Kuulun wt:hen. Haluatko kysyä minulta jotain? ev
Kommentit (71)
Mä olenkin yo-wt!
Yh, kaupungin vuokra-asunto 2 lasta joilla eri isät, käytän huppareita (mm. Abercrombie ja Hollister).
En kylläkään polta, ryyppää, ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä.
Koira on, mutta se ei ole wt-rotuinen, vaan Cottoni.
Olen ihan sinut wt-leimani kanssa :)
64 jatkaa:
Osaan käyttäytyä turvatarkastuksessa sekä laittaa puhelimet, tabletit yms lentotilaan ja pois päältä.
Seuraan urheilua, en käy oopperassa tai teatterissa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:40"]
Moi! Ollaan varmaan aika naapureita, mekin asutaan Viikissä! Mäkin olen wt, mutta sen verran pistän paremmaksi, että mullapa onkin kolme lasta eri miehille.
Mä olen vähän epävarma omasta identiteetistäni, koska liikun wt:n ja taviksen välimaastossa. Tupakoin harvoin enkä oikeastaan juo ollenkaan, opiskelen yliopistossa, teen töitä, ja huolehdin itsestäni ja lapsistani. Toisaalta elämänhallinta on hukassa, olen löytänyt vain huonoja miehiä, talousasiat olen hoitanut erittäin huonosti, olen epäkäytännöllinen ja sotkuinen ihminen.
[/quote]
Ei yliopistossa opiskeleva voi olla wt. Olet wt ainoastaan ironisesti. Oikea wt on käynyt peruskoulun tai korkeintaan amiksen rimaa hipoen.
Et voi olla oikea wt koska todellinen wt ei tiedosta tilaansa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:51"]
Et voi olla oikea wt koska todellinen wt ei tiedosta tilaansa.
[/quote]
Vaikka olisi muuten sangen wt, kuten minä?
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:33"]Miksi määrittelet itsesi valkoiseksi roskaväeksi?
[/quote]
Koska minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta ja wt-mittari antaa muutenkin yli 20 pistettä.
[/quote]
Mulla niitä pisteitä oli 27
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 08:18"]Hmmm tulisikohan tästä vielä muoti-ilmiö, että fiksut wt:t ovatkin on? :D
[/quote]
Ohis. Entä jos ei ole fiksu vaan vitun tyhmä wt?
Täällä kans toinen wt, joka tiedostaa olevansa wt! Käytän usein collegehousuja, 2 lasta kahdelle eri miehelle, tatuointeja löytyy, asun lähiössä, kaksiväriset hiukset joista toinen on shokkiväri, ruokaostokset teen Prismassa ja Lidlissä. Auto on sentään hienompi, ja hajuvesi ei oo markettikamaa ;) en myöskään lue kirjoja, mutta pidän kyllä indie-leffoista. Niin ja en tupakoi ja en juurikaan juo alkoholia. Taidan silti täyttää aika monta wt-kriteeriä.
Tämä on mielenkiintoinen palsta. Ensin kaikki ovat white trashia, mutta kun joku sanoo sellainen olevansa ja luettelee vielä syitä siihen, niin kaikki huutavat kuorossa, että no etpäs ole. Pääasia olla aina eri mieltä ja väittää vastaan joka asiasta. Mutta jos joku nyt vastaavasti kertoisi, että ei ole wt, koska...niin tulisi lauma huutamaan, että oletpas!
Niin mites se seksi, harrastatko yhdenillan suhteita? Käytätkö ehkäisyä? Pidätkö anaaliseksistä? Millainen on miesihanteesi?
Minulla on paljon yhteistä ap:n kanssa. Asun Kulosaaren sillan itäpuolella kaupungin vuokra-asunnossa, käytän huppareita melkein aina, minulla ei ole ajokorttia, syön paljon eineksiä, ja kyllä, ostin myös Lidlin tarjous-kananugetteja ja käytän Lidlin hajuvesiä. Kuinka wt olen kouluarvosanoin mitattuna, kun 10 on totaali-wt?
45 lisää vielä ettei myöskään syö koskaan kasvisruokaa, ja pitää maahanmuuttoa ongelmana.
Lidlin hajuvesi Suddenly Madame Glamour on muuten dupe Chanelin Coco Mademoisellesta. Briteissä oli jopa tehty sokkotuoksutustesti, jossa oli verrattu Madamea ja Cocoa, ja tyyliin yli 80% naisista piti Lidlin tuoksua parempana, kuin Chanelin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:46"]
Niin mites se seksi, harrastatko yhdenillan suhteita? Käytätkö ehkäisyä? Pidätkö anaaliseksistä? Millainen on miesihanteesi?
[/quote]
Miesihanteeni on lempeä. Muihin esittämiisi kysymyksiin en alennu vastaamaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 21:58"]
Lidlin hajuvesi Suddenly Madame Glamour on muuten dupe Chanelin Coco Mademoisellesta. Briteissä oli jopa tehty sokkotuoksutustesti, jossa oli verrattu Madamea ja Cocoa, ja tyyliin yli 80% naisista piti Lidlin tuoksua parempana, kuin Chanelin.
[/quote]
Aina ei tosiaan kannata luottaa liikaa brändeihin. Tein Kaisaniemen metroasemalla muutama päivä sitten sellaisen sokkona tehtävän virvoitusjuomatestin ja Pirkka appelsiinivirvoitusjuoma maistui mielestäni parhaalta. Ostan paljon myös Rainbow'ta, en ole ollenkaan brändejä arvostava ihminen.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:05"]
Teetkö jalkakyykkyä?
[/quote]
En harrasta mitään urheilua. /ap
Mielenkiintoista. Mitä sinun lapsesi harrastavat, missä olet viimeksi ollut lomalla? Osaatko laittaa nesteet/läppärit/etc lentokentän turvatarkastuksessa oikeaan paikkaan näpsäkästi?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:24"]
Mielenkiintoista. Mitä sinun lapsesi harrastavat, missä olet viimeksi ollut lomalla? Osaatko laittaa nesteet/läppärit/etc lentokentän turvatarkastuksessa oikeaan paikkaan näpsäkästi?
[/quote]
Jos Tukholmaa ja Tallinnaa ei lasketa, en ole ollut lomalla kertaakaan täysi-ikäisenä, olen 25-vuotias. Lapsillani ei ole harrastuksia, lähinnä ovat PS3:n tai tietokoneen äärellä jolleivät muuta tekemistä keksi. Välillä, ehkä kerran viikossa, käymme ulkoilemassa Viikin luonnonsuojelualueella ja sen vieressä sijaitsevilla yliopiston pelloilla.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 19:18"]
Kirjoitusasusi ja kielioppisi on aika hyvää pelkän peruskoulun käyneelle.
[/quote]
Kuinka tyypillinen wt kirjoittaisi?