Hienoa, että ryöstöeläkkeisiin ollaan puuttumassa. Verottaja sain nämä ryökäleet Portugalista verotuksen piiriin.
On aivan älytöntä, että jotkut yritysjohtajat pääsevät nostamaan eläkevaroista 600 000 euron vuotuitsa eläkettä Keskon entinen pääjohtaja Matti Halmesmäki ei maksanut lainkaan veroja vuosina 2016 - 2018. Suomessa tulisi saada todellakin eläkekatto eläkkeisiin ja totean tämän ihan oikeistopuolueen edustajana.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten elämä Portugalissa, onko edullista?
T. Köyhis
Keskimääräisiä hintoja pääkaupunkien välillä verraten:
ruoka Portugalissa noin puolet halvempaa
liikkuminen noin puolet halvempaa (joukkoliikenne)
vuokrat noin viidesosan halvempia
vaatteet noin neljänneksen halvempia
tietoliikenne tuplat tai jopa nelinkertaiseen hintaan
keskipalkka noin puolet
Mistä näitä revit?! :D Huutista.
Asun täällä itse, ja ei todellakaan ole vuokrat VIIDESOSAA halvempia.
Hyvin lähellä Suomen tasoa, ja palkat ovat säälittävän pieniä useimmissa työpaikoissa.
Varmaankin, mutta kuka tätä muka käytännössä valvoo? Ei takuulla kukaan. Kyllä täällä on korruptio myös aivan eri tasolla - vähän kun seteleitä syytää oikeaan suuntaan, niin eiköhän tuota "asumista" katsota aika läpi sormien.
Olen siis tuo jolle vastasit. Sanon tämän ihan silläkin kokemuksella, että olen täällä asunut jo useamman vuoden. Kolme kertaa kävi esim. niin, että naapurimme pieksi puolisoaan oikein urakalla ja toki soitimme poliisit, mutta he eivät koskaan tulleet paikalle. Ei vissiin kiinnostanut enää, kun ko. naapuri oli aikamoinen sarjah_kk**ja - näin kuulimme muilta naapureiltamme. Jos tavallisten ihmisten väkivaltaisuuskaan ei kiinnosta, niin ei varmasti kiinnosta raharikkaiden perseilykään.