Kuulun wt:hen. Haluatko kysyä minulta jotain? ev
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:33"]Miksi määrittelet itsesi valkoiseksi roskaväeksi?
[/quote]
Koska minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta ja wt-mittari antaa muutenkin yli 20 pistettä.
Missä sellainen mittari on ja kuka sen on laatinut? Ei minullakaan ole lukion jälkeistä koulutusta mutta en todellakaan määrittele itseäni tai ketään muutakaan roskaväeksi.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 11:43"]Missä sellainen mittari on ja kuka sen on laatinut? Ei minullakaan ole lukion jälkeistä koulutusta mutta en todellakaan määrittele itseäni tai ketään muutakaan roskaväeksi.
[/quote]
Virallinen av-wt-mittari, toimii aika hyvin. Siis ei minua haittaa se että kuulun wt:hen.
ap
Onko sinulla collegehousut joiden persuksissa lukee bitch tai queen? Lapsia monelle eri miehelle? Keräätkö Happy Cat-viinipulloja ("kissapulloja")? Onko lastesi nimissä k korvattu c:llä, esim. Mica tai Annica?
Ei c:llä mutta yksi lapsista on Alex. Lapsista nuorin on eri miehelle. Yhteensä lapsia 3.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:40"]
Uskotko horoskooppeihin?
[/quote]
En, on minulla sentään jotain järkeä päässä. ;-)
ap
Pistä joku taktinen vinkki, miten wt-nainen pokataan. Viime kesänä yksi n. 25-vuotias gimma esitteli jo tissejä röökikopissa Kontulassa, mutta homma ei siitä pidemmälle edennyt kuitenkaan. Olin pettynyt.
Olen kolmekymppinen insinöörismies. Kuitenkin suht lihaksikas ja kalju ja pukeudun rock-henkisesti. Joku nörtteys musta kuitenkin paistaa, kun ei onnannut? Kiitos-hupparia tai leijonakoruja en suostu pitämään.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:49"]Pistä joku taktinen vinkki, miten wt-nainen pokataan. Viime kesänä yksi n. 25-vuotias gimma esitteli jo tissejä röökikopissa Kontulassa, mutta homma ei siitä pidemmälle edennyt kuitenkaan. Olin pettynyt.
Olen kolmekymppinen insinöörismies. Kuitenkin suht lihaksikas ja kalju ja pukeudun rock-henkisesti. Joku nörtteys musta kuitenkin paistaa, kun ei onnannut? Kiitos-hupparia tai leijonakoruja en suostu pitämään.
[/quote]
Hmm. Uskon, että pokaamisessa on kyse oikealla aallonpituudella olemisesta. Jos ajatusmaailmasi on epä-wt, on pokaaminen kovin vaikeaa.
ap
Et vaikuta wt:ltä, koska tunnut hallitsevan oikeinkirjoituksen. Luulen myös, että oikea wt ei itse tajua/myönnä olevansa sellainen. Av-mittari ei ole erehtymätön!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:23"]Et vaikuta wt:ltä, koska tunnut hallitsevan oikeinkirjoituksen. Luulen myös, että oikea wt ei itse tajua/myönnä olevansa sellainen. Av-mittari ei ole erehtymätön!
[/quote]
Tajusin olevani wt silloin kun luin näitä av:n wt-ketjuja ja tein testin. Jos et tarkoittanut että määritelmällisesti oikeinkirjoituksen osaava ei voi olla wt.
ap
Toisessa ketjussa ehdittiin kysyä lempiruokaa. Monet liharuoat. Ainuttakaan kasvisruokaa ei ole mistä pitäisin.
ap
Ap taas paikalla. Paikalla on siis *aito* wt, joka asuu Itä-Helsingissä.
Poltatko tupakkaa ja juotko humalahakuisesti?
Onko EU ja maahanmuuttajat yleensä syyllisiä sinun taikka Suomen ongelmiin?
Vastustan maahanmuuttajien ottamista, mutta en koe heidän aiheuttavan ongelmiani. Poltan sekä tupakkaa että juon humalahakuisesti. EU:sta en osaa sanoa juuta enkä jaata.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:49"]Pistä joku taktinen vinkki, miten wt-nainen pokataan. Viime kesänä yksi n. 25-vuotias gimma esitteli jo tissejä röökikopissa Kontulassa, mutta homma ei siitä pidemmälle edennyt kuitenkaan. Olin pettynyt.
[/quote]
Hmm. Uskon, että pokaamisessa on kyse oikealla aallonpituudella olemisesta. Jos ajatusmaailmasi on epä-wt, on pokaaminen kovin vaikeaa.
ap
[/quote]
Kamoon. Täytyyhän sulla olla jotain muutakin inputtia tähän, kun "samalla aaltopituudella" klisee. Idän gimmojakin olet vielä. Mistä Kontulan gimmat diggaa?
Miksi määrittelet itsesi valkoiseksi roskaväeksi?