Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

armeija ja lapset

Vierailija
19.02.2014 |

Onko kukaan teistä äideistä käynyt armeijaa vielä sen jälkeen kun lapsia on saatu?

Itseäni kovasti kiinnostaisi vielä käydä armeija (olen ns. Entinen teiniäiti eli olen vasta 20-vuotias ja minulla on kaksoset) Mieheni yukisi minua tässä ja huolehtisi lapsista, mutta minua huolettaa ne lapset, pärjäävätkö kaksivuotiaat viikonlopumutsilla? Onko liian raskasta yhdistää palvelus + perhe?

Kertokaa kokemuksia myös jos miehenne on armeijassa, miltä arki on tuntunut?

kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ajatellu aikanas, ennenku hommaat ipanoita. Ei niillä markkinoilla oo sulle tilaa enää.

Vierailija
2/3 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 05:40"]Olisit ajatellu aikanas, ennenku hommaat ipanoita. Ei niillä markkinoilla oo sulle tilaa enää.

[/quote]

Ja minkähän takia ei muka olisi? TIEDÄN, että susta oli nyt vaan hirveän hauskaa laittaa tollaista kommenttia, mutta onhan armeijassa perheellisiä miehiäkin? Eikä armeijan juna ole mielestäni ajanut heidänkään ohitse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä mennä kokeilee, mutta melkein vetoa voisin lyödä ettet siellä pysy. Alkuaika on varsinkin aika turhauttavaa ja alikersanttien tärkeilevää huutoa kuunnellessa miettisit vaan "miks mä olen täällä kun voisin olla perheeni luona..". Sulla ois niin järkyttävä ikävä varsinkin metsäleireillä ettei mitään rajaa. Mieti vaikka kolmea päivää ilman yhteydenpitoa. Ja kiinnioloja eli kaksi viikkoa pääsemättä kotiin. Käyt iltavapailla ja voi sitä itkun määrää kun et voikaan jäädä kotiin.

Jos sulla ei oo asian suhteen todella korkeaa motivaatiota ja ainut syy käydä intti ois "no se nyt vaan ois siistiä", niin suosittelen unohtamaan asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä