Miten lausuisitte: Noah-Michael ?
Jos lapsen nimi on Noah-Michael ja sukunimi tyyliin Möttönen niin miten tuo nimi lausutaan; Nouah Maikköl? Nooa-Mikael? Nuua-Miikkael?
Kommentit (95)
Ok asia selvä. Nimi ei ole ruma mutta wannabe se on selvästi. Itse sanoi että ei väliviivaa ja nyt lapsella on vammainen nimi jota ei edes itse lausu.
Ava ja Jim. Paljonkohan paskaa lasten niskaan kaatuu tulevaisuudessa kun kaikki nimet ja sukunimet tiedetään ja äiti ei rakastetuimmasta päästä? Toivottavasti tulew vähän kauniimmat lapset kuin tuo :'DD
Voi näitä kauheuksia taas. Olikohan keksitty juttu...
Nouamaikel aluksi mut jos tosiaan sukunimi on Möttönen niin noahmikael. On muuten hiton tyhmä nimi tuolla väliviivalla yhdistettynä.
Kysyisin vanhemmilta miten haluaa nimen lausuttavan. Jos eivät olisi vastaamassa, niin lausuisin niin kuin nimi tulisi lausua eli Nouah Maikel.
Kysyisin henkilöltä itseltään tai vanhemmilta, jos niin pieni ettei vielä itse osaa kertoa.
Nooamisel, jossa s suhahtaa. (Näppiksestäni ei löydy hattua.)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:04"]
Nouah-Maikhöl
[/quote] Ei noin, eika myoskaan Maikel. Michael lausutaan Maikl.
t.usalainen
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:04"]
Nouah-Maikhöl
[/quote] Ei noin, eika myoskaan Maikel. Michael lausutaan Maikl.
t.usalainen
[/quote]
No mäkin lausuisin silti noin.
T:tamperelainen
Helvettiäkö on tultava pätemään johonkin turhanpäiväiseen ketjuun. Ja oikein usalainen, kyllä varmaan on ny asiantuntija paikalla.
Ah, tämä on näitä kiitoketjuja jotka poistuu aina saman kaavan mukaan. Ensin keskustellaan kriittisesti ko. mammasta, sitten tulee joku tiukkasävyinen puolustaja, sitten joku epäilee puolustajaa ko. mammaksi ja sitten ketju poistetaan kun tiukkasanainen puolustaja on kiivaasti yhteydessä ylläpitoon.