Mua aina vähän säälittää ihmiset, jotk pukeutuvat epämuodikkaasti
Herää kysymys missä menneessä nämä ihmiset elävät.
Kommentit (54)
Jotkut pukeutuu mieluummin tyylikkäästi kuin muodikkaasti, mikä voikin olla kestävämpi valinta. Ja jotkut ei välitä muusta kuin käytännöllisyydestä.
Miksi? Itse rakastan seurata muotia ja pukeudun aina siististi ja tyylikkäästi vaikka menisinkin lähikauppaan hakemaan maitoa. En silti oleta, että kaikki olisi kiinnostunut muodista. Toki jos on rikkinäiset ja likaiset vaatteet saatan kiinnittää huomiota ja miettiä onko kaikki ok.
Ai minkätakia? Mä pukeudun ihan niinkuin haluan. Näytän kassialmalta, mutta mitä sitten? Mitä sen sua pitäis koskettaa? Mieluummin olen löysissä vaatteissa kuin sellaisissa kiristävissä. Vielä kun haen vaatteeni facebookin roskalavaryhmistä, niin niistä on enimmät kemikaalit ja hajut haihtuneet.
Mä tykkään tyylikkäistä ja naisellisista vaatteista. En ikinä pukeutuisi mihinkään muotikammottavuuksiin. Nyt näyttää olevan muodissa paksupohjaiset kengät ja ne on vaan rumat.
En ole kiinnostunut muodista, mutta itselläni on aina ihan outo ja nuhjuinen olo, jos en ole pukeutunut omaan silmään kivasti. Esim tänään piti rientää yllättäen kaupungille ja sattui olemaan sadeilma ja heitinkin päälle nopeasti vain sadetakin ja jonkun huivin joka näytti siltä että kuuluu ennemmin 60v huovuttaja taideleirinaiselle kuin minulle, sekä ekat kengät mitä eteisestä löytui (kivat 3kk sitten nyt jo nuhjuiset ja sadesäällä outo valinta). Ei se suttuinen olo tullut siitä, että ajattelin muiden katsovan (kun ketään ei oikeasti kiinnosta), vaan siitä etten tuntenut itseäni ollenkaan mukavaksi tai kivannäköiseksi noissa vaatteissa
Ap, minä taas säälin sinua ja saat ihan arvata miksi😅
Pukeudun niihin vaatteisiiin, joista itse pidän, en niihin, mihin joku haluaisi minun pukeutuvan, muotia, tai ei, eikä kiinnosta sen enempää sinun säälisi, kuin muidenkaan mielipiteet, sillä yksikään teistä ei osallistu vaatekustannuksiin.
Työnnä se säälisi vaan sinne, minne aurinko ei paista.
Mua taas säälittää ihmiset, jotka pukeutuvat tosi muodikkaasti. Koska jos oikeasti seuraa muotia ja pukeutuu just siihen, mikä on muodissa, pitää olla ostamassa koko ajan uutta vaatetta. Siis koskaan ei ole hyvä, kun muoti muuttuu kuitenkin niin nopeasti. Lisäksi muodikas look on tosi helppo kopioida toisilta, eli luovuutta tai omaa tyyliä tai makua muodikkaalla harvoin on.
En elä menneessä, vaan sellaisessa todellisuudesa, jossa arvoni ei ole kiinni vaatteistani eikä ulkonäöstäni. Minulla on niin paljon rahaa ja ammatillista että ei kirpaise pätkääkään kävellä prismaan tai vaikka lounasravintolaan verkkareissa. Jos aapeeta säälittää niin ei mua haittaa sekään, koska en ehdi edes huomata.
En muutenkaan seuraa tuntemattomien ihmisten tekemisiä, joten mitäpä mä niiden suunnittelemista rytkyistäkään stressaisin.
Mua aina vähän säälittää ihmiset, jotka kyttää toisten pukeutumista varsinkin jonkun muodikkuuden näkökulmasta. Herää kysymys, onko niiden elämä pelkkää tyhjänpäiväistä pintaliitoa.
Muoti sopii minusta parhaiten kaikille heille, joilla ei ole lainkaan omaa tyyli saati tilanne tajua. Muodit muuttuu kun taas tyyli voi olla ikuista
Vaatii rahaa ostaa joka kaudelle muotikengät ja muotitakki ja siihen tykötarpeet huiveineen ja päähineineen.
Minulla on nytkin talvikengät joilla olen kävellyt 10 vuotta joka talvi.
Talvitakkini on myös 10 v vanha, mutta edelleen linjoiltaan muodikas, koska klassinen malli, Piristtän sitä huiveilla. Laukkuni malli on viiden vuoden takaa jne.
Pidän jalkineita ja vaatteita hyvin, Puhdistan niitä, harjaan takin, kengät puhdistan ja kiillotan aina tarvittaessa.
Katukuvassa en erotu mitenkään muista. Saan joka paikassa ystävällistä normaalia palvelua.
Minua syrjitä kaupoissa, virastoissa, toimistoissa, kahviloissa, ravintoloissa eikä missään muuallakaan, vaikka en olekaan viimeisen muodin mukaisesti pukeutunut.
Hoidan hiukiani hyvin, ja käytän työssä kevyttä kevyttä meikkiä.
Säälittää vähän hikipajatehdasroskamuotiin rahansa tuhlaavat, ennemmin panostan laatuun.
Minusta on hauskaa pukeutua mahdollisimman mauttomasti. Haastan usein itseni "kehtaamaan" mennä jossakin järkyttävässä asussa lähikauppaan... Kukaan ei ole vielä sanonut mitään, joten ei kai ketään kiinnosta edes.
Nyt oli onnistunut provo, saa hyvin aikaan keskustelua!
Tyylikkyys ja muodikkuus on kaksi ihan eri asiaa. Muodikas ei aina ole tyylikäs.
Minä käytän vaatteita jotka tuntuvat päällä hyvältä. Kun kangas alkaa hajota, täytyy löytää jokin toinen lempivaate tilalle. Silti kaapeissa vieläkin liikaa vaatteita. Uusia en aio ostaa pitkään aikaan, viis muodista. Jos joku luulee köyhäksi tms. jolla ei ole varaa uusiin vaatteisiin, niin sittenhän luulee.
En ole kovin kiinnostunut muodista. Saatan käyttää epämuodikkaita vaatteita, jos pidän niistä, esim. joku lempitakki tai -kengät.