Mitä päivän ruokavalioni kaipaa vielä?
Mitä kantsis vielä syödä? Tässä tän päivän syömiset + lisäravinteet:
-Aamupala: Kuppi kahvia ja pala ruisleipää kinkulla ja juustolla
-Lounas: 2 perunaa, nakki/jauheliha/kinkku-kastiketta, kurkkua, tomaattia, salaattia ja lasi maitoa
-Lasillinen beroccaa, kaksi omega3-kapselia, d-vitamiinia
-Välipala: Puolikas avocado sitruunamehulla, kourallinen maapähkinä-manteli-sekoitusta
Eli mitä ruokavalio kaipais vielä iltaan?
Kommentit (94)
[/quote]
Ketä se kiinnostaa? Sinähän sitä täällä kysyit.
[/quote]
Niin, siis mä olen monta kertaa todennut, että jätän vastedes kaakaojauheen pois maidon joukosta, eli ei enää iltakaakaoita. Toi artikkeli oli oma linkitykseni sille, joka kyseli mitä haittaa hiilareista on.
Mitä ihmeen kastiketta? Nakkia, jauhelihaa, kinkkua? Etkö osa tehdä ruokaa?
kalsiumia. maitoa, jugurttia, viiliä, piimää, jätskiä, juustoa
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:06"]
Mitä ihmeen kastiketta? Nakkia, jauhelihaa, kinkkua? Etkö osa tehdä ruokaa?
[/quote]
Ei oo mun tekemä ruoka. Mies yhdisti jääkaapista löytyvät jämät, ettei tarvi heittää roskiin. Hyvältä maistui.
Okei, voisin ottaa iltapalalla mukillisen kaakaota ja juustovoileivän. Ehkä tosta tulis tarpeeksi kalsiumia. Pitäisköhän ottaa vielä muutakin?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:10"]
Katso eilinen aloituksesi.
[/quote]
Mitä se hyödyttäisi? Söin eilen eri tavalla kuin tänään.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:10"]
Katso eilinen aloituksesi.
[/quote]
Mitä se hyödyttäisi? Söin eilen eri tavalla kuin tänään.
[/quote]
Voi jestas. :D Aiotko tulla siis joka ilta tänne kyselemään?
[/quote]
Voi jestas. :D Aiotko tulla siis joka ilta tänne kyselemään?
[/quote]
Jaa-a, en ole tehnyt suunnitelmaa asian suhteen. Kysyin eilen ekan kerran ja tänään toisen, koska asia on mulle ruokavalion muutosten takia ajankohtainen. Kannattaa tehdä jotain muuta kuin päivystää palstalla, jos avaukset riepovat.
Hiilareita sulla taitaa tulla aikas tavalla ja proteiinia jää taas saamatta. Jätä se leipä yhteen ateriaan päivässä tai laita siihen päälle ainakin keitetty kananmuna tai raejuustoa. Raejuusto on muuten ihan törkeän hyvää ruisleivällä kurkkusiivujen kera ;)
Iltapalaksi voisit pilkkoa hedelmäsalaatin ja laitat mukaan raejuustoa, on hyvää ja ihan fiksua!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:25"]
Hiilareita sulla taitaa tulla aikas tavalla ja proteiinia jää taas saamatta. Jätä se leipä yhteen ateriaan päivässä tai laita siihen päälle ainakin keitetty kananmuna tai raejuustoa. Raejuusto on muuten ihan törkeän hyvää ruisleivällä kurkkusiivujen kera ;)
[/quote]
Mitä tosta pitäis sun mielestäsi karsia, että liiallisia hiilareita sais pois? Mistä muusta sais proteiinia kuin raejuustosta? Kiitos muuten vinkistä, raejuusto on hyvää joten voisin ruveta syömään sitä säännöllisesti.
Kokeile kiloklubin tai keventäjien palstaa, siellä kaikki pyörii kilojen ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:33"]
Kokeile kiloklubin tai keventäjien palstaa, siellä kaikki pyörii kilojen ympärillä.
[/quote]
Mä en ole laihduttamassa vaan kohentamassa muuten vaan ruokavaliotani. Mittani ovat 167 cm/60 kg.
Söin tällaisen iltapalan:
-Paistettu kananmuna, jonka sekaan sulatettu/lämmitetty pari siivua juustoa ja kaksi keittokinkkusiivua.
-Mukillinen kaakaota
-Puolikas appelsiini
No niin, nyt on päivän ruoat syöty, eli joku asiantuntija vois arvioida kokonaisuutta ja sanoa mitä olis liikaa ja mitä liian vähän.
ei kiinnosta, mene kiloklubiin tms vaikka et laihduta...
Mene nyt sinne kävelyllesi, jossa ei tule hiki, niin saat lihakset näkyviin ja kunnon kohoamaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 19:21"]
ei kiinnosta, mene kiloklubiin tms vaikka et laihduta...
[/quote]
Miksi vastailet avauksiin jotka eivät kiinnosta sinua?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:26"]
[/quote]
No niin ap, tässä sitä tietoa siitä kaakaosta.
[/quote]
Voit tsekata kaakaojauheesi hiilihydraattipitoisuuden kaakaojauhepakettisi kyljestä. Minulla on hyvin, hyvin hiilihydraattipitoista kaakaota.
[/quote]
Ketä se kiinnostaa? Sinähän sitä täällä kysyit.