Mitä mieltä olette nimestä Katariina?
Kommentit (57)
Vai onko sittenkään oikeasti ;-D ? *VINK VINK VINK*
Vierailija kirjoitti:
Oli huono pano, surkea oikeammin.
Minunkin mieheni pani Katariinaa vuoden ajan. Sai siltä klamydia ja joulukortin.
Se on kaunis nimi, perinteinen ja sointuva. Tykkään siitä paljon enemmän kuin nimen pohjalta tehdyistä lukemattomista lyhennöksistä. Minulla on itselläni tuollainen lyhennösnimi, ja aina ihmiset kysyvät, onko nimeni oikeasti Katariina. Joo ei. Olisikin.
Katriina on kauniimpi ja helpompi nimi. Katariinasta tulee joko Kata tai Riina.
Mun sukulainen s. -47 on Eija Katariina, rehellinen suomalainen nimi, eikä mikään keksimällä keksitty
Tosi kaunis ja arvokkaan kuuloinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Nimestä tulee mieleen venäläinen tummatukkainen kaunotar, joka ylellisessä asussaan viilettää pitkin linnan käytäviä..Kaunis nimi.[/quote
Minulle tulee mieleen katolinen pyhimys Katariina Sienalainen, joka näki näkyjä jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nimi.
KIITOS 💞
Minun kolmas nimeni on Katariina.
Yleensähän just pitkät nimet ovat toisia tai kolmansia nimiä.
Jos pitkä nimi on eka nimi, siitä muokkautuu aina lyhyt versio...
Nyt on esimerkiksi paljon mm.Isabella , Josefiina...ym..
Tunnen vain ylimielisiä Katariinoja.
Kata Riina Pöytä. En laittaisi omalle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vain ylimielisiä Katariinoja.
Mitä me tällä tiedolla teemme?
Vierailija kirjoitti:
Päätin jo lapsena, että jos joskus saan tyttären, hänen nimekseen tulee Katariina.
Mulla oli kans nimi valmiina, mutta se meni sisaren lapselle, joka syntyi ennempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätin jo lapsena, että jos joskus saan tyttären, hänen nimekseen tulee Katariina.
Mulla oli kans nimi valmiina, mutta se meni sisaren lapselle, joka syntyi ennempää.
Oltiin puolison kanssa yhdessä yli 10 vuotta ja vauva oli kovin odotettu ja toivottu ja tuo nimi asia pilasi kyllä vauvan saamisen. Lapsi on nyt jo aikuinen ja edelleen olen samaa mieltä eli älkää miettikö nimiä etukäteen, joku muu läheinen antaa sen nimen ennen teitä.
Venakkojen nimi. Katariina suuri esim. Ei jatkoon.
Katariina kuulostaa voimakkaalta ja kuninkaalliselta. Kaunis nimi, josta tulee mieleen keisarinna Katariina Suuri.