Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset näyttävät vielä yli 30-vuotiaina parikymppisiltä, mutta toiset ovat jo pahasti tätiintyneet ja setääntyneet?

Vierailija
03.11.2020 |

Ihmiset näyttävät kyllä vanhenevan niin eri tahtia. Väittäisin, että miehet naisia nopeammin.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 v omasta mielestäni nuoren näköinen annika. Tosi täydellinen paitsi löysä kaikuva emätin vaivaa. Haaveilen viidennestä vauvasta. Kela maksaa.

Mikä on kaikuva emätin?

Vierailija
142/151 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö terveellistä ravintorikasta ruokaa, liikkuu ja nukkuu hyvin ja käyttää alkoholia kohtuullisesti niin voi paremmin ja pysyy nuoren näköisenä. Ja uskon että se onnellisuus mikä tulee siitä että oikeasti harrastaa vapaa-ajalla jotain mistä oikeasti nauttii tekee jotain ihmeellistä ihan kokonaisvaltaisesti. Olen 29 nainen ja se on yleensä sokki ihmisille koska ajattelevat että olen paljon nuorempi.

Taitaa olla aika yleistä. Varsinkin jos arvioija on sinua vanhempi. On multakin kysytty mielenkiinnosta ikää ja sitten sanottu jotain että veikkas nuoremmaksi. Mutta tarkoittaako se välttämättä sitä? Ehei, ne voi kysyä ikää just päinvastaisestakin syystä.

En tiedä yhtään näytänkö ikäiseltäni, mutta veikkaisin että en ainakaam nuoremmalta. Tosin on musta jopa 21v miehet kiinnostuneet. Silti en pidä todennäköisenä että näyttäisin ikäistäni nuoremmalta.

Lisäksi oon huomannut että kun ikää alkaa tulla 27-29 niin sen jälkeen voi jo parissa vuodessa rupahtaa.

T. 31v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös huomannut että se vaikuttaa paljon onko lapsia vai ei.. johtunee stressistä, unenlaadusta ym.

Ei kannata ylpeillä sillä jos näyttää muita nuoremmalta.

T.31

Vierailija
144/151 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin kasvissyöjät tuntuu säilyvän paremmin. Voi tietysti johtua siitä,että ovat muutenkin tarkempia mitä suuhunsa pistävät.

Vierailija
145/151 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota. Viime vuonna kysyttiin paperit kun ostin alkoholinta olutta :D Olin 35v.

Vierailija
146/151 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä. yleisesti väittäisin tosin, että miehet vanhenevat nopeammin sellaisen nelikyppisen näköisiksi (jo ehkä 30v tienoilla), mutta naiset vetävät monasti ohi taas menopaussin jälkeen ja voivat näyttää reilu 50v ikäisiään miehiä vanhemmilta.

Vierailija
147/151 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää kolmekymppiset jotka luulee olevansa nuorekkaita kun sossuntuilla tehty liuta kakaroita.

Sitten saapuu ne myrskyvuodet kun ne kakarat tulee TEINI-ikään!

Se vie mammojen mehut ja jostain syystä katraansa aikuiseksi luotsanneiden mammatiimissä sitten kaikki ovat ihan ikäisenäs näköisiä nukkavieruja ryppymummoja.

Noin käy sullekin todennnäköisesti jos penskasi vasta 0-12v

Palaa asiaan 2035 ja jos papereita kysytään vielä sitten niin saat miljoonan.

🤣

Saanko miljoonan?

Tein ja elätin lapseni ilman sossutukia vv 1981-2020. Nuorin täytti 18 keväällä:) Teinivuodet meni hienosti, upeita ja fiksuja kaikki.

Nyt 60v alan laittamattomana näyttää ikäiseltäni. Paksut luonnonpunertavat puolipitkät hiukset, ryhdikäs, normaalipainoinen. Iho sileä, ei buldoginposkia eikä leukahelttaa. Vatsalihakset näkyy sivuilla, keskellä päärynänmuotoinen litteä alue siinä missä 4 raskautta joskus vatsaa venytti. Pukeudun aina hyvin, myös ruuhkavuosina.

Ikäryhmässäni on paljon kaltaisiani naisia joista on aika mahdoton arvailla ikää

Vierailija
148/151 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias nainen, ja minulta kysytään edelleen paperit alkoholia ostettaessa ja baaressa. Ei haittaa, mukava asia, että näytän alle 30-vuotiaalta.

Töissä niiltä tippuu aina leuka maahan kun kuulee ikäni, luulevat max 25-vuotiaaksi.

Itekin syytän ja kiitän geenejä.

Vierailija
149/151 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kohdalla nuoremmalta näyttämisen uskon liittyvän terveisiin elintapoihin (ei alkoa eikä tupakkaa, terve ruokavalio, liikuntaa päivittäin muttei liian kovaa treenaamista) normaalipainoisuuteen ilman jojoilua, fitnessdieettejä jne. Ja riittävään nukkumiseen ja lepoon. Geenit tuskin selittää, koska kukaan lapsuuden perheestäni ei ole tai ole ollut vastaava baby face.

Vierailija
150/151 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luultiin 29v 2 lapsen äitinä lasteni siskoksi ja anoppini tyttäreksi:)

Toisaalta sitten työminäni oli todella tiukka: jakku- ja housupukuja, hiukset aina laitettuna, korkkarit jalassa. Juuri tuon babyfacen takia piti korostaa ikää ja pätevyyttä.

Vasta 40v jälkeen pystyi hellittämään ja pukeutumasn rennommin. Toki pukrutumiskulttuurikin muuttui

anoppini tyttäreksi:) ??

Kyllä. Siis minua ja 2 lastani luultiin kälyni sisaruksiksi ja anoppini lapsiksi.

Eli siis anoppi taisi olla tässä se nuorekas?

Vierailija
151/151 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä nolottaa kun ajattelen kolmekymppistä itseäni. Kauhea tanttatyyli. Hiukset puolipitkät kypärät- lämpörullat päähän ennen töihin lähtöä. Paidat kuosiltaan ja väriltään kamalia. Liikaa rouvamaisia kuvioita niissä. Yritin kai olla liian fiini aloittaessani työelämän. En siis tokmannilta niitä ostanut mutta tyyliltään olivat sellaisia.

Kannattaa mieluummin valita yksivärisiä ja perusmallisia vaatteita. Oman rennon hiustyylini olen löytänyt vasta 45 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi