Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulun wt:hen. Haluatko kysyä minulta jotain? ev

Vierailija
19.02.2014 |

.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä ap, en usko sinun olevan kovin wt, koska tiedostat sen itse :D

Tosi-wt ei ymmärrä olevansa wt.

Vierailija
22/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tatuointeja, lävistyksiä? Tiikerikakkutukka? Kiroiletko julkisesti? Palaako kessu? Vaatteissa glitteriä tai muovitimantteja? Persauksesta tai reisistä valkoiseksi kulutetut tummat farkut? Käytätkö huppareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparit ovat todella käytännöllinen asuste, joita käytän oikeastaan aina kun ulkoläpötila on alle 20 astetta. Kiroilen usein julkisesti ja kovaan ääneen. Hiukseni ovat mustat, joissa jonkin verran vaalennusta, ilmeisesti tätä hait takaa tiikerikakkutukalla? Tupakkaa olen polttanut 12-vuotiaasta. Lävistyksiä on.

Glittereitä, muovitimantteja ja kuvailemallasi tavalla kulutettuja farkkuja ei ole.

ap

Vierailija
24/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 16:10"]

Tiedätkö mitä ap, en usko sinun olevan kovin wt, koska tiedostat sen itse :D

Tosi-wt ei ymmärrä olevansa wt.

[/quote]

Vastaan kuitenkin stereotyyppistä alemman sosiaaliluokan edustajaa:

- käytän huppareita

- pidän humanitääristä maahanmuuttoa ongelmana

- ei peruskoulun jälkeistä koulutusta

- asun Itä-Helsingissä

- minulla on lävistyksiä

- lapsia 2 eri isälle

- yhden lapsista nimi Alex

- kiroilen

- poltan tupakkaa

- juon humalahakuisesti

- myös lähiöbaareissa.

Lisäksi

- olen yksinhuoltaja

- asun kaupungin vuokra-asunnossa

- olen pitkäaikaistyötön l. elanto toimeentulotuesta

- en harrasta korkeakulttuuria, kuten museot, teatterit ja ooppera.

Kyselkää lisää, ja pureutukaa wt:n sielunelämään. Tämä on kuin lääkäriopiskelija tapaisi ensimmäistä kertaa potilaan. ;-)

Vierailija
25/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeimpä rakastuin jo pelkästä kuvailusta. Yh-status ei nyt miellytä, mutta muuten kyllä parhautta.

- Tämä insinöörismies.

Vierailija
26/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-juna meni jo. Nyt puhutaan veloista.

Vierailija
27/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusasusi ja kielioppisi on aika hyvää pelkän peruskoulun käyneelle.

Vierailija
28/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö sä seksisistä? Kaikki wt-naiset joiden kanssa olen ollut sängyssä ovat olleet varsin estottomia eikä kumiakaan ole tarvinnut pitää kun muijat imi.

Vierailija
29/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:51"]Tykkäätkö sä seksisistä? Kaikki wt-naiset joiden kanssa olen ollut sängyssä ovat olleet varsin estottomia eikä kumiakaan ole tarvinnut pitää kun muijat imi.

[/quote]

Sitten heräsit. Niska vähän kipeänä, kun nukahdit kuulokkeet päässä Wowia pelatessa? Aamulla taas menet ratkaisemaan asiakkaiden Windows-ongelmia ja kerrot työkavereillesi Linuxin olevan parempi. kahvitauolla kirjoitat tuhmia vauvapalstalle ja saat puoliheijarin.

Vierailija
30/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista pidät, mitä harrastat? Miksi et pidä esim museoista tai oopperasta? Millaista musiikkia kuuntelet ja mitä katsot tv:stä? Mitä kirjoja ja lehtiä luet? Oletko kiinnostunut esim naapurien asioista tai juoruista?

Vierailija
31/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ap kävi nyt Lidlissä ja osti 1,5 kg tarjouksessa olevia kananugetteja perunamuusjauheen lisäksi. Lienee parempi etten kerro tässä asuinkatuani tai muuten siellä tapahtuisi wtf (white trash flight).

