Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotityöstä muualle hakeutuneet! Tyytyväisiä?

Vierailija
28.02.2014 |

Päiväkodissa lastentarhanopena 10 v töitä tehneenä mietin alan vaihtoa. Tarjolla olisi myyntipuolen työ, palkka korkeampi. Tietysti yksityisellä puolella lomat on lyhyemmät.

joka paikassa tietysti hyvät ja huonot puolensa. Jäitkö itse kaipaamaan päiväkotimaailmaa, jos niin mitä sieltä? Itse uskon että työkavereista osaa jäisin kaipaamaan, joidén kanssa kaveruussuhde niin, että vain töissä tavataan, ei siis muissa kemuissa. 

Kadutko? Miksi/miksi et?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastaavia linjoilla perjantai-illan kunniaksi?

Vierailija
2/5 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 4,5v pk:ssa töissä ja olin aivan puhki siihen kaikkeen. Nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. Moni kuvittelee, että ojasta allikkoon, mutta mun mielestä ei. Erikoissairaanhoidossa ei ole älytöntä tulipalokiirettä ja ympäriämpäri juoksemista. En siis kadu lainkaan. :) Olin kesällä 3kk taas töissä pk:ssa, innoissani odottelin tätä keväällä, ihan oli aika jo kullannut muistot. Kunnes hetkessä huomasin taas sen rankkuuden ja miksi halusinkaan muualle töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opettajana 15 vuotta olleena haaveilen muusta työstä. Stressi vaivaa ja vaihtelu varmasti piristäisi. En vain tiedä mitä työtä hakisin? Jos tilaisuus tulee, vaihdan alaa. 

Vierailija
4/5 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta siis voisi tehdä...? Ryhmänhallintataidot sekä yhteistyötaidot toimivat, luovuutta riittää ja maisterin paperit löytyy. 

Vierailija
5/5 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomikoulutuksella voisin vaihtaa esim.päivätoiminnan ohjaamiseen vammaisille/vanhuksille. Kuulostaa vähemmän stressaavalta kuin lto:n työ, jota oon nyt muutaman vuoden tehnyt. Myös esimiestehtäviin kunnalliselle sektorille mulla olisi mahdollisuudet palata, mutta koin sen päiväkotityötäkin stressaavammaksi vaikka palkka isompi olikin.

Kiinnosta aihe, toivottavasti saadaan paljon vastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi