Onko Apple Watch liian kallis joululahja?
Ei mua sinänsä se kello ominaisuus kiinnosta koska mulla on jo hieno kello mutta enemmän kiinnostaa ne urheilu- ja unitiedot koska urheilen paljon. Semmone maksais 300€ nii se on kyl jonkin verran joululahjasta.
Viimeksi isä osti uuden puhelimen synttärilahjaksi eikö äiti oikein pitänyt mutta kun ne urheilutiedot ja viestit yms ois kiva saada. Viestit ja puhelut ovat vain plussaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat urheilu- ja unitietoja, pyydä mieluummin vaikka Polar Ignite. Nuo ominaisuudet on Polarissa ihan eri luokkaa kuin Applessa ja Polar toimii hyvin iphonen kanssa. Myös Garmin ja Fitbit on ihan jees, parempia urheiluun kuin apple.
Mutta iPhonen kaa toimii Apple Watch mahtavasri.
Vierailija kirjoitti:
Turhan päivänen
Haluan nähdä askeleet ja poltetut kalorit treeneissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat urheilu- ja unitietoja, pyydä mieluummin vaikka Polar Ignite. Nuo ominaisuudet on Polarissa ihan eri luokkaa kuin Applessa ja Polar toimii hyvin iphonen kanssa. Myös Garmin ja Fitbit on ihan jees, parempia urheiluun kuin apple.
Mutta iPhonen kaa toimii Apple Watch mahtavasri.
Mun Polar toimii mahtavasti iPhonen kanssa. Ja saan ihan oikeasti hyödyllistä uni- ja liikuntadataa. Puhelimen ilmoituksetkin tulee moitteetta.
Onhan Apple Watch varmasti ihan toimiva älykello, muttei se mikään urheilukello ole samaan tyyliin kuin monet muut merkit.
itselläni on apple watch ja oli todellakin hintansa arvoinen, toimii hyvin urheilukellona mutta näyttää myös tyylikkäämmältä ja kellosta löytyy enemmän ominaisuuksia kuin esim polareista. suosittelen!