Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua aina vähän säälittää ihmiset, jotk pukeutuvat epämuodikkaasti

Vierailija
03.11.2020 |

Herää kysymys missä menneessä nämä ihmiset elävät.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto teihin uppoaa mikä tahansa rölläys 😁 Eikä yhtään provohuutajaa. Olen pettynyt teihin.

Ap

Vierailija
22/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina säälittää ihmiset , jotka säälivät toisia ihmisiä noin pinnallisen syyn takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän säälittävät sellaiset ihmiset, joiden pohdinta menneessä elämisestä jää sille tasolle, että jotkut niinq pukeutuvat epämuodikkaasti.

Vierailija
24/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää Porvoolaiset jotka jää kiinni:D

Vierailija
25/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pukeudu muodikkaasti, mutta ihan siististi ja sellaisiin vaatteisiin, jotka mielestäni sopivat mulle. Eikö se ole vain hyvä, että kaikki eivät ole muodikkaita?  Me epämuodikkaat annetaan teille muodikkaille tilaisuus olla oman elämänne catwalkilla aina kun kotoa poistutte.

Vierailija
26/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto teihin uppoaa mikä tahansa rölläys 😁 Eikä yhtään provohuutajaa. Olen pettynyt teihin.

Ap

Sillä ei ole merkitystä onko aloitus provo vai ei, jos siitä saamme kollektiivisesti aikaan kivaa keskustelua.

Vierailija
27/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan jäänyt kiinni, kun ihan itse ilmoitin että tämä oli rölli ja te uskotte v i t t u kaiken mitä täällä lukee.

Ap

Vierailija
28/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä vaatteissa on mukavuus ja liikkuvuus. Ei voi vähempää kiinnostaa mitä joku vttupää ajattelee. Olen vapaa teidän irvailuista ja arvostelevista katseista. Vapaa matrixista ja sen materian mässäilystä ja riippuvuudesta. College housut on mukavimmat housut shortsien jälkeen. Niitä voi pitää missä vain ja ennen kaikkea niillä nousee jalka hyvin, onnistuu hyppypotkut ja kierrepotkut vttupäiden naamaan.

Vierailija
29/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää ihmiset, jotka pukeutuvat muodin mukaan. Nythän muoti on ihan hirveetä ja ne luulee olevansa jotenkin kauniita niissä hirveissä ysärifarkuissaan ja paksupohjaisissa kengissään. Naurattaa kun näen sellaisiin pukeutuneita ihmisiä. Samoin jotkut tosi isot toppatakit, jotka saa käyttäjän näyttämään läskiltä:D:D:D. Haha, pitäkää vaan semmosia.

Vierailija
30/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa kiinnostaa. Pukeudun juuri niin mauttomasti kuin haluan - UGG-kenkiin, printteihin, väreihin, legginseihin, verkkareihin jne. Jos itse tykkään niin miksi olisin käyttämättä niitä, koska muut ihmiset eivät tykkää?

Vierailija
31/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sillä ei ole merkitystä onko aloitus provo vai ei, jos siitä saamme kollektiivisesti aikaan kivaa keskustelua.

Kiva keskustelu = haukutaan muodikkaita?

Vierailija
32/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättitissit ilman rintsikoita ..päällä löysä valkoinen tee- paita jossa edessä ruskea kastiketahra.

Näin pukeutui 15 vuotias pluskoon tyttö kauppareissullaan..

Varmaan elämänhallinta hukassa?

Vierailija
33/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta en tarvitse sääliäsi.

Vierailija
34/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jättitissit ilman rintsikoita ..päällä löysä valkoinen tee- paita jossa edessä ruskea kastiketahra.

Näin pukeutui 15 vuotias pluskoon tyttö kauppareissullaan..

Varmaan elämänhallinta hukassa?

Samoin jotkut tosi isot toppatakit, jotka saa käyttäjän näyttämään läskiltä:D:D:D. Haha, pitäkää vaan semmosia.

Vierailija
35/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän säälittää ihmiset jotka juoksee pintamuodin perässä.

Vierailija
36/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan jäänyt kiinni, kun ihan itse ilmoitin että tämä oli rölli ja te uskotte v i t t u kaiken mitä täällä lukee.

Ap

Trolo lol trolo lol trolo lollolloo

Sävel Radetzky- marssi

Vierailija
37/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä oli niin säälittävä aloitus ja haisi heti provolta etten jaksanut lukea kommentteja!

Vierailija
38/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillihousut on vaan niin rumat. Kaikilla.

Ainoan poikkeuksen tekevät noin 190-senttiset a norektiset rokkitähdet, joille suon moiset pöksyt jalkaan.

Eikö niiden jo pitänyt mennä pois muodista?

Vierailija
39/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen saa pukeutua kuten haluaa enkä ole itsekään muodikas/trendikäs. Mutta se särkee omiakin silmiäni, jos ihmisellä on päällä vääränkokoiset vaatteet. 

Vierailija
40/54 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Itse rakastan seurata muotia ja pukeudun aina siististi ja tyylikkäästi vaikka menisinkin lähikauppaan hakemaan maitoa. En silti oleta, että kaikki olisi kiinnostunut muodista. Toki jos on rikkinäiset ja likaiset vaatteet saatan kiinnittää huomiota ja miettiä onko kaikki ok. 

Eikö tuollut juuri muotia, ainakin jonkin aikaa sitten?