Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulun wt:hen. Haluatko kysyä minulta jotain? ev

Vierailija
19.02.2014 |

.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi määrittelet itsesi valkoiseksi roskaväeksi?

Vierailija
2/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:33"]Miksi määrittelet itsesi valkoiseksi roskaväeksi?

[/quote]

Koska minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta ja wt-mittari antaa muutenkin yli 20 pistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sellainen mittari on ja kuka sen on laatinut? Ei minullakaan ole lukion jälkeistä koulutusta mutta en todellakaan määrittele itseäni tai ketään muutakaan roskaväeksi.

Vierailija
4/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:43"]Missä sellainen mittari on ja kuka sen on laatinut? Ei minullakaan ole lukion jälkeistä koulutusta mutta en todellakaan määrittele itseäni tai ketään muutakaan roskaväeksi.

[/quote]

Virallinen av-wt-mittari, toimii aika hyvin. Siis ei minua haittaa se että kuulun wt:hen.

ap

Vierailija
5/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla collegehousut joiden persuksissa lukee bitch tai queen? Lapsia monelle eri miehelle? Keräätkö Happy Cat-viinipulloja ("kissapulloja")? Onko lastesi nimissä k korvattu c:llä, esim. Mica tai Annica?

Vierailija
6/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei c:llä mutta yksi lapsista on Alex. Lapsista nuorin on eri miehelle. Yhteensä lapsia 3.

ap

Vierailija
7/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vielä täällä. :-)

Vierailija
8/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko horoskooppeihin?

Vierailija
9/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:40"]

Uskotko horoskooppeihin?

[/quote]

En, on minulla sentään jotain järkeä päässä. ;-)

ap

Vierailija
10/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä joku taktinen vinkki, miten wt-nainen pokataan. Viime kesänä yksi n. 25-vuotias gimma esitteli jo tissejä röökikopissa Kontulassa, mutta homma ei siitä pidemmälle edennyt kuitenkaan. Olin pettynyt.

Olen kolmekymppinen insinöörismies. Kuitenkin suht lihaksikas ja kalju ja pukeudun rock-henkisesti. Joku nörtteys musta kuitenkin paistaa, kun ei onnannut? Kiitos-hupparia tai leijonakoruja en suostu pitämään.

Vierailija
11/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:49"]Pistä joku taktinen vinkki, miten wt-nainen pokataan. Viime kesänä yksi n. 25-vuotias gimma esitteli jo tissejä röökikopissa Kontulassa, mutta homma ei siitä pidemmälle edennyt kuitenkaan. Olin pettynyt.

Olen kolmekymppinen insinöörismies. Kuitenkin suht lihaksikas ja kalju ja pukeudun rock-henkisesti. Joku nörtteys musta kuitenkin paistaa, kun ei onnannut? Kiitos-hupparia tai leijonakoruja en suostu pitämään.

[/quote]

Hmm. Uskon, että pokaamisessa on kyse oikealla aallonpituudella olemisesta. Jos ajatusmaailmasi on epä-wt, on pokaaminen kovin vaikeaa.

ap

Vierailija
12/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta wt:ltä, koska tunnut hallitsevan oikeinkirjoituksen. Luulen myös, että oikea wt ei itse tajua/myönnä olevansa sellainen. Av-mittari ei ole erehtymätön!

Vierailija
13/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:23"]Et vaikuta wt:ltä, koska tunnut hallitsevan oikeinkirjoituksen. Luulen myös, että oikea wt ei itse tajua/myönnä olevansa sellainen. Av-mittari ei ole erehtymätön!

[/quote]

Tajusin olevani wt silloin kun luin näitä av:n wt-ketjuja ja tein testin. Jos et tarkoittanut että määritelmällisesti oikeinkirjoituksen osaava ei voi olla wt.

ap

Vierailija
14/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa ehdittiin kysyä lempiruokaa. Monet liharuoat. Ainuttakaan kasvisruokaa ei ole mistä pitäisin.

ap

Vierailija
15/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas paikalla. Paikalla on siis *aito* wt, joka asuu Itä-Helsingissä.

Vierailija
16/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko tupakkaa ja juotko humalahakuisesti?

Onko EU ja maahanmuuttajat yleensä syyllisiä sinun taikka Suomen ongelmiin?

Vierailija
17/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan maahanmuuttajien ottamista, mutta en koe heidän aiheuttavan ongelmiani. Poltan sekä tupakkaa että juon humalahakuisesti. EU:sta en osaa sanoa juuta enkä jaata.

ap

Vierailija
18/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ev, ot, ohis ja ov?

Vierailija
19/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ev on ei viestiä otsikon lisäksi.

Vierailija
20/71 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:49"]Pistä joku taktinen vinkki, miten wt-nainen pokataan. Viime kesänä yksi n. 25-vuotias gimma esitteli jo tissejä röökikopissa Kontulassa, mutta homma ei siitä pidemmälle edennyt kuitenkaan. Olin pettynyt.

[/quote]

Hmm. Uskon, että pokaamisessa on kyse oikealla aallonpituudella olemisesta. Jos ajatusmaailmasi on epä-wt, on pokaaminen kovin vaikeaa.

ap

[/quote]

Kamoon. Täytyyhän sulla olla jotain muutakin inputtia tähän, kun "samalla aaltopituudella" klisee. Idän gimmojakin olet vielä. Mistä Kontulan gimmat diggaa?