Oikeesti ottaa päähän (salarakasasiaa)
No niin. Netissä tutustuin mieheen joka muutamaan otteeseen perunut tapaamisen-viimeeksi eilen.
No tänään olin menossa tapaamaan, mulle pelkät kahvit olis ok.
Mitä tekee mies??? Peruu kun olen käytännössä hänen oven takana (tarkka osoite ei siis tiedossa).ei suostunut edes näytille tulemaan, koska ei luota itseensä..eli haluaa minua mutta ei halua? Ollaan varattuja molemmat joten kai se oikein toimi. On pettänyt aiemmin ja sanoi että "on rikkonut itseään aiemmin".
Blaaah mua kiinnostaa toi mies..olin siis valmis jo pettämään miestäni.
Haluaa pysyä ystävänä. .mutta kyllä mua ärsyttää kun en päässy häntä koskemaan....
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:53"]
Jos miehesi ei ole kuuteen vuoteen pannut sinua, niin jätä jo helvettissä se. Onhan sillä nyt varmasti jo joku hoito itselläänkin. Ei normaalimies voi olla noin kauan ilman!!
[/quote]
Minä olin 5 vuotta.
Kun sitä vain toivoi että jos vaimo jossain vaiheessa kiinnostuisi taas.
Eikä sitä jaksa koko ajan tulla torjutuksi, joten kyllä ne seksihalutkin vähenee.
Ja halusin olla uskollinen.
Sitten hommasinkin rakastajattaren kun tajusin että en aio olla loppuelämääni selibaatissa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:14"]
No niin joku täällä ymmärtää mua:-) t ap
[/quote]
Jos mies peruu tuolla tavalla tapaamiset niin epäilen että hän jänistää.
Kannattaa kysyä suoraan että mikä mättää.
29
Nyt on erottu lopullisesti. Ei halua keskeneräisiä asioita elämäänsä. Jne blaablaa. Ap
Ekana suosittelisin eroamaan miehestäsi jos et häntä rakasta ja jos ei ole intohimoa. Toiseksi uskon että hän halusi vaan pelailla sinulla, tais olla narsistinen ja nautti ku sai narutettua sinua. Kannattaa yrittää hakee seuraa muualta kuin varatuista sillä kyllä sinkkumiehilläkin on tarpeensa. Ap miksi olet miehesi kanssa yhdessä jos saan kysyä :)?
Kannattais justiisa ap niitten lasten takia erota, ei Se lapsille tee hyvää jos vanhemmat eivät rakasta enään toisiaan ja tappelevat :/ itse olen avioero lapsi ja Se oli paras päätös minkä vanhempani tekivät. Mieluummin näyttäisit esimerkkiä ettei tarvitse pettää. Kyllä uskon että olet vahva nainen ja selviät tuosta :) mieti sittenn kun pitkin eronnu ja et ollut uskoton voit myöntää edes jossain olevasi parempi ja hyvä roolimalli lapsillesi :) voimia ap!
Ootteko te siis jo tavanneet vai vain jutelleet netissä ja sopineet tapaamisia, jotka mies on perunut?
No se tuli toisiin ajatuksiin ja päätti ettei haluakaan pettää tyttöystäväänsä/ vaimoansa. Tältä palstalta ei yläpeukkua pettäjille heru, se on nähty miljoonissa ketjuissa.
Siis juteltu puhelimessa. Piti nähdä tänään, kun satuin samalla paikkakunnalla olemaan. Menin melkein oven taakse, kunnes perui. Sanoin että voin tulla vaan kahville, hän sanoi että ei onnistu, koska siitä ei pelkällä kahvilla selvittäs. Ajattelen sen sit niin, että olen hänelle enemmän kun kertapano. t. ap joo ja sanoi että nyt ei moraali anna periksi, että hänen pitäisi ensiin erota ja sitten voitaisiin olla. on pettänyt aiemminkin sen tiedän.ap
Ei asu. Yksin asuu. Naisystävä jossain kauempana. Tosi outo. aamulla soitin "joo oon alasti täällä sängyllä, tuutko tänne" - otin bussin ja lähdin tulemaan. No hannas ja hannas ja sit peru. Mut hitto, kyl mä tän katon loppuun asti. ap Mä poistin mun sähköpostiosoitteen ja sillä oli mun nro, johon otti yhteyttä. Luulin jo että se ei ikinä ota yhteyttä. On tulossa mun kotipaikkakunnalle ensi kuussa, jolloin nähdään kahvilla (jos hän uskaltaa XD).. ja tekstarilla peru , soitin perään ja sanoin että eikö herralla ole pokkaa tulla sanomaan kasvotusten. Ei uskalla, kun siinä on se vaara että ei voi pitää näppejä erossa minusta. Tiedän että haluaa minua ja kyllä se sama täälläkin on. ap
Siis vähäx ärsyttää, ku pettäjiinkää ei voi enää luottaa
#miehetonsikoi #salarakas #dangerouslife
No voi kyynel,varattu nainen ei saanutkaan munaa varatulta mieheltä ja nyt pitäisi vielä mammojen sympata/neuvoa? Ole huoleti,kyllä niitä uroshuoria on muitakin kuin tuo yksi,pettäjillehän on omat deittisivustotkin.
On sillä.ap