Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä levoton elämäntapahaahuilija, jonka on pakko päästä matkalle tai bilettämään heti kun pandemia on ohi?

Vierailija
02.11.2020 |

Sinulla on nyt ollut kuukausia aikaa katsoa elämää toisesta tilanteesta. Joten todellako aiot palata vanhaan, vailla mitään järkeä olevaan elämäntyyliin? Jonnekin palmun alle drinkki kädessä makoilemaan ja postailemaan omasta naamasta miljoona samaa kuvaa Instagramiin? Ja illalla bilettämään, vetämään lärvit ja sitten kännissä sekoilemaan pitkin maita ja mantuja? Voi sääli, mitä elämää! Ei tuolle voi kuin nauraa ja isosti! :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suunta on samantien kentälle kun tilanne vähän tästä rauhottuu.

Vierailija
22/27 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, olen vastuullinen kuluttaja, ne haahuiliat eivät suosituksia noudata ja notkuvat baarissa parhaillaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä petyin, etten saanut juhlia 40-vuotispäivääni Roomassa kesällä,  kuten olin suunnitellut. Jäi juhlat pitämättä sitten. En todellakaan aio tuntea syyllisyytä vähistä matkoistani. Perus kotimamma kaasuttaa enemmän jokavuotisilla perheautoiluillaan kuin minä kerran kolmessa vuodessa yhdellä matkallani.

Ja joo en ole kenellekään tätä pettymystä purkanut, tiedän kyllä että pelkkää saarnaa tulisi. "Kun pieniä lapsiakin on mennyt blaablaa nyyhnyyh." Olen ollut myös huolissani maailman tilasta ja läheisistä. Ja silti, olisin halunnut Roomaan.

Biletykset jätän kyllä suosilla nuoremille, ne on meikäläisen osalta nähty.

Italia oli kesällä auki, olisit mennyt.

Vierailija
24/27 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan viestiin viitaten, juu nyt on ollut jonkun puoli vuotta aikaa katsoa millaista elämää jotkut elää vuodesta toiseen. Missään ei käydä eikä mitään tehdä eikä uusia paikkoja nähdä. Kerran kuussa ehkä käydään hoplopissa tai istutaan hiekkalaatikon reunalla. Viikon kohokohta on isossa kaupassa käynti. Itselleni tuo olisi aivan kamalaa elämää.

Eli todellakin odotan että pääsen matkalle, suunnittelemaan matkoja jne. Olen yleensä pyrkinyt olemaan loppusyksyllä jossain suhteellisen lämpimässä hetken. Kestää kurjaa säätä paremmin sitten ne seuraavat kuukaudet ennen kesää.

Vierailija
25/27 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin ikävä yöelämään. Elämäni hauskimmista muistoista monet liittyvät tanssiin lempiyökerhossani.

Vierailija
26/27 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap nyt ensin minkälaisessa elämäntyylissä sitten ON järkeä, ja millä perustein? Kuka sen määrittelee mikä on ”järkevää” elämää, ja kenen kannalta asiaa tarkastellaan, jos ei jokaisen omasta näkökulmasta?

Vierailija
27/27 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vastuullinen haahuilija, biletys ei kiinnosta mutta matkat kyllä. Tänä vuonna piti päästä unelmamatkalla Kiotoon, mutta Korona päätti toisin. Ja aivan varmasti lähdetään kun on taas turvallista. Mutta odotan kiltisti kunnes Korona-tilanne helpottuu. Tämä ei varmaan ollut ap:n toivoma vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan