Miley Cyrus on todella ällöttävä!
Voi että mua ärsyttää toi teini pissis! Todella ärsyttävän provosoivaa käyttäytymistä mediassa ja koko ajan yrittää kohahduttaa ja olla esillä hinnalla millä hyvänsä! Kaiken lisäksi myös todella ärsyttävän näköinen. Hyi yöks!! Puistattaa koko mimmi!!
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:25"]
Nevöhöörd tuosta isästä, mutta voi järkky tuota sen aikaista stailia! :D
[/quote]
Sillähän on uusi versio siitä sen achy breaky laulusta, alkaa jossain 0:40 kohdalla, ihan järkyttävä video...selittää paljon mileyn tyyliä, kun isän tyyli on tuollainen
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:27"]
Sillähän on uusi versio siitä sen achy breaky laulusta, alkaa jossain 0:40 kohdalla, ihan järkyttävä video...selittää paljon mileyn tyyliä, kun isän tyyli on tuollainen
[/quote]
Eiiiiiiiiii.... Aarrgghh, silmiin sattuu!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:25"]
Nevöhöörd tuosta isästä, mutta voi järkky tuota sen aikaista stailia! :D
[/quote]
[/quote]
Voi Pyhä Sylvi ja muutama muu naikkonen.
Mutta eiköhän tässä nyt has-been-iskä ratsasta tyttärensä maineella. Sääliö.
Tuosta videosta puuttuu vain itse Miley! Hyi hitto. Ne lauloikin Mileysta. Ihan tervettä...!
Toihan on ihan laskelmoitua. Ihan samalla tavalla Lady Gaga "hätkähdyttää" viikko toisensa jälkeen iltapäivälehdissä. Noi "kohujutut" on räätälöity juuri sopivan kiinnostaviksi, että lehdet ja nettipalstat kiinnostuvat niistä, mutta eihän niissä ole muuta kuin vähän paljasta pintaa ja erikoisia vaatteita. Vai oletteko kuulleet, että radio Nova soittaisi joskus jotain oikeasti erilaista tai repäisevää musiikkia. Se, että Miley tai Gaga on "ällöttäviä" tai "erilaisia" tai "rivoja" on oikeasti salonkikelpoisen musiikin myymistä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:26"]
parasta
[/quote]
Kuka toi on?
[/quote]
Ron Jeremy
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 15:30"]Toihan on ihan laskelmoitua. Ihan samalla tavalla Lady Gaga "hätkähdyttää" viikko toisensa jälkeen iltapäivälehdissä. Noi "kohujutut" on räätälöity juuri sopivan kiinnostaviksi, että lehdet ja nettipalstat kiinnostuvat niistä, mutta eihän niissä ole muuta kuin vähän paljasta pintaa ja erikoisia vaatteita. Vai oletteko kuulleet, että radio Nova soittaisi joskus jotain oikeasti erilaista tai repäisevää musiikkia. Se, että Miley tai Gaga on "ällöttäviä" tai "erilaisia" tai "rivoja" on oikeasti salonkikelpoisen musiikin myymistä.
[/quote]
No en kyllä lähtis vertaamaan Gagaa ja Cyrusta.
Toinen on nero ja toinen jotain ihan muuta!!
Ainut asia joka minua ärsyttää mimmissä on, että hän on olevinaan niin harras uskovainen (missä ILn sivuilla hetki sitten listattiin uskovaisia julkkiksia ja nti Cyrus mainittiin) ja silti tekee ääliömäisiä ja aivan varmasti uskontokuntaa loukkaavia tempauksia. Itse en ole uskovainen mutta silti juuri tämä raivostutti eniten.
Omahyväinen provo-pissis joka ei olisi mitään ilman kuuluisaa isäänsä, menee yhtälailla sekaisin kohta kuin Britneykin.
Onneks tuo ei ole minun tytär! Luojan Kiitos ja Amen!
Kaksi turhaketta:
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 02:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 02:16"]Voi että mua ärsyttää toi teini pissis! Todella ärsyttävän provosoivaa käyttäytymistä mediassa ja koko ajan yrittää kohahduttaa ja olla esillä hinnalla millä hyvänsä! Kaiken lisäksi myös todella ärsyttävän näköinen. Hyi yöks!! Puistattaa koko mimmi!!
[/quote]
Hehe, AV-ämmä taas kateellisena kuinka joku on nätti, nuori, ja suosittu. Miehenä voin rehellisesti sanoa että Miley on sinua 100 kertaa pantavamman näköinen kimma!
[/quote]
Jepjep, tämähän se onkin jokaisen naisen suurin tavoite; olla mahdollisimman pantavan näköinen...
Halpa, halvempi, Cyrus.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:56"]
Omahyväinen provo-pissis joka ei olisi mitään ilman kuuluisaa isäänsä, menee yhtälailla sekaisin kohta kuin Britneykin.
[/quote]
Kuuluisa isä? Kuka sen isä sitten on?
parasta