Vierailija
32/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:17"]Millaisista asioista pidät, mitä harrastat? Miksi et pidä esim museoista tai oopperasta? Millaista musiikkia kuuntelet ja mitä katsot tv:stä? Mitä kirjoja ja lehtiä luet? Oletko kiinnostunut esim naapurien asioista tai juoruista?

[/quote]

Joskus olen katsonut ovisilmästä jos naapuri on tullut yöllä seurueen kanssa. Muuten en tiedä naapureistani juuri mitään.

En kuuntele musiikkia tai harrasta mitään. Luen satunnaisesti iltapäivälehtiä. Mitään aikakauslehteä en oikeastaan taida lukea.

Museot ja ooppera ovat jääneet minulle vieraaksi instituutiona. Tuttavapiiriini ei myöskään kuulu ketään kulttuurista kiinnostunutta.

ap

Vierailija
33/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:51"]Tykkäätkö sä seksisistä? Kaikki wt-naiset joiden kanssa olen ollut sängyssä ovat olleet varsin estottomia eikä kumiakaan ole tarvinnut pitää kun muijat imi.

[/quote]

Sitten heräsit. Niska vähän kipeänä, kun nukahdit kuulokkeet päässä Wowia pelatessa? Aamulla taas menet ratkaisemaan asiakkaiden Windows-ongelmia ja kerrot työkavereillesi Linuxin olevan parempi. kahvitauolla kirjoitat tuhmia vauvapalstalle ja saat puoliheijarin.

[/quote]

Päivän paras!

http://media2.giphy.com/media/b9aScKLxdv0Y0/giphy.gif

Vierailija
34/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiikerikakkutukka on sellainen kaksivärinen. En muuten tiennytkään, että Alex luetaan wt-nimeksi...

Mulle tulee ap:sta mieleen jotenkin Teiniäidit-sarjan Sanna. Eli sellainen tosi mukavan, rennon ja mutkattoman oloinen tyyppi, joka on hyvää seuraa.

Vierailija
35/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaatko? Jos kyllä, niin millä tyylillä? Lempihajuvetesi?

Vierailija
36/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:57"]

En muuten tiennytkään, että Alex luetaan wt-nimeksi...

[/quote]

Tai oletin että selkeästi vierasperäisiä elementtejä sisältävät nimet ovat wt. Monien suomalaisten tapa lisätä sanojen perään i-kirjain, sekä se ettei suomen kielessä esiinny x-kirjainta, ovat vähän hassuja, enkä katsonut tarpeelliseksi laittaa perään i:tä ja laittaa nimestä pidemmin kirjoitettavaa.

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:57"]

Mulle tulee ap:sta mieleen jotenkin Teiniäidit-sarjan Sanna. Eli sellainen tosi mukavan, rennon ja mutkattoman oloinen tyyppi, joka on hyvää seuraa.

[/quote]

Kiitokset, kiitokset. Keskustelun taso on muutenkin pysynyt mukavan korkeana.

ap

Vierailija
37/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole wt, aivan liian fiksu ja kirjoittaa aivan hyvin. Aito wt ei osaa ilmaista itseään noin hyvin kirjallisesti.

Vierailija
38/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 20:59"]

Meikkaatko? Jos kyllä, niin millä tyylillä? Lempihajuvetesi?

[/quote]

En meikkaa. Ostan hajuveteni yleensä Lidlistä. /ap

Vierailija
39/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:31"]

Ap ei ole wt, aivan liian fiksu ja kirjoittaa aivan hyvin. Aito wt ei osaa ilmaista itseään noin hyvin kirjallisesti.

[/quote]

Tämä on tullut muutamaan kertaan esille, kiintoisaa. Onko siis niin, että jos muuten kuuluu alimpaan sosioekonomiseen luokkaan ja omaa siihen liittyvät stereotyyppiset piirteet, mutta osaa kirjoittaa hyvin, ei ole wt?

ap

Vierailija
40/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh. Aito we ei käyttäisi sanaa "instituutio", saati korvaisi sanaa eli kirjoittamalla l. Minulla on sukuni kautta aitiopaikka wt-kulttuuriin facebookissa, ja se meininki on kyllä ihan toisenlaista. 

Tuomio: liian sivistynyt, ei wt.