ovatkin on? :D

Vierailija
67/71 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinulle tämä? http://1i.fi/julkkis

Vierailija
68/71 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/71 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
70/71 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 07:20"]

Missä olit, kun lyhenteiden käyttöä käsiteltiin äidinkielen tunnilla (viittaan ketjun otsikkoon)?

[/quote]

?

Ymmärtääkseni sekä lyhenteet wt:hen että wt:iin ovat molemmat oikein. Lyhenteen ev olen nähnyt kirjoitettavan noin, ja se myös näyttää kivalta.

(Nousin sängystä ylös puoli tuntia sitten loikoiltuani siellä ja syön nyt mm. vaaleaa leipää oikealla voilla.)

ap

Vierailija
71/71 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 08:23"]

Tuleeko sinulle tämä? http://1i.fi/julkkis

[/quote]

Hyvä kysymys. Ei tule Seiskaa, sillä en tiedä suomalaisista julkkiksista juuri mitään. En kuuntele musiikkia, ja elokuvia katsellessa tunnistan samojen naamojen pyörivän siellä mutten ole sen kummemmin kiinnittänyt huomiota näyttelijöihin. Urheilua en seuraa.

ap