Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein juttelet vanhempiesi kanssa?

Vierailija
03.11.2020 |

Kuinka usein olette yhteydessä omiin vanhempiin tai he teihini? Minulla on ihan hyvät välit isääni ja äitiini. Asumme kuitenkin eri kaupungeissa ja näemme noin kolme kertaa vuodessa. Äitini soittaa minulle ehkä kerran kuukaudessa ja isä ei koskaan. Olen itse nyt kuudennella kuulla raskaana ja koko tänä aikana en ole saanut yhtäkään puhelua isältäni... tiedän kuitenkin, että hän välittää ja esimerkiksi häissäni piti tosi koskettavan puheen. Näin on ollut siitä lähtien kun muutin 18-vuotiaana omilleni. Silti tunnen pientä kateutta, kun moni ystävistäni on yhteydessä vanhempiinsa jopa viikottain...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään vähintään pari kertaa kuussa. Välimatkaa 130 km. Viestejä laitetaan jos on asiaa tai joskus ihan muuten vaan. Miksi ihmeessä sinä et voi itse soittaa isällesi ja mennä käymään vanhempien luona?

Vierailija
2/5 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on isänpäivä, kai lähdet käymään tai vähintään soitat hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään vähintään pari kertaa kuussa. Välimatkaa 130 km. Viestejä laitetaan jos on asiaa tai joskus ihan muuten vaan. Miksi ihmeessä sinä et voi itse soittaa isällesi ja mennä käymään vanhempien luona?

Olen kyllä ollut yhteydessä ja aina yksipuoleisesti. Nyt en ole hetkeen ollut ja ihmettelen sitä, että hänelle ei tule koskaan mieleen soittaa minulle. Kuten sanoin, näemme noin kolme kertaa vuodessa. Välillämme on yli 700km välimatkaa, joten se ei tuosta noin vaan autolla/junalla taitu. Jos meillä olisi vain 130km välimatkaa, niin varmasti näkisimme todella paljon useammin. 

Vierailija
4/5 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 3-5krt.

Vierailija
5/5 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kanssa ei koskaan olla oltu tekemisissä eikä ikinä soiteltu toisillemme. Äitini soittelee silloin kuin tarvitsee apuani jossain asiassa, viimeksi ehkä kuukausi sitten soitteli. Ollaan näennäisesti hyvissä väleissä, mutta rehellisesti sanottuna ei olla koskaan tultu toimeen.

Sukulaisista olen varmaan läheisin serkkuni kanssa, hänen kanssaan toisinaan tekstaillaan enemmänkin. Toki nyt hänellä uusi naisystävä, joten ovat kiireisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi