Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka tykkää jahdata, onko aina huono asia?

Vierailija
12.08.2022 |

Psykologia sanoo tällainen mies tykkää ruokkia egoaan jahdatessaan naista, mutta siinä ei ole kyse tunteista.

Mitä mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiinnostus loppuu kun jahti tuottaa tulosta. Sitten jahtaa seuraavaa.

Vierailija
2/21 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Onko. Mitä mieltä mies on?

Tulee mieleen kettu, joka jahtaa omaa häntäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan tilanteesta ja ihmisistä.

Vanhemmillani on selkeästi tuollainen dynamiikka, että mies jahtaa ja nainen pakoilee, ja heillä se on toiminut yli 30 vuotta.

Eli sopii joillekin!

Vierailija
4/21 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono asia, jos ei usko kun toinen sanoo ei, ja varsinkin jos käyttää manipulointia ja väsytystaktiikkaa saamakseen haluanansa - ja erityisesti, kun se kiinnostus lakkaa siihen, kun on haluamansa saanut.

Vierailija
5/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinta oman egon pönkittämisestä on liian pois sulkevat. Itse tykkään jahdata koska luulen löytävåni jotain ainut laatuista, tosin suurinta hupia tuo itse jahti, kuin viimeisen iskun antaminen, ihan kuin saalistavalla kissalla, joka leikittelee saaliinsa kanssa

Vierailija
6/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että yski syy, miksi minä (mies) olen usein päätynyt ns frienzonelle ja vastaavasti harvemmin edennyt kenenkään kanssa parisuhteeseen johtuu ainakin osaksi siitä, että en jaksa, enkä ole oikeastan koksaan viitsint käyttää aikaani kumppanin metsästämsieen ja hakemsieen,. Saati sitten, että olisin alkanut jahtaamaan ketään naista ajatuksella, että kun vain tarpeeksi jahtaan häntä, niin hän kyllä vielä joskus asettuu rinnalleni niin, että sitten voimme yhdessä jatkaa samaaan tahtiin parisuhteessa.

Vierailija
7/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavoittelin aiemmin aina vaan sellaisia miehiä jotka eivät jahdanneet minua yhtään, vaan päinvastoin minä jahtasin heitä. No yllättäen ne jutut ei ikinä toimineet, kyseiset miehet dumppasivat minut heti kun iskivät silmänsä minua parempaan naiseen. 

Jatkossa en enää lähde mihinkään sellaiseen juttuun, jossa mies ei jahtaa minua. Olen riittävän monta kertaa tarjonnut itseäni hyväksikäytettäväksi, nyt se saa loppua. 

Vierailija
8/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tavoittelin aiemmin aina vaan sellaisia miehiä jotka eivät jahdanneet minua yhtään, vaan päinvastoin minä jahtasin heitä. No yllättäen ne jutut ei ikinä toimineet, kyseiset miehet dumppasivat minut heti kun iskivät silmänsä minua parempaan naiseen. 

Jatkossa en enää lähde mihinkään sellaiseen juttuun, jossa mies ei jahtaa minua. Olen riittävän monta kertaa tarjonnut itseäni hyväksikäytettäväksi, nyt se saa loppua.

Huokaus. - On se tietysti mukava lukea, että on naisiakin, tai siis ainakin yksi nainen joka on ollut valmis oikein jahtaamaankin miehiiä saadaakseen haluamansa. Mutta kuinka moni mies olisikaan loppuikänsä sinkkuna, jos ajattelisivat, että eivät ala jahtaamaan ketään, vaan se olkoon naisten tehtävä jahdata häntä tai vaikka vain pyytää ao miestä treffeille..... 

Vierailija
9/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi on oikeassa. Vallankäyttöä, kontrollointia, joka kohdistuu vain johonkin. 

Tunteet, rakkaus, välittäminen ovat ihan jotain muuta. Rakkaus ei sido, jahtaa, painosta eikä pakota.

Vierailija
10/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, jos miehen mielenkiinto loppuu heti siihen, kun saa haluamansa.

Tuo on silti ikävä fakta, että jos mies ei "jahtaa" naista, se on lähes aina merkki siitä, ettei nainen ole miehen mielestä kovin kiinnostava. Myös minulla on ollut tällaisia suhteita, joissa minä olen ollut se jahtaaja, ja niissä kävi huonosti joka kerran, kun mies löysi jonkun sellaisen naisen, joka oikeasti kiinnosti. Sittemmin olen ollut tietoisesti passiivisempi osapuoli, vaikka olisin itse kuinka kiinnostunut, koska silloin ainakin tiedän, että myös miestä todennäköisemmin aidosti  kiinnostaa, jos hän viitsii nähdä vaivaa jahdatakseen minua.

Vierailija
11/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkinta oman egon pönkittämisestä on liian pois sulkevat. Itse tykkään jahdata koska luulen löytävåni jotain ainut laatuista, tosin suurinta hupia tuo itse jahti, kuin viimeisen iskun antaminen, ihan kuin saalistavalla kissalla, joka leikittelee saaliinsa kanssa

Onneks en harrasta stalkkereita

Vierailija
12/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä potentiaaliselta stalkkerilta

Vierailija
13/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jahtaa minua, se on varma merkki siitä, ettemme sovi yhteen. Indikoi, ettei ole henkisesti kypsä ja tasapainoinen aikuinen ihminen.

Vierailija
14/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi on oikeassa. Vallankäyttöä, kontrollointia, joka kohdistuu vain johonkin. 

Tunteet, rakkaus, välittäminen ovat ihan jotain muuta. Rakkaus ei sido, jahtaa, painosta eikä pakota.

Sinun mielestäsi siis halu ei kuulu rakkauteen. Ja zeniläinen harmonia taas on rakkauden ydintä.

Vierailija
15/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että yski syy, miksi minä (mies) olen usein päätynyt ns frienzonelle ja vastaavasti harvemmin edennyt kenenkään kanssa parisuhteeseen johtuu ainakin osaksi siitä, että en jaksa, enkä ole oikeastan koksaan viitsint käyttää aikaani kumppanin metsästämsieen ja hakemsieen,. Saati sitten, että olisin alkanut jahtaamaan ketään naista ajatuksella, että kun vain tarpeeksi jahtaan häntä, niin hän kyllä vielä joskus asettuu rinnalleni niin, että sitten voimme yhdessä jatkaa samaaan tahtiin parisuhteessa.

Älä ala kavereitasi stalkkaamaan ja ahdistelemaan. Menetät siinä helposti koko kaveripiirisi.

Vierailija
16/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi siis halu ei kuulu rakkauteen. Ja zeniläinen harmonia taas on rakkauden ydintä.

Kunnioitus ja arvostus tulevat ensin.

Jos et arvosta toista henkistä olentoa, halusi on pelkkää pölyä ilmassa, tyhjää täynnä.

Vierailija
17/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahtasihan se yks platoon ssa kun joku yritti ravata karkuun.

Vierailija
18/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et arvosta toista henkistä olentoa, halusi on pelkkää pölyä ilmassa, tyhjää täynnä.

Nuo eivät sulje pois toisiaan. Buddhalaisuus on hyvä esimerkki siitä. Voi olla samaan aikaan haluava ja arvostava.

Vierailija
19/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät sulje pois toisiaan. Buddhalaisuus on hyvä esimerkki siitä. Voi olla samaan aikaan haluava ja arvostava.

Jos arvostaa, ei jahtaa eikä pyri painostamaan. Näin minä koen ja näin minun todellisuudessani ja universumissani eletään.

Rinnakkastodellisuudessasi voi olla eri säännöt. En haluaisi elää siinä, eikä onneksi tarvitse.

Vierailija
20/21 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se jahtaaminen toimi kummallakaan. Pitää molempien tykätä toisistaan, niin silloin ei tarvi kenenkään jahtailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän