Mua aina vähän säälittää ihmiset, jotk pukeutuvat epämuodikkaasti
Herää kysymys missä menneessä nämä ihmiset elävät.
Kommentit (54)
Älä suotta tuhlaa sääliäsi epämuodikkaasti pukeutuviin.
Suurin osa heistä(kuten esim minä) on aikaansa edellä ja me pukeudumme jo nyt tulevaan muotiin.
Emme siis elä menneessä ajassa, vaan jo tulevassa.
Tämän päivän epämuodikkuus on huomispäivän muotia.
EI ole varaa kuule ostaa.Uuden takin ostin nyt itselle Tokmannista 8 vuoden jälkeen.Maksoi 30e.joka sekin paljon rahaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
EI ole varaa kuule ostaa.Uuden takin ostin nyt itselle Tokmannista 8 vuoden jälkeen.Maksoi 30e.joka sekin paljon rahaa mulle.
Saat vapaasti lahjoittaa rahaa mulle muodikkaisiin merkki-vaatteisiin ym. Myös lapseni tarvitsisivat Tommy Hilfigeriä, Adidasta ja Haglöfsiä, sekä Helly hansenia...
Vierailija kirjoitti:
Pillihousut on vaan niin rumat. Kaikilla.
Ainoan poikkeuksen tekevät noin 190-senttiset a norektiset rokkitähdet, joille suon moiset pöksyt jalkaan.
Eikö niiden jo pitänyt mennä pois muodista?
Eivätkä ole. Pillifarkut sopivat hyvin saappaiden ja nilkkureiden kanssa. Hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hauskaa pukeutua mahdollisimman mauttomasti. Haastan usein itseni "kehtaamaan" mennä jossakin järkyttävässä asussa lähikauppaan... Kukaan ei ole vielä sanonut mitään, joten ei kai ketään kiinnosta edes.
Hyvä idea :) Nuorta voidaan tuolloin pitää jonain tyylin edelläkävijänä, mutta meikäläistä 52 v pidettäisiin varmaan vain aidosti tärähtäneenä.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta tuhlaa sääliäsi epämuodikkaasti pukeutuviin.
Suurin osa heistä(kuten esim minä) on aikaansa edellä ja me pukeudumme jo nyt tulevaan muotiin.
Emme siis elä menneessä ajassa, vaan jo tulevassa.
Tämän päivän epämuodikkuus on huomispäivän muotia.
Jos haluaa olla aikaansa edellä ja tietää, mikä tulee seuraavaksi muotiin, tarvitsee vain katsoa täältä, mitä eniten pilkataan. Kouvolatukka tulee vielä muotiin!
Missä sinä hyvin pukeutuneita ihmisiä tapaat? Enemmänkin ongelmana on se että itse on kuin riikinkukko tuulipukukansan keskellä kun erehtyy laittamaan muuta kuin pultsarin näköiseksi itsensä.
Kun ikää on riittävästi, niin huomaa, miten samat muoti-ilmiöt toistuvat yhä uudelleen, kuten esimerkiksi farkkujen lahkeitten leveys tai korokepohjakengät. Ja mikä helpotus, kun on niin vanha, ettei tarvitse pukeutua muodin mukaan, vaan käyttää niitä lähes ikuisestikestäviä vaatteita ja jalkineita. Säälittää katsella varsinkin nuoria, joilla ei vielä itsetunto riitä muuhun kuin muodin perässä juoksemiseen, sopivat ne vermeet sitten vartalolle tai ei.
Mukavuus ennen kaikkea, aivan sama jos valitsemani vaatteet ei muita miellytä. Ostan sitä mistä itse tykkään, enkä anna muiden määritellä mun tyyliä.
Minua vähän naurattaa ihmiset, jotka hyllyvät ja tursuavat liian pienissä muotivaatteissaan ja kalisevat talvella sinisinä tennareissaan.
Ei riitä, että tietää mikä on muotia. Pitää myös ymmärtää oman vartalonsa rajoitukset ja puutteet, sekä nähdä minkätyyppinen/värinen vaate sopii juuri itselle. Ihmisistä myös näkee kauas, kun päällä on jotain epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas säälittää ihmiset, jotka pukeutuvat tosi muodikkaasti. Koska jos oikeasti seuraa muotia ja pukeutuu just siihen, mikä on muodissa, pitää olla ostamassa koko ajan uutta vaatetta. Siis koskaan ei ole hyvä, kun muoti muuttuu kuitenkin niin nopeasti. Lisäksi muodikas look on tosi helppo kopioida toisilta, eli luovuutta tai omaa tyyliä tai makua muodikkaalla harvoin on.
Jep. Muodikas on vaan muiden kopioija.
Ei jaksa olla muodikas kun vaatteet on taas hetkessä karvassa, kuolassa ja mudassa. Käytännöllisyys, kestävyys, kosteudenkesto ja lämpö merkkaa eniten.
Ei minua niin kovasti vaatteet ja muoti kiinnosta vaikka olisi vara ostaakin. Ei ei.
Klassikkovaatteet ovat aina muotia. Muodikas sen sijaan ei läheskään aika ole tyylikästä